Breaking news

INTIME
A

Νέα αποκαλυπτικά στοιχεία για το τι μετέφερε η μοιραία εμπορική αμαξοστοιχία, στα Τέμπη, «έρχονται» στο «φως» της δημοσιότητας.

Ειδικότερα, το Open αποκάλυψε τα δύο μοναδικά καρέ που έχουν στα χέρια τους οι ανακριτικές Αρχές από τη μοιραία εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη.

Τα συγκεκριμένα καρέ προέρχονται από μίνι μάρκετ στη Λεπτοκαρυά, όχι από τις κάμερες του ΟΣΕ.

Το κρίσιμο ερώτημα είναι εάν τελικά υπήρχε ή όχι παράνομο φορτίο καυσίμων.

Πρόκειται για καρέ που δείχνουν πως κάτι υπήρχε μεταξύ της πρώτης πλατφόρμας που μετέφερε λαμαρίνες και της δεύτερης μηχανής. Φαίνεται ένας όγκος, ουσιαστικά, που «δεν μπορούμε να πούμε τι είναι», εξηγεί ο δικηγόρος και πατέρας της Μάρθης, κ. Αντώνιος Ψαρόπουλος.

Δεν ελέγχεται τι μεταφέρεται στα βαγόνια 

Σε σχετική ανακοίνωση της, η Hellenic Train υποστηρίζει πως τα εμπορεύματα που μεταφέρονται στα βαγόνια είναι «κατά δήλωση του πελάτη». Σύμφωνα με την εταιρεία και ειδικούς, υπάρχει ένας υπεύθυνος υπάλληλος (visitor) που ελέγχει τα βαγόνια για τα απαραίτητα έγγραφα και τις συνθήκες φόρτωσης και όχι για το περιεχόμενό τους, κάτι που σημαίνει ότι δεν ελέγχεται τι μεταφέρεται στα βαγόνια μέσα στα βαγόνια των εμπορευματικών αμαξοστοιχιών.

Πιο αναλυτικά, η ανακοίνωση της Hellenic Train έχει ως εξής: 

«Με γνώμονα την πλήρη διαλεύκανση της τραγωδίας στα Τέμπη, η Hellenic Train επαναλαμβάνει τη σταθερή της δέσμευση για συνεργασία, από την πρώτη στιγμή, παρέχοντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, με απόλυτη διαφάνεια και υπευθυνότητα σε κάθε αρμόδια αρχή.

Με σεβασμό στο αίτημα των οικογενειών των θυμάτων και της κοινωνίας για την αλήθεια, η εταιρεία συνεχίζει να συμβάλλει ενεργά στη διερεύνηση της υπόθεσης.

Η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και έχει απαντήσει σε κάθε σχετικό ερώτημα.

Το θέμα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501 έχει ήδη διευκρινιστεί, στο πλαίσιο της Ερώτησης 2506/03.03.2023, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων.

Τι μετέφερε η αμαξοστοιχία;

Η σύνθεσή της περιλάμβανε 13 βαγόνια, εκ των οποίων:

Τα τρία πρώτα, που εκτροχιάστηκαν, μετέφεραν πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες).

Τα υπόλοιπα δέκα περιείχαν εμπορευματοκιβώτια με:

  • Παρασκευάσματα διατροφής (4ο – 7ο βαγόνι)
  • Μπύρες (8ο – 9ο βαγόνι)
  • Σύρματα από σίδηρο (10ο – 11ο βαγόνι)
  • Κενά εμπορευματοκιβώτια (12ο – 13ο βαγόνι)

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβωτίων, όπως προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, έχει αποτυπωθεί λεπτομερώς στο φύλλο σύνθεσης και έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών.

Η Hellenic Train θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές, με διαφάνεια και υπευθυνότητα». 

Πλέον, μετά τα Τέμπη, οι μηχανοδηγοί υπογράφουν μια υπεύθυνη δήλωση πως δεν φέρουν καμία ευθύνη για το τι μεταφέρεται. Δηλαδή, οι συνθήκες είναι ιδανικές για κάθε επίδοξο λαθρέμπορο.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις