Breaking news

Πανελλήνιες πανελλαδικές βάσεις εισαγωγής
A

Μικρή πτώση στις βάσεις εισαγωγής για τα Πανεπιστήμια προβλέπουν οι εκπαιδευτικοί αναλυτές μετά τα δύσκολα θέματα που έβαλε φέτος το υπουργείου Παιδείας σε τουλάχιστον τρία πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Οι διορθωτές κάνουν λόγο για τα δυσκολότερα θέματα των τελευταίων ετών στη φυσική, ενώ πολύ δύσκολα ήταν τα θέματα φέτος και στην ιστορία.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τον ΟΕΦΕ τα θέματα της Ιστορίας ήταν απαιτητικά, για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές, εξέταζαν μεγάλο εύρος της ύλης και αναμένεται να δυσκολέψουν ακόμη και τους καλά προετοιμασμένους υποψηφίους. Δείτε ΕΔΩ θέματα και απαντήσεις στην Ιστορία.

Το «κερασάκι στην τούρτα» ήταν η Φυσική

Ωστόσο το «κερασάκι στην τούρτα» ήρθε με τα θέματα της Φυσικής τα οποία απαιτούσαν πάνω από 4 ώρες (!) για να λυθούν, ενώ ο χρόνος που δίνεται στους μαθητές είναι μόλις 3 ώρες. 

Σύμφωνα με τον ΟΕΦΕ πρόκειται για τα δυσκολότερα θέματα των τελευταίων ετών, καθώς ήταν πολλά και δύσκολα, γεμάτα ανούσιες και αχρείαστες παγίδες. Ο χρόνος επίλυσής τους ξεπερνούσε κατά πολύ τις 3 ώρες κάτι που γίνεται εύκολα και γρήγορα αντιληπτό, ενώ δεν υπήρχε διαβάθμιση θεμάτων, με αποτέλεσμα να αδικηθούν οι μαθητές με μεσαίες βαθμολογίες. 

Τέλος, ο βαθμός δυσκολίας τους δεν ανταποκρίνεται στον αριθμό ωρών διδασκαλίας της φυσικής στο Λύκειο, ενώ οι θεματοδότες δεν έλαβαν υπόψη τις σημερινές καιρικές συνθήκες για να κινηθούν ανάλογα.

«Υπερπαραγωγές» που τρομοκρατούν τα παιδιά

Παρόμοια ανακοίνωση για τα σημερινά θέματα της φυσικής εξέδωσε και η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, η οποία τονίζει πως τα σημερινά θέματα φέρνουν απογοήτευση γιατί:

  1. Η έκταση των θεμάτων είναι ιδιαιτέρως αυξημένη, ιδιαίτερα σήμερα, που υπάρχει και κλιματολογική επιβάρυνση. Έτσι, ο διαθέσιμος χρόνος δεν ήταν επαρκής.
  2. Δεν υπάρχει διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων, με προφανές αποτέλεσμα τη «σαλαμοποίηση» των βαθμολογιών των παιδιών «προς τα κάτω».
  3. Οι θεματοδότριες/θεματοδότες δεν φαίνεται να ενστερνίζονται την αποφυγή των λεγόμενων «υπερπαραγωγών», οι οποίες τρομοκρατούν τα παιδιά, τα απομακρύνουν από το γνωστικό αντικείμενο και απέχουν πολύ από τις οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος. Έτσι, απαξιώνεται η διδασκαλία του μαθήματος στο δημόσιο Σχολείο και ο σεβασμός στους συντελεστές του.

Δείτε ΕΔΩ θέματα και απαντήσεις στη Φυσική 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις