Breaking news

Μετρό
A

Δελτίο τύπου εξέδωσε η ΣΤΑΣΥ προκειμένου να απαντήσει στα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για επικίνδυνες φθορές στις ράγες του μετρό. Θυμίζουμε ότι, σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ, η διαχειρίστρια εταιρεία του μετρό στην Αθήνα ανακάλυψε προ τριετίας φθορές και ρωγμές στο υπόγειο σιδηροδρομικό δίκτυο, ωστόσο προκήρυξε έργο για την αποκατάσταση του μόλις την προηγούμενη εβδομάδα.

Στην απάντηση της η ΣΤΑΣΥ αναφέρει πως δεν τίθεται κανένα θέμα ασφαλείας και πως ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης «πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια». Σημειώνει ακόμη πως «τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα - και όχι μόνο προ 3ετίας - μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων».

Στην καταγγελία ότι οι συρμοί ελαττώνουν ταχύτητα στα σημεία όπου οι ράγες έχουν φθαρεί με αποτέλεσμα να αργούν οι συρμοί και να μειώνονται τα δρομολόγια η ΣΤΑΣΥ απαντάει: «Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ

«Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής στο Μετρό - Κανένα θέμα ασφάλειας, διευκρινίζει η ΣΤΑ.ΣΥ

Η ΣΤΑ.ΣΥ, σε απάντηση σημερινού δημοσιεύματος, με θέμα την προκήρυξη διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς στο Μετρό, διευκρινίζει, ότι: 

- Ξεκινά το μεγαλύτερο έργο αναβάθμισης επιδομής που έχει εκτελεστεί στο Μετρό, με την προκήρυξη των δύο σχετικών διαγωνισμών αλλαγής σιδηροτροχιάς, ύψους 8 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για το έργο αλλαγής 32 χλμ. σιδηροτροχιάς  του δικτύου των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό και αποτελεί μέρος του συνολικού, εν εξελίξει σχεδίου αναβάθμισης του Μετρό 25 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του. 

-  Όπως αναφέρεται και στην σχετική προκήρυξη, που έχει δημοσιεύσει η ΣΤΑ.ΣΥ, η εταιρεία κρίνει αναγκαία την εκτέλεση του έργου πριν την εξάντληση του ορίου ζωής του εξοπλισμού, που κατασκευαστικά προσδιορίζεται στα 30 χρόνια. Τα αποτελέσματα των επαναλαμβανόμενων ανά τακτά διαστήματα  - και όχι μόνο προ 3ετίας -  μετρήσεων ορίων φθορών, είναι εντός των προβλεπόμενων ορίων. Καταδεικνύουν δε, την ανάγκη σταδιακής αντικατάστασης, ώστε να διατηρηθούν τα υψηλά επίπεδα ασφαλούς εκτέλεσης μεταφορικού έργου. 

Το έργο αφορά σε αλλαγή σιδηροτροχιάς σε συγκεκριμένα σημεία (καμπύλες) του δικτύου, όπου και σημειώνεται η μεγαλύτερη καταπόνηση κατά την εκτέλεση καθημερινού και αδιάλειπτου  μεταφορικού έργου.  

- Τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων, που είναι σε ισχύ, χωρίς να έχουν επηρεαστεί οι συχνότητες αυτών και να προκαλούνται καθυστερήσεις.   

Η ΣΤΑ.ΣΥ, απαντώντας στα ερωτήματα που εγείρει το δημοσίευμα για την ασφάλεια στο δίκτυο του Μετρό, απορρίπτει τους εν λόγω ισχυρισμούς, δηλώνοντας κατηγορηματικά, πως τη λειτουργία του Μετρό διέπουν τα πλέον σύγχρονα συστήματα ασφάλειας και πως η συντήρηση του δικτύου (επιδομή και τροχαίο υλικό) γίνεται σύμφωνα με τα εγχειρίδια προληπτικής και επιδιορθωτικής συντήρησης και τους προβλεπόμενους διεθνώς κανόνες, που εφαρμόζονται από την έναρξη λειτουργίας του Μετρό».

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις