Με ανακοίνωση που εξέδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει τους επιβάτες, οι οποίοι παρέμειναν εγκλωβισμένοι επί των αμαξοστοιχιών 54, 55, 56, 57 και 885 στις 24 Ιανουαρίου 2022, ότι από σήμερα ενεργοποιείται η ηλεκτρονική πλατφόρμα αιτήσεων για τη λήψη της έκτακτης οικονομικής στήριξης.
Οι δικαιούχοι, που έμειναν αποκλεισμένοι λόγω της κακοκαιρίας «Ελπίδας» που έπληξε την χώρα μας, μπορούν να υποβάλουν το αίτημά τους μέσω της φόρμας στην ηλεκτρονική διεύθυνση ΕΔΩ από την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου μέχρι και την Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022.
Παρακαλούνται επίσης οι δικαιούχοι μετά την υποβολή της αίτησής τους να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις της εταιρείας για τυχόν νεότερη ενημέρωση.
Πώς θα αποζημιωθούν οι πολίτες
Τρεις τρόπους αποζημίωσης όσων ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα» ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Πιο συγκεκριμένα, όσοι εγκλωβίστηκαν στις 24 και 25 Ιανουαρίου στα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορούν να αποζημιωθούν είτε με μετρητά 1.000 ευρώ, είτε με κουπόνια απεριόριστης διάρκειας μεγαλύτερης αξίας κατά 150 ευρώ, είτε με κουπόνια αξίας 550 ευρώ και μετρητά 500 ευρώ.
Πιο αναλυτικά, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοίνωσε ότι προχωρά σε έκτακτη οικονομική στήριξη 1.000 ευρώ (και εναλλακτικά 1.150 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας ή 550 ευρώ σε κουπόνι απεριόριστης διάρκειας και 500 ευρώ μετρητά) σε πλήρη εξόφληση στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη διακοπή των δρομολογίων στις 24 και 25 Ιανουαρίου
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία, παρά το γεγονός ότι η διαχείριση των υποδομών του σιδηροδρομικού δικτύου δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητές της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. προχωρά στην αποζημίωση των επιβατών σε συνέχεια εισήγησης του υπουργείου Μεταφορών ως ένα επιπλέον μέτρο.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε στο επιβατικό κοινό, παρά τις προσπάθειές της να επιλύσει τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο: παροχή φιλοξενίας σε επιβάτες που δεν μπορούσαν να συνεχίσουν το ταξίδι τους, χρήση λεωφορείων ως εναλλακτικό μέσο, παροχή τροφίμων, όπου ήταν εφικτό.