Ξεκινούν σήμερα, Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, οι αιτήσεις για το πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας (εσωτερικό Erasmus) των προπτυχιακών φοιτητών των Πανεπιστημίων της χώρας.
Σύμφωνα με ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, δικαίωμα αίτησης έχουν οι προπτυχιακοί φοιτητές των ΑΕΙ οι οποίοι έχουν εισαχθεί μέσω εξετάσεων πανελλαδικού επιπέδου Γενικού Λυκείου (ΓΕΛ) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑΛ).
Οι αιτήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 θα είναι ανοικτές έως και την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024 και ώρα 14:00.
Κάθε ενδιαφερόμενος φοιτητής δύναται να υποβάλει αίτηση μετακίνησης προς ένα ΑΕΙ της ημεδαπής της επιλογής του και να δηλώσει έως τρία προγράμματα σπουδών πρώτου κύκλου του ίδιου ΑΕΙ προς τα οποία επιθυμεί να μετακινηθεί κατά σειρά προτίμησης.
Η ηλεκτρονική αίτηση συνοδεύεται απαραιτήτως από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, τα οποία αναρτώνται στην ψηφιακή πλατφόρμα, με ευθύνη του αιτούντα:
- Αντίγραφο ακαδημαϊκής ταυτότητας,
- Βεβαίωση σπουδών του Τμήματος/της Μονοτμηματικής Σχολής,
- Σύντομο βιογραφικό σημείωμα βάσει του υποδείγματος Europass CV,
- Επιστολή κινήτρων συμμετοχής στο πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας, στην οποία αναλύονται οι λόγοι για τους οποίους θέλει να παρακολουθήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συγκεκριμένων προγραμμάτων σπουδών και να μετακινηθεί για ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο στο συγκεκριμένο ΑΕΙ.
Ο ενδιαφερόμενος φοιτητής/φοιτήτρια δύναται να συνυποβάλει πρόσθετα δικαιολογητικά, εφόσον κρίνει ότι αυτά δύνανται να συμβάλλουν θετικά στην αξιολόγηση τους αιτήματος του (π.χ. πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας, συστατικές επιστολές διδακτικού προσωπικού, αντίγραφο τίτλων σπουδών, πιστοποιητικά γνώσης ξένων γλωσσών).
Πώς θα κάνετε αίτηση
Η αίτηση υποβάλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://internalerasmus.it.minedu.gov.gr.
Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ακαδημαϊκές υπηρεσίες (πχ φοιτητική Ταυτότητα, Εύδοξος κτλ) του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.
Επισημαίνεται ότι κατά την πρώτη εφαρμογή του προγράμματος εσωτερικής κινητικότητας, εξαιρούνται οι φοιτητές των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών που έχουν υποβάλλει ή πρόκειται να υποβάλλουν αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων φοιτητών και τα δικαιολογητικά διαβιβάζονται ηλεκτρονικά προς κάθε ΑΕΙ και αξιολογούνται από τη Συνέλευση του Τμήματος/της Μονοτμηματικής Σχολής υποδοχής.