Breaking news

Ρούχα και αγορά
A

Η Γαλλία ξεκινά αντιπαλότητες απέναντι στους κινέζικους κολοσσούς ρούχων και άλλων προϊόντων, όπως το Shein και Temy, βάζοντας έτσι σταδιακά χαράτσι έως το 2030, σε κάθε ρούχο.

Το εν λόγω νομοσχέδιο απαγορεύει και τη διαφήμιση τέτοιων προϊόντων, ενώ όλοι οι βουλευτές το υπερψήφισαν, με αποτέλεσμα να  οδηγηθεί στη Γερουσία πριν γίνει νόμος.

Συγκεκριμένα οι βουλευτές αναφέρουν ότι αυτές οι μάρκες μόδας, όπως το Shein, αντί να προχωρούν σε ανανέωση των συλλογών τους τέσσερις φορές το χρόνο, όπως οι παραδοσιακές μάρκες ένδυσης, καταλήγουν στο να προσφέρουν χιλιάδες νέα προϊόντα την ημέρα, προκαλώντας τόσο υπερβολικές δαπάνες, αλλά και περιττή ρύπανση.

Όπως αναφέρεται στο νομοσχέδιο:

«Αυτή η εξέλιξη του τομέα της ένδυσης προς την εφήμερη μόδα, που συνδυάζει αυξημένους όγκους και χαμηλές τιμές, επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών δημιουργώντας αγοραστικές παρορμήσεις και μια συνεχή ανάγκη για ανανέωση, η οποία δεν είναι χωρίς περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές συνέπειες».

Ακόμη, το νομοσχέδιο ξεχώρισε την κινέζικη εταιρεία έτοιμων ενδυμάτων Shein, λέγοντας ότι κατά μέσο όρο παρουσιάζει περισσότερα από 7.200 νέα μοντέλα ενδυμάτων την ημέρα και θέτει στη διάθεση των καταναλωτών περισσότερα από 470.000 διαφορετικά προϊόντα.

Προκειμένου να να αντισταθμιστούν οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της υπερταχείας μόδας, οι βουλευτές προτείνουν κυρώσεις έως και 10 ευρώ (10,86 δολάρια) ανά πωλούμενο είδος ή έως και το 50% της τιμής πώλησης, έως το 2030.

Τα καταστήματα λιανικής μόδας Shein και Temu και των οποίων η απήχηση έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, κερδίζουν έδαφος στις παραγγελίες με βάση τη ζήτηση χάρη σε εξαιρετικά ευέλικτες αλυσίδες εφοδιασμού, παράλληλα έχουν προκαλέσει ανατροπές στον τομέα λιανικής, ενώ καθιερωμένοι παίκτες της αγοράς, όπως η Zara και η H&M, συνεχίζουν να βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην πρόβλεψη των προτιμήσεων των αγοραστών.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις