Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥπΑ / πρώην ΟΑΕΔ), δημοσίευσε μία νέα αγγελία εργασίας, βάσει της οποίας μεγάλος όμιλος αναζητά για τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα (Λ. Συγγρού) υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης και διαχείρισης τηλεφωνικού κέντρου.
Καθήκοντα:
- Διαχείριση τηλεφωνημάτων και αλληλογραφίας
- Προγραματισμός συναντήσεων και ραντεβού, καθώς και επαγγελματικών ταξιδίων των στελεχών
- Σημείο επαφής εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
- Αρχειοθέτηση
- Προετοιμασία αναφορών, παρουσιάσεων και προτάσεων
- Έλεγχος της κατάστασης και του εξοπλισμού του γραφείου, καθώς και διενέργεια σχετικών παραγγελιών και προμηθειών
- Υποστήριξη των τμημάτων διοίκησης και πωλήσεων
Προφίλ υποψηφίου:
- 1 - 3 χρόνια προϋπηρεσία καθήκοντα διοικητικής υποστήριξης
- Πτυχίο στη διοίκηση επιχειρήσεων ή σε συναφές αντικείμενο
- Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση Microsoft Suite Office
- Οργανωτικές ικανότητες
- Ευχέρεια στην επικοινωνία (προφορική και γραπτή)
- Ευχέρεια στη διαχείριση χρόνου και στη θέση προτεραιοτήτων
- Εχεμύθεια
Πώς θα στείλετε το βιογραφικό σας
Η εταιρεία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και ευκαιρίες εξέλιξης σε ένα διαρκώς και διεθνώς αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον.
Εάν σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας και θεωρείτε ότι ταιριάζει στο επαγγελματικό σας προφίλ, παρακαλούμε να αποστείλετε το βιογραφικό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected] με ένδειξη στο θέμα "ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΗΣ 121_Γ". Σε διαφορετική περίπτωση, το βιογραφικό σας δεν θα μπορεί να αξιοποιηθεί.