Η Ομοσπονδία ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδος (ΟΙΕΛΕ) καταγγέλλει πως ιδιωτικό εκπαιδευτήριο απέλυσε νεαρή εκπαιδευτικό ελάχιστες μόλις εβδομάδες μετά από ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία. Μάλιστα, σύμφωνα με μαρτυρίες συναδέλφων της, η εκπαιδευτικός ασκούσε εξαιρετικά και χωρίς κανένα παράπονο τα καθήκοντά της
Την αναίτια απόλυση κατήγγειλε εγγράφως το παράρτημα του ΣΙΕΛ (του Συλλόγου Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών σε Αθήνα-Πειραιά) και όπως αναφέρει η ΟΙΕΛΕ, «δεν είναι απλώς ένα παράδειγμα εργοδοτικής αυθαιρεσίας, αλλά αποτελεί μνημείο απανθρωπιάς και κυνισμού».
«Σε έναν ευαίσθητο χώρο Παιδείας όπου – ας μην το ξεχνούμε – παρέχεται δημόσιο αγαθό, ορισμένοι εκ των ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων αντιμετωπίζουν τους εκπαιδευτικούς ως αναλώσιμο προϊόν και τους πετάνε στο δρόμο χωρίς καμιά διαδικασία, χωρίς κανένα σοβαρό λόγο, χωρίς κάποια προειδοποίηση», αναφέρει η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ.
Σύμφωνα με την καταγγελία, η εκπαιδευτικός αντιμετώπισε με θάρρος και αξιοπρέπεια μία ανείπωτη οικογενειακή τραγωδία, χωρίς να επιβαρύνει το σχολείο της και ανταποκρινόμενη πλήρως στο εκπαιδευτικό της έργο.
«Πρόκειται για απλή ανακύκλωση προσώπων», σχολιάζει η ΟΙΕΛΕ καθώς στα δύο χρόνια που εργαζόταν στο σχολείο, κανείς δεν της άσκησε παρατήρηση για τη δουλειά της, κανένα διευθυντικό στέλεχος δεν την κάλεσε για κάποια υπόδειξη και κανένας συνάδελφος δεν παραπονέθηκε.
«Τα λόγια περιττεύουν» αναφέρει τέλος η ανακοίνωση και προσθέτει: «Σε καμιά ευρωπαϊκή χώρα εκπαιδευτικοί της τυπικής εκπαίδευσης δεν αντιμετωπίζονται με τέτοια βαναυσότητα. Σε καμιά ευνομούμενη χώρα οι εκπαιδευτικοί της ιδιωτικής εκπαίδευσης δεν απολύονται χωρίς βάσιμο λόγο ή χωρίς να υπάρχει educational tribunal που να εξετάζει τις υποθέσεις τους. Η κατάσταση αυτή που προκάλεσε ο νόμος Κεραμέως δεν αρμόζει σε χώρους Παιδείας, αγωγής και πολιτισμού. Ζητούμε από το υπουργείο Παιδείας, την κυβέρνηση και τα πολιτικά κόμματα να εκκινήσει διάλογος για να βρεθεί μια δίκαιη και βιώσιμη λύση στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Θα είναι προς όφελος όλων. Σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών».