Το Proson.gr παρουσιάζει τη νέα «ιστορία εργασιακής τρέλας» που περιλαμβάνεται στη νέα εβδομαδιαία στήλη της ιστοσελίδας και στην οποία οι συντάκτες αλλά και οι αναγνώστες μοιράζονται αυτό που περιγράφει ο τίτλος: Ιστορίες εργασιακής τρέλας!
Τα ονόματα των πρωταγωνιστών αλλά και των επιχειρήσεων / εταιρειών (όπου αναφέρονται) έχουν παραλλαχθεί για προφανείς λόγους, αλλά οι ιστορίες είναι... πέρα για πέρα αληθινές!
Ιστορίες εργασιακής τρέλας: «Ήρθε να νοικιάσει αμάξι και στο τσακ γλιτώσαμε τη συνάδελφο από τα χέρια του»
Ήταν ένα ωραίο πρωινό σαν όλα τα άλλα, που εργαζόμασταν στα γραφεία της εταιρείας μας στο αεροδρόμιο. Βλέπετε είμαι στην εξυπηρέτηση πελατών για ενοικιάσεις αυτοκινήτων.
Η ουρά των πελατών αυξανόταν όλο και περισσότερο και η μία απαίτηση διαδεχόταν την άλλη, με κάθε έναν από τους συναδέλφους μου να είναι απασχολημένοι προσπαθώντας να φέρουν εις πέρας τον φόρτο εργασίας.
Και ενώ η εξυπηρέτηση είναι σε εξέλιξη και προσπαθούμε να εργαστούμε μετά μανίας, κοιτώντας τα διαθέσιμα αμάξια για να προτείνουμε και από ένα στον εκάστοτε πελάτη, έρχεται ένας «έξυπνος κύριος» προσπερνώντας τους υπόλοιπους που περίμεναν στην ουρά και αρχίζει να δυσανασχετεί και να φωνάζει για την εξυπηρέτηση των εργαζόμενων της εταιρείας μας.
Εκεί που κάθομαι έρχεται μπροστά στο γραφείο μου το οποίο διαχώριζε τζάμι από τους πελάτες και αρχίζει να φωνάζει για το ότι θέλει να νοικιάσει ευθύς αμέσως αμάξι και πως δεν είναι δυνατόν να περιμένει τόση ώρα στην ουρά ενώ μόλις είχε κατέβει από την πτήση του και ότι έχει δουλειές και δεν είναι διατεθειμένος να κάτσει όλη την ημέρα στην αναμονή. Ενώ προσπαθούσα να τον καθησυχάσω και να του εξηγήσω πως έχουν τα πράγματα, εκείνος συνέχισε να λέει τα δικά του, χωρίς σταματημό και χωρίς να είναι διατεθειμένος να κάνει έναν στοιχειώδη διάλογο.
Στη συνέχεια άρχισε να φωνάζει ακόμη περισσότερο με αποτέλεσμα να ανεβάσω και εγώ τους τόνους μπας και με ακούσει. Εκείνος τίποτα! Τέλος πάντων από τα πολλά του έκανα σαφές ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω την εξυπηρέτηση των προηγούμενων πελατών δεδομένου ότι προηγούνταν και στην πολιτική της εταιρείας αλλά και γενικότερα στην εξυπηρέτηση πελατών είθισται να τηρείται η σειρά προτεραιότητας.
Εκείνος δεν ήταν διατεθειμένος να συνεργαστεί, με αποτέλεσμα να μεταφερθεί δίπλα στην συνάδελφο, φτάνοντας στο σημείο της υστερίας και αρχίζοντας να φωνάζει και να χτυπάει το τζάμι που διαχώριζε τη συνάδελφο με τους πελάτες. Η ίδια μη μπορώντας να συγκρατηθεί και βλέποντας το σκηνικό που είχε προηγηθεί μαζί μου, άρχισε να τον αποπαίρνει και να του λέει πως θα ειδοποιήσει ευθύς αμέσως την ασφάλεια του αεροδρομίου μπας και καταφέρει να τον κάνει να ηρεμήσει. Ωστόσο μη μπορώντας να κάνει κάτι, αποφάσισε να εξέλθει των γραφείων εξυπηρέτησης, προκειμένου να κατευθυνθεί προς το σημείο που ήταν οι security.
Ο ίδιος καταλαβαίνοντας πως πρόκειται να πάρει ακόμη μεγαλύτερη διάσταση το πράγμα, άρχισε να τρέχει ξοπίσω της, κυνηγώντας την και προσπαθώντας να την πιάσει. Όλοι μας, μαζί και οι πελάτες είχαμε αναστατωθεί με αποτέλεσμα να αρχίσουμε να καλούμε προς την ασφάλεια και βλέποντας τη συνάδελφο μας να τρέχει πανικόβλητη μπροστά του.
Λίγο πριν κορυφωθεί το σκηνικό και ενώ ήδη όλοι είχαμε αρχίσει να ανησυχούμε για τη σωματική της ακεραιότητα, είδαμε δύο security να εμφανίζονται την τελευταία στιγμή και να μπλοκάρουν το διάβα του υστερικού πελάτη και να γλιτώνουν τη συνάδελφο μας, κυριολεκτικά από τα χέρια του.
Το σκηνικό μπορεί να ήταν κανονική ταινία καταδίωξης, το μόνο σίγουρο ήταν ότι ο τυπάς κατέληξε με χειροπέδες στο χέρι, με το περιπολικό της αστυνομίας να τον περιμένει στην έξοδο του αεροδρομίου.
Τη σημερινή ιστορία εργασιακής τρέλας έστειλε στο proson.gr η Ειρήνη Π.
Τις νέες ιστορίες μπορείτε να τις βρίσκετε κάθε Δευτέρα στην αντίστοιχη στήλη: Ιστορίες εργασιακής τρέλας
Μπορείτε αν θέλετε να μας στείλετε και εσείς στο e-mail: [email protected], ιστορίες εργασιακής τρέλας που έχετε βιώσει για να τις δημοσιεύσουμε!