Μετά τις εικόνες «γροθιά στο στομάχι» των αντικλεπτικών στα προϊόντα βρεφικά γάλατα στα ράφια των σούπερ μάρκετ, αυξάνεται η γενικότερη ζήτηση αντικλεπτικών συστημάτων, προκειμένου να προστατευθούν οι καταστηματάρχες από τις κλοπές προϊόντων μεγάλης ζήτησης.
Μιλώντας στο OPEN, ο ιδιοκτήτης εταιρείας αντικλεπτικών, Γιώργος Καραφύλλης ανέφερε πως «παρατηρείται μια αύξηση της ζήτησης κατά 10-15% από σούπερ μάρκετ, τα οποία παλαιότερα δεν ήταν πελάτες μας. Πελάτες μας ήταν κυρίως καταστήματα ρούχων, καταστήματα με σουβενίρ κ.α.».
Ο ίδιος τόνισε ότι τα σούπερ μάρκετ ζητούν αντικλεπτικά για τον στιγμιαίο καφέ, τις παιδικές τροφές, τα ξυραφάκια, τη συσκευασμένη φέτα, το μέλι και τα αλκοολούχα ποτά.
Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, είναι διαφορετικό όταν κάποιος έχει ανάγκη και δεν έχει να ταΐσει το παιδί του, χωρίς αυτό βέβαια να δικαιολογεί την κλοπή ενός προϊόντος και διαφορετικό όταν κάποιος κλέβει ένα ακριβό προϊόν για να το πουλήσει πιθανόν σε άλλο μαγαζί και να πάρει τα χρήματα.