Breaking news

Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
A

Οι μαθητές των πανελλαδικών εξετάσεων που έδιναν σήμερα Ιστορία και Φυσική δεν είχαν να αντιμετωπίσουν μόνο τον καύσωνα αλλά και τα δυσκολότερα θέματα των τελευταίων ετών. Στη φυσική δε, οι καθηγητές κάνουν λόγο για πανωλεθρία καθώς οι τρεις ώρες δεν αρκούσαν για να λυθούν τα θέματα. 

Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα, Τετάρτη 12 Ιουνίου, ήταν η τελευταία ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων για τα Γενικά και Εσπερινά Λύκεια με τους υποψήφιους να εξετάζονται στα μαθήματα προσανατολισμού Ιστορία, Φυσική και Οικονομία. Ωστόσο, στα δύο από τα τρία μαθήματα τους μαθητές τους περίμενε μία δυσάρεστη έκπληξη, καθώς έπεσαν τα δυσκολότερα θέματα των τελευταίων ετών. 

Σύμφωνα με τον ΟΕΦΕ τα σημερινά θέματα της Ιστορίας κρίνονται ως απαιτητικά, για πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές, εξέταζαν μεγάλο εύρος της ύλης και αναμένεται να δυσκολέψουν ακόμη και τους καλά προετοιμασμένους υποψηφίους. 

Δείτε ΕΔΩ θέματα και απαντήσεις στην Ιστορία

Πανωλεθρία στη Φυσική

Σύμφωνα με τον ΟΕΦΕ, ο οποίος χρειάστηκε ώρες για να δημοσιεύσει απλά τον σχολιασμό των θεμάτων, τα θέματα ήταν πολλά και δύσκολα, γεμάτα ανούσιες και αχρείαστες παγίδες. Πρόκειται για τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών.

Ο χρόνος επίλυσής τους ξεπερνούσε κατά πολύ τις 3 ώρες κάτι που γίνεται εύκολα και γρήγορα αντιληπτό, ενώ δεν υπήρχε διαβάθμιση θεμάτων, με αποτέλεσμα να αδικηθούν οι μαθητές με μεσαίες βαθμολογίες.

Τέλος, ο βαθμός δυσκολίας τους δεν ανταποκρίνεται στον αριθμό ωρών διδασκαλίας της φυσικής στο Λύκειο, ενώ οι θεματοδότες δεν έλαβαν υπόψη τις σημερινές καιρικές συνθήκες για να κινηθούν ανάλογα.

«Υπερπαραγωγές» που τρομοκρατούν τα παιδιά

Παρόμοια ανακοίνωση για τα σημερινά θέματα της φυσικής εξέδωσε και η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, η οποία τονίζει πως τα σημερινά θέματα φέρνουν απογοήτευση γιατί:

  1. Η έκταση των θεμάτων είναι ιδιαιτέρως αυξημένη, ιδιαίτερα σήμερα, που υπάρχει και κλιματολογική επιβάρυνση. Έτσι, ο διαθέσιμος χρόνος δεν ήταν επαρκής.
  2. Δεν υπάρχει διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων, με προφανές αποτέλεσμα τη «σαλαμοποίηση» των βαθμολογιών των παιδιών «προς τα κάτω».
  3. Οι θεματοδότριες/θεματοδότες δεν φαίνεται να ενστερνίζονται την αποφυγή των λεγόμενων «υπερπαραγωγών», οι οποίες τρομοκρατούν τα παιδιά, τα απομακρύνουν από το γνωστικό αντικείμενο και απέχουν πολύ από τις οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος. Έτσι, απαξιώνεται η διδασκαλία του μαθήματος στο δημόσιο Σχολείο και ο σεβασμός στους συντελεστές του.

Δείτε ΕΔΩ θέματα και απαντήσεις στη Φυσική 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις