Breaking news

Μετρό Θεσσαλονίκης
A

Τη Θεσσαλονίκη επισκέφθηκε σήμερα, Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, προκειμένου να παρευρεθεί στην παρουσίαση της εταιρικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Κατά την παρουσίαση αποκαλύφθηκε και το λογότυπου του μετρό, το οποίο είναι ένα πεζό «μ» μέσα σε ένα κύκλο. Το νέο logo θυμίζει τα τούνελ του μετρό και έρχεται να αποτυπώσει την ιστορία της Θεσσαλονίκης και να δέσει στην σημερινή εποχή μέσα από ένα σύγχρονο μέσο μαζικής μεταφοράς όπως είναι το μετρό. Το λογότυπο συνδυάζει το παρελθόν με τη σύγχρονη, μίνιμαλ αισθητική γι’ αυτό και επιλέχθηκε το μικρό γράμμα «μ», το οποίο διαβάζεται και ως κεφαλαίο «Μ», εξήγησε η προϊστάμενος του αρχιτεκτονικού τμήματος της Ελληνικό Μετρό, Χρυσούλα Κουστένη.

Μετρό Θεσσαλονίκηςω

 

Στις 30 Νοεμβρίου τα εγκαίνια

Να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση έχει ορίσει τα εγκαίνια του μετρό να γίνουν στις 30 Νοεμβρίου 2024, ενώ υπάρχουν σκέψεις την ίδια ημέρα να γίνει και η χριστουγεννιάτικη φωταγώγηση της Θεσσαλονίκης. 

Η τιμή του εισιτήριου πρόκειται να διαμορφωθεί στα 0,60 ευρώ για τους πρώτους έξι μήνες λειτουργείας, ενώ στη συνέχεια τα δεδομένα που θα έχουν προκύψει από το νέο τοπίο μετακινήσεων στην πόλη θα επανεξεταστούν.

Μετρό Θεσσαλονίκης

Σημειώνεται ότι τους πρώτους 6 μήνες μετρό και λεωφορεία δεν θα έχουν κοινό εισιτήριο, καθώς τα συστήματα έκδοσης και ακύρωσης δεν είναι συμβατά. 

Οι 13 πρώτες στάσεις

Η Γραμμή 1 θα ξεκινάει από το κέντρο της Θεσσαλονίκης και τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και, ακολουθώντας τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία και Δελφών, θα καταλήγει στην περιοχή της Νέας Ελβετίας, όπου και θα συνδέεται με το αμαξοστάσιο Πυλαίας.

Η Γραμμή 1 του μετρό Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει τις εξής στάσεις:

  1. Ν. Σ. Σταθμός
  2. Δημοκρατίας
  3. Βενιζέλου
  4. Αγία Σοφία
  5. Σιντριβάνι/Έκθεση
  6. Πανεπιστήμιο
  7. Παπάφη
  8. Ευκλείδης
  9. Φλέμινγκ
  10. Ανάληψη
  11. 25ης Μαρτίου
  12. Βούλγαρη
  13. Νέα Ελβετία

Χωρίς οδηγό οι συρμοί

Καθημερινά θα κινούνται 18 αυτόματοι συρμοί, χωρίς οδηγό, με μέση ταχύτητα 30 χλμ./ώρα, και θα διανύουν την απόσταση σε 17 λεπτά, εξυπηρετώντας 18.000 επιβάτες την ώρα ανά κατεύθυνση. Η αναμονή συρμού θα είναι αρχικά στα 2,5 λεπτά, ενώ μετά την παραλαβή των επιπλέων 15 συρμών θα μειωθεί στα 90 δευτερόλεπτα.

οι σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης

Στο μέλλον αναμένεται και η Γραμμή 2, η οποία θα αποτελεί διακλάδωση της βασικής γραμμής 1 - η οποία ξεκινάει από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό - και θα ακολουθεί πορεία από το σταθμό 25ης Μαρτίου προς τα νοτιοανατολικά της πόλης. Μέχρι την 25ης Μαρτίου, θα διανύει κοινό τμήμα με την βασική γραμμή 1, ενώ από εκεί και πέρα θα ακολουθεί πορεία έως την Μίκρα. Θα αποτελείται από 5 σταθμούς (συν 11 κοινούς με την βασική γραμμή, σύνολο 16 σταθμούς), ενώ στον τελευταίο σταθμό της επέκτασης, θα κατασκευαστεί επίσταθμος και οι κατάλληλες υποδομές για την μελλοντική υπόγεια επέκταση προς το Αεροδρόμιο «Μακεδονία» και το Κέντρο Καινοτομίας και Τεχνολογίας.

 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις