Η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.Α.Ε.Ε., εταιρεία του Ομίλου Quest, λειτουργεί στην Ελληνική αγορά από το 1981 και αποτελεί την ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της, διακινώντας ετησίως πάνω από 60 εκατομμύρια αποστολές, από το σύνολο των υπηρεσιών της (courier και post).
Η εταιρεία διαθέτει το μεγαλύτερο αυτόνομο δίκτυο στην Ελλάδα, με περισσότερα από 600 σημεία εξυπηρέτησης (σε Ελλάδα, Κύπρο, Αλβανία και Βουλγαρία) και 3.000 εξειδικευμένους εργαζομένους, ενώ έχει αναπτύξει την αρτιότερη οργάνωση και τεχνογνωσία στο χώρο της, με τις πιο σύγχρονες υποδομές σε μηχανογραφικό εξοπλισμό και αυτόματα συστήματα διαλογής/παρακολούθησης των αποστολών.
Προσφέροντας πάνω από 40 χρόνια στις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά όλης της χώρας πλήρεις, αξιόπιστες, προσιτές και ποιοτικές υπηρεσίες για την αντιμετώπιση των επειγουσών ταχυδρομικών τους αναγκών, η ACS έχει ταυτίσει αναμφισβήτητα το όνομά της με την υπηρεσία Courier στην Ελλάδα.
Η εταιρεία προσλαμβάνει Digital Customer Experience Specialist (Ειδικό Ψηφιακής Εμπειρίας Πελατών) στα κεντρικά γραφεία της, στο Αιγάλεω, Αθήνα.
Αρμοδιότητες
- Διαχείριση δημοσίων αναρτήσεων της εταιρείας σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube) και εισερχόμενων μηνυμάτων από Facebook, Instagram, Twitter.
- Διαχείριση και αναφορά αξιολογήσεων, σχολίων πελατών και αναφορών στο διαδίκτυο, με χρήση εξελιγμένων εργαλείων και πλατφορμών (π.χ. Google, Brandwatch, Microsoft Power BI).
- Χειρισμός ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας της εταιρείας με στόχο την άμεση ενημέρωση πελατών, ιδιοκτητών καταστημάτων και προσωπικού
- Συνεργασία με διαφημιστικές εταιρείες και άλλες θυγατρικές
- Ανάπτυξη και διαχείριση καμπανιών ψηφιακού μάρκετινγκ (Google Ads, Facebook Ads, διαφημιστικά banner μέσω sites, newsletters κ.λπ.).
Ο ιδανικός υποψήφιος θα πρέπει να έχει
- Πτυχίο στους κλάδους Μάρκετινγκ ή ΜΜΕ ή Διοίκηση
- Άριστη προφορική και γραπτή επικοινωνία στα Ελληνικά & Αγγλικά
- Εξειδίκευση στα Social Media (Instagram, Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube) και στο Google My Business
- Ικανότητα Adobe Suite (Photoshop, Illustrator, Premier, After Effects, XD, Acrobat)
- Εξειδίκευση σε Εργαλεία ανάλυσης Microsoft (Power BI) και MS Excel (Συγκεντρωτικοί πίνακες, προηγμένοι τύποι κ.λπ.)
- Εργασιακή εμπειρία 1 έτους στον τομέα της ψηφιακής εμπειρίας πελατών και του μάρκετινγκ
- Γνώση υπηρεσιών ταχυμεταφοράς/ταχυδρομείων θα θεωρηθεί προσόν
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υπηρεσίες εάν είναι υποχρεωτικό.
Για να καταθέσετε το βιογραφικό σας πατήστε εδώ.