CLOSE

Breaking news

Θέση εργασίας στην H&M στην Αθήνα
A

Η H&M στην Ελλάδα, αναζητά να προσλάβει έναν υποψήφιο «Media Planner» για την κάλυψη μίας μόνιμης θέσης εργασίας στην ομάδα επικοινωνίας και marketing, της εταιρείας.

Μέσα από τη θέση του «Media Planner», καλείστε να γίνετε μέλος της ομάδας «Sales Market Greece» που διευθύνει το τμήμα πελατών της H&M σε συνολικά 10 χώρες: Ελλάδα, Κροατία, Βουλγαρία, Σερβία, Κύπρος, Γεωργία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία, Κοσσυφοπέδιο και Αλβανία.

Αναλυτικά όλες οι σχετικές πληροφορίες της θέσης στην H&M:

Διαβάστε επίσης: Tinder: Ζητείται content director με μισθό 210.000$

Το αντικείμενο της θέσης

Οι συνεργάτες της εταιρείας εργάζονται όλοι μαζί για να δημιουργήσουν την καλύτερη προσφορά για τους πελάτες τους, ως υποψήφιος «Media Planner» θα συνεισφέρετε στην αξία των πελατών, σε μια ισχυρή επωνυμία και αυξημένες πωλήσεις, διασφαλίζοντας τη διόρθωση αντιγράφων σε εξωτερικό και εσωτερικό επίπεδο επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα οι βασικές ευθύνες του υποψήφιου θα περιλαμβάνουν:

Επικοινωνία και σχεδιασμός media

  • Θα εμβαθύνετε στο σχέδιο περιφερειακής επικοινωνίας και θα προσαρμοστείτε σε τοπικές αποκλίσεις, σε βάση πληροφοριών σχετικά με διαφορετικές ομάδες, στόχους πελατών, εμπορικά πρότυπα, αλλά και στόχους ανάπτυξης
  • Θα ορίσετε ένα ημερήσιο και εβδομαδιαίο πρόγραμμα επικοινωνίας πελατών για όλα τα συνδρομητικά και ιδιόκτητα κανάλια, με ιδιαίτερη έμφαση στα ψηφιακά και ιδιόκτητα μέσα, συμπεριλαμβανομένων των περιοχών επικοινωνίας ιστοτόπου και καταστήματος μέσω συνεργασίας με ομάδες

Διοίκηση επικοινωνιακής καμπάνιας

  • Θα ορίσετε τμηματικά και σε συνδυασμό με το περιεχόμενο για ιδιόκτητα κανάλια (email, push) και σχετικό ιστότοπο
  • Διαχείριση καμπάνιας πολυμέσων
  • Με βάση παγκόσμιες στρατηγικές μέσων ενημέρωσης, θα ορίσετε τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την παρακολούθηση της στρατηγικής τοπικών μέσων, επί πληρωμή και θα επικοινωνήσετε με το τοπικό τμήμα δημοσίων σχέσεων σχετικά με τη στρατηγική των μέσων ενημέρωσης και τις πιθανές ευκαιρίες
  • Θα προωθήσετε την επιτυχή εφαρμογή μίας παγκόσμιας καμπάνιας μάρκετινγκ σε πολλά μέσα
  • Συντονισμός σχεδίου, μέσων και επικοινωνίας με πρακτορεία μέσων κατά μήκος της αγοράς πωλήσεων, των τοπικών ομάδων περιεχομένου και του κόμβου παραγωγής

Δραστηριότητα media, προϋπολογισμός και follow up

  • Θα πραγματοποιήσετε αναλύσεις και θα μοιραστείτε αποτελέσματα και γνώσεις για τις διαφορετικές ομάδες πελατών ανά κανάλι μέσου, σε εβδομαδιαία και μηνιαία βάση
  • Θα πραγματοποιήστε ελέγχους μέσων για να διασφαλίσετε την αποτελεσματικότητα της αγοράς
  • Θα εκτελέσετε εβδομαδιαία και μηνιαία ανάλυση της συνολικής διαδικτυακής επισκεψιμότητας και των εσόδων ανά κανάλι μάρκετινγκ

Ο πελάτης

Σχετικά με τον πελάτη θα κληθείτε να:

  • Προσδιορίσετε τις δυνατότητες ανάπτυξης που συνδέονται με επενδύσεις μέσων μαζικής ενημέρωσης και μαζί με τοπικές ομάδες ενεργοποίησης πελατών.
  • Γνωρίσετε στους πελάτες την αγορά και θα εμφυσήσετε στη διορατικότητα, τον προγραμματισμό επικοινωνίας και θα αδράξετε ευκαιρίες για απόκτηση και διατήρηση νέων πελατών.

Οι απαραίτητες δεξιότητες

Ως υποψήφιοι θα πρέπει να είστε ανοιχτοί στην αλλαγή και να συμμετάσχετε στη δημιουργία ενός οργανισμού με όραμα το μέλλον. Η θέση του «Media Planner» αποτελεί μια ευκαιρία για υποψήφια μέλη μίας ομάδας, που είναι περίεργοι, καινοτόμοι και προνοητικοί, θέλουν να αλλάξουν την επιχείρηση, αλλά και ολόκληρο τον κλάδο. Καλείστε να αναδείξετε τον πραγματικό σας εαυτό, να οδηγήσετε την ομάδα σε απτά αποτελέσματα, καθώς και να εργαστείτε προς την υλοποίηση στόχων, προκειμένου να τους πετύχετε.

Εκτός από τα παραπάνω στοιχεία προσωπικότητας, ως υποψήφιοι θα πρέπει να:

  • Έχετε επίσημη εκπαίδευση στο μάρκετινγκ, την επικοινωνία ή πτυχίο επιχειρήσεων / σχετικά προσόντα – (εάν όχι, τουλάχιστον 5+ χρόνια εργασιακής εμπειρίας σε ρόλους μάρκετινγκ ή μέσων ενημέρωσης)
  • Υψηλό επίπεδο γνώσης της Αγγλικής γλώσσας
  • Εμπειρία στον σχεδιασμό ημερολογίων και δραστηριοτήτων για πολλά κανάλια, καθώς και στη ρύθμιση και διαχείριση μεγάλων προϋπολογισμών πολυμέσων
  • Είστε στρατηγικός στοχαστής με ευρείες δεξιότητες μάρκετινγκ και μέσων ενημέρωσης και υψηλή αναλυτική ικανότητα
  • Έχετε καλή κατανόηση των emails, του μάρκετινγκ push & store, του τοπίου των τοπικών μέσων και του τρόπου λειτουργίας των πρακτορείων μέσων
  • Έχετε στρατηγική εμπειρία για την προώθηση της ανάπτυξης επωνυμίας και πελατών για διαφορετικές ομάδες και στόχους, κατά προτίμηση από σχετικά τοπικές αγορές
  • Επιδεικνύετε ικανότητα και ενδιαφέρον σε ψηφιακούς / τεχνολογικούς και λοιπούς τρόπους εργασίας

Μπορείτε να κάνετε άμεσα την αίτηση σας για εκδήλωση ενδιαφέροντος σχετικά με τη θέση στο LinkedIn, ανεβάζοντας το βιογραφικό σας (στα αγγλικά) εδώ.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις