Σάλος έχει προκληθεί από χτες στα social media και όχι μόνο μετά την αποκάλυψη του νέου λογότυπου που θα φέρει το Μετρό Θεσσαλονίκης. O σάλος έχει προκληθεί, μεταξύ άλλων, με την είδηση ότι το logo κόστισε 30.000 ευρώ ενώ η εταιρεία που το σχεδίασε, ανέλαβε το έργο με απευθείας ανάθεση.
Η Ελληνικό Μετρό εξέδωσε χτες ανακοίνωση στην οποία αναφέρει πως προηγήθηκαν δύο πλειοδοτικοί διαγωνισμοί που όμως ακυρώθηκαν και προσπάθησε να εξηγήσει για ποιο λόγο τελικά προέβη σε απευθείας ανάθεση του έργου στην εταιρεία: Marketing and Media Services MON. ΙΚΕ. Να σημειωθεί ότι στην ανακοίνωσης της Ελληνικό Μετρό δεν αναφέρεται για ποιον λόγο ακυρώθηκαν οι δύο διαγωνισμοί.
Την ίδια ώρα, με ανάρτηση του στα social media, ένα βρετανός αποκαλύπτει το σχέδιο που είχε σχεδιάσει ο ίδιος, παίρνοντας μέρος στον διαγωνισμό που όμως ακυρώθηκε.
Όπως αναφέρει ο Ρομπ Σνόου σχεδίασε το λογότυπο από το Θ της Θεσσαλονίκης το μπλε του Θερμαϊκού και το χρυσό του ήλιου στην Ελλάδα. Μάλιστα συμπληρώνει ότι είχε φτιάξει πολλές εναλλακτικές τις οποίες παρουσιάζει στον λογαριασμό του στο facebook.
Αναφερόμενος στην επιλογή της ελληνικής κυβέρνησης χαρακτηρίζει το αμφιλεγόμενο «μ» σαν «επίσημο λογότυπο του σωρού από σκ@τ@».
Η ανάρτηση και τα λογότυπα
Πιο αναλυτικά ο σχεδιαστής Ρομπ Σνόου ανέφερε:
«Καθώς το επίσημο λογότυπο του σωρού από σκ@τ@ έχει βγει τώρα για το μετρό, θα μοιραστώ το σχέδιο με το οποίο συμμετείχα στον πρώτο γύρο του διαγωνισμού.
Προσπάθησα να ενσωματώσω το δίκτυο των τρένων, το Θ της Θεσσαλονίκης το μπλε του Θερμαϊκού και το χρυσό του ήλιου στην Ελλάδα, καθώς και να δείξω ένα δίκτυο τούνελ και το μετρό ως σύμβολο των κυμάτων για τη θάλασσα για την οποία φημίζεται η Ελλάδα. Η τελευταία φωτογραφία δείχνει διάφορους άλλους τύπους ιδεών που είχα για να φτάσω στην τελική μου μορφή.
Όλα αυτά είναι πνευματικά δικαιώματα © rob art illustration 2024!».
Δείτε την ανάρτηση και τα σχέδια του βρετανού γραφίστα: