Breaking news

Hellenic Train: Διαψεύδει και εκθέτει Φλωρίδη - Υπήρχε 13ο βαγόνι στα Τέμπη
A

Εκτεθειμένος βρίσκεται σήμερα ο υπουργός Δικαιοσύνης, καθώς η σημερινή έκτακτη ανακοίνωση της Hellenic Train σχετικά με το τι περιείχε τελικά η εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη διέψευσε τους ισχυρισμούς του κ. Φλωρίδη για το σύνολο των βαγονιών.

Η εταιρεία ανέφερε πως τα βαγόνια περιείχαν λαμαρίνες, παρασκευάσματα διατροφής, σύρματα από σίδηρο, κενά εμπορευματοκιβώτια και... μπύρες, εξηγώνας μάλιστα ακριβώς τι περιείχε κάθε βαγόνι, κάνοντας λόγο για συνολικά 13.

Έτσι οι ισχυρισμοί του υπουργού διαψεύδονται και ο ίδιος βγαίνει στη «σέντρα», καθώς πριν από δύο ημέρες και συγκεκριμένα την Τρίτη 28 Ιανουαρίου, σε τηλεοπτική του συνέντευξη, ισχυρίστηκε πως δεν υπήρξε ποτέ 13ο βαγόνι στην εμπορική αμαξοστοιχία.

Η δήλωση του αυτή «στριμώχτηκε» μεταξύ άλλων προκλητικών διαπιστώσεων περί… συνομωσιολόγων και όσων «μπουκώνουν με σενάρια» την έρευνα για το περιεχόμενο της εν λόγω αμαξοστοιχίας.

«Τις συνωμοσίες για το βαγόνι τις έφερε ο Βελόπουλος»

«Έχω στα χέρια μου μια έρευνα από 5 ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες από την πλευρά των συγγενών των θυμάτων και κατέληξαν ότι τέτοιο βαγόνι δεν υπήρξε ποτέ. Ακούω διάφορες φωνές το τελευταίο διάστημα να λένε πως μπορεί να μην υπήρχε τέτοιο βαγόνι, ωστόσο κάπου ανάμεσα στα βαγόνια κάτι θα υπήρχε. Στην Ελλάδα υπάρχει μόνο ένας άνθρωπος που έχει όλο το υλικό και δεν μπορεί να μιλήσει. Θα έρθει όμως η ώρα. Όταν ο εφέτης αυτός παραδώσει το υλικό και έρθει αυτό στην επιφάνεια λόγω του ότι θα πάμε στη δίκη, τότε όλοι θα δούνε ότι δεν υπάρχει κανένα μα κανένα στοιχείο που να μην είναι εκεί μέσα».

Ως προς τα εύφλεκτα υλικά, μάλιστα, και τη νέα έκθεση πραγματογνώμονα της οικογένειας, η οποία έρχεται σε αντίθεση με έκθεση της Δικαιοσύνης, σημείωσε πως «ο ανακριτής είπε να το αναθέσει σε τρίτο άτομο, για να λυθεί αυτή η διχογνωμία. Και κάπως έτσι ανατέθηκε η νέα έρευνα στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Αυτή λοιπόν η εμπειρογνωμοσύνη δεν έχει πάει ακόμα στον ανακριτή».

«Και ακριβώς επειδή η έρευνα του Πολυτεχνείου είναι ακόμα σε εξέλιξη και παράλληλα ο μόνος που έχει τα στοιχεί δεν μπορεί να μιλήσει, αναπτύσσεται -όχι από την πλευρά των συγγενών- μια συνωμοσιολογία. Για παράδειγμα, ο κύριος Βελόπουλος. Αυτός έφερε στη δημόσια συζήτηση το 13ο βαγόνι. Όταν στριμώχτηκε και του είπαν πως δεν μπορεί να μην έμεινε έστω ένα υπόλειμμα αυτού του βαγονιού, τότε απάντησε πως εξαερώθηκε».

Hellenic Train: Αποστάσεις μετά το χθεσινό «άδειασμα» Μητσοτάκη

Μετά το χθεσινό «άδειασμα» του πρωθυπουργού, ο οποίος παραδέχθηκε ότι μπορεί και να υπήρχε επικίνδυνο φορτίο, η εταιρεία παίρνει αποστάσεις και αναφέρει πως δεν υπήρχε τίποτα παράνομο και επικίνδυνο στο τρένο. 

Ωστόσο, όλοι αναμένουμε την τελική έκθεση του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που θα δώσει φως στην υπόθεση και θα ξεκαθαρίσει αν η «μπάλα φωτιάς» που προκλήθηκε εκείνο το βράδυ μπορεί να οφείλεται σε κάτι άλλο και όχι στην παρουσία κάποιας επικίνδυνης ουσίας, όπως π.χ. το ξυλόλιο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Με γνώμονα την πλήρη διαλεύκανση της τραγωδίας στα Τέμπη, η Hellenic Train επαναλαμβάνει τη σταθερή της δέσμευση για συνεργασία, από την πρώτη στιγμή, παρέχοντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, με απόλυτη διαφάνεια και υπευθυνότητα σε κάθε αρμόδια αρχή.

Με σεβασμό στο αίτημα των οικογενειών των θυμάτων και της κοινωνίας για την αλήθεια, η εταιρεία συνεχίζει να συμβάλλει ενεργά στη διερεύνηση της υπόθεσης.

Η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και έχει απαντήσει σε κάθε σχετικό ερώτημα.

Το θέμα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501 έχει ήδη διευκρινιστεί, στο πλαίσιο της Ερώτησης 2506/03.03.2023, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων.

Τι μετέφερε η αμαξοστοιχία;

Η σύνθεσή της περιλάμβανε 13 βαγόνια, εκ των οποίων:

Τα τρία πρώτα, που εκτροχιάστηκαν, μετέφεραν πλατιά προϊόντα ελασματοποίησης από σίδηρο (λαμαρίνες).

Τα υπόλοιπα δέκα περιείχαν εμπορευματοκιβώτια με:

  • Παρασκευάσματα διατροφής (4ο – 7ο βαγόνι)
  • Μπύρες (8ο – 9ο βαγόνι)
  • Σύρματα από σίδηρο (10ο – 11ο βαγόνι)
  • Κενά εμπορευματοκιβώτια (12ο – 13ο βαγόνι)

Σύμφωνα με τα τηρούμενα αρχεία της εταιρείας μας και κατά δήλωση του πελάτη/διαμεταφορέα, το περιεχόμενο των σφραγισμένων εμπορευματοκιβωτίων, όπως προβλέπεται από τους εθνικούς και διεθνείς κανονισμούς για τη σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων, έχει αποτυπωθεί λεπτομερώς στο φύλλο σύνθεσης και έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών.

Η Hellenic Train θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές, με διαφάνεια και υπευθυνότητα».

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις