Η επιτυχία είναι αποτέλεσμα μακροπρόθεσμου προγραμματισμού και καθημερινής δράσης. Η καλή οργάνωση σάς βοηθά να αποκτήσετε τον έλεγχο του χρόνου σας, ώστε να μπορείτε να σχεδιάσετε και να ολοκληρώσετε τις εργασίες που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων σας.
Το proson.gr κατέγραψε τις οκτώ οργανωτικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους μακροπρόθεσμους στόχους σας στην εργασία.
1. Εστιάστε σε ό,τι είναι σημαντικό
Υπενθυμίστε στον εαυτό σας τους μακροπρόθεσμους στόχους σας και αναθεωρήστε τους όταν χρειάζεται. Θέστε καθημερινές προτεραιότητες για να πετύχετε τους στόχους σας. Κρατήστε φωτογραφίες της οικογένειάς σας ή εμπνευσμένες φωτογραφίες κοντά.
2. Κάντε λίστες
Κάντε καθημερινές, εβδομαδιαίες και μηνιαίες λίστες με σημαντικές εργασίες. Εξετάστε τις καθημερινές σας προτεραιότητες στην αρχή κάθε μέρας.
3. Διαχειριστείτε καλά τον χρόνο σας
Προγραμματίστε ήσυχο χρόνο στη δουλειά για να ολοκληρώσετε εργασίες που χρειάζονται επιπλέον συγκέντρωση. Κάντε την πιο απαιτητική δουλειά σας όταν η ενέργειά σας είναι στο υψηλότερο επίπεδο. εξοικονομήστε λιγότερο απαιτητική εργασία για άλλες εποχές. Αν τείνετε να αναβάλλετε, εστιάστε στην αίσθηση της ολοκλήρωσης που θα νιώσετε όταν τελειώσει η δουλειά. Χρησιμοποιήστε το χρόνο μετακίνησης για να προγραμματίσετε τις δραστηριότητες της ημέρας σας.
4. Χρησιμοποιήστε ημερολόγια και σχεδιαστές
Ελέγχετε καθημερινά το ημερολόγιο εργασίας σας για να ελέγχετε τις δραστηριότητές σας και να αποφεύγετε συγκρούσεις. Γράψε όλες τις δεσμεύσεις με μολύβι αντί να εμπιστεύεσαι τη μνήμη σου. Χρησιμοποιήστε φόρμες και λογισμικό προγραμματισμού και προγραμματισμού για να σας βοηθήσουν να χαρτογραφήσετε μακροπρόθεσμα έργα.
5. Ανάθεση εργασιών
Αναθέστε εργασίες σε άλλους όταν η εργασία δεν είναι στο επίπεδο της εξειδίκευσής σας. Παρέχετε επαρκή εκπαίδευση και ανατροφοδότηση σχετικά με τα έργα που έχουν ανατεθεί.
6. Διαχειριστείτε την αλληλογραφία και τις τηλεφωνικές σας κλήσεις
Ταξινομήστε τα εισερχόμενα μηνύματα σε κατηγορίες κατά προτεραιότητα ή ενέργεια. Χρησιμοποιήστε φωνητικό ταχυδρομείο για να ελέγξετε τις τηλεφωνικές κλήσεις.
7. Μειώστε την ακαταστασία
Καθαρίστε τον χώρο εργασίας σας. Κρατήστε μόνο τα πιο κρίσιμα αντικείμενα και πληροφορίες που χρειάζεστε καθημερινά στην κορυφή του γραφείου σας. Αρχειοθετήστε υλικά πόρων που χρησιμοποιείτε σπάνια. Πετάξτε διπλές πληροφορίες και υλικά που σύντομα θα είναι ξεπερασμένα. Αφήστε κενό χώρο στα ράφια για ανάπτυξη.
8. Μείνετε οργανωμένοι
Οργανώστε τα αρχεία κατά προτεραιότητα και κρατήστε τα πιο σημαντικά σε απόσταση αναπνοής. Αφιερώστε 15 λεπτά στο τέλος κάθε μέρας καθαρίζοντας το γραφείο σας και 15 λεπτά το επόμενο πρωί προγραμματίζοντας τις δραστηριότητες της ημέρας σας. Ελέγξτε τα στοιχεία ένα έως επτά σε αυτήν τη λίστα.