Breaking news

INTIME NEWS
A

Νέα στοιχεία για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου δημοσιοποίησε σήμερα η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Τεχνικών Συμβούλων Οικογενειών, μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης χαρτογράφησης των θανάσιμων τραυματισμών ανά βαγόνι και θέση στον συρμό.

Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι: «Συνεχίζοντας το έργο της, η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Τεχνικών Συμβούλων Οικογενειών έχει ολοκληρώσει την πρώτη φάση της χαρτογράφησης των θανάσιμων τραυματισμών ανά βαγόνι και θέση στον συρμό, προκειμένου να εκτιμηθεί με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια ο μηχανισμός και οι ιδιαίτερες συνθήκες που οδήγησαν σε τραυματισμούς και θανάτους σε κάθε βαγόνι του συρμού. Η εκτίμηση με τα σημερινά δεδομένα (9/5/2023) συνδυάζοντας στοιχεία από τις κρατήσεις εισιτηρίων, ευρήματα από την αυτοψία των συντριμμιών και μαρτυρίες διασωθέντων και διασωστών, είναι η καλύτερη δυνατή δεδομένης και κάποιας αβεβαιότητας που προκαλεί η ύπαρξη αριθμού ανώνυμων εισιτηρίων, καθώς και η αδυναμία πλήρους διασταύρωσης μέσω μαρτυριών για τα βαγόνια Α1 και Κυλικείου».

Διαβάστε επίσης: Τέμπη: Νέα στοιχεία - Από το κυλικείο άρχισε η φονική φωτιά στο τρένο

Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, τα θύματα στο βαγόνι Α1 της εμπορικής αμαξοστοιχίας, πέραν των 4 μηχανοδηγών, ήταν 15, στο βαγόνι του Κυλικείου 27, στο  Β2 βαγόνι 9 και στο  Β3 βαγόνι 2.  Σύμφωνα με τις αναφορές των πραγματονόμων, στο βαγόνι Α1 της Α' θέσης δεν διαπιστώθηκαν επιζώντες, ούτε και εκτιμάται ότι υπήρχε δυνατότητα επιβίωσης λόγω της σφοδρότητας της αρχικής σύγκρουσης. Από το βαγόνι του Κυλικείου (μέγιστης χωρητικότητας 42 ατόμων+2 εργαζόμενοι) έχουν εντοπιστεί  6 διασωθέντες.

Τέμπη: Νέα στοιχεία για τους νεκρούς της σιδηροδρομικής τραγωδίας

 

Τέμπη: Νέα στοιχεία για τους νεκρούς της σιδηροδρομικής τραγωδίας

Στο βαγόνι Β2 (μέγιστης χωρητικότητας 66 θέσεων, χωρισμένο σε 11 κουπέ) εκτιμάται ότι υπήρξαν 9 θύματα, 7 από το εμπρός μέρος του βαγονιού και 2 από το πίσω μέρος. Επιπλέον, τουλάχιστον 4 άτομα από τις εμπρός θέσεις πετάχτηκαν έξω από το βαγόνι στη φάση του εκτροχιασμού και σώθηκαν με σοβαρά τραύματα. Τουλάχιστον 26 επιβάτες (ενδεχομένως περισσότεροι) από τα κουπέ 4 έως 10 πρόλαβαν να εγκαταλείψουν το βαγόνι εγκαίρως πριν μεταδοθεί η φωτιά σε ολόκληρο το βαγόνι.

Στο βαγόνι Β3 (μέγιστης χωρητικότητας 80 θέσεων) υπήρξαν 2 θύματα, ως συνέπεια του εκτροχιασμού και της βίαιης επαφής του Β3 με την μηχανή της αμαξοστοιχίας και με το βαγόνι Β2. Το βαγόνι Β3 δεν αντιμετώπισε κίνδυνο πυρκαγιάς, όμως κατακλύστηκε από καπνό που προκάλεσε σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα στους επιβάτες.

Επόμενο ζητούμενο για τους πραγματογνώμονες Γιώργο Βλασσόπουλο, Φαίδωνα Καραϊωσηφίδη, Κώστα Λακαφώση, Βασίλη Παπαδόπουλο και Γιώργο Περιβολιώτη είναι «η διερεύνηση του μηχανισμού έναρξης και μετάδοσης της φωτιάς στα βαγόνια του Κυλικείου και Β2 καθώς δεν έχει εντοπιστεί ακόμα η καύσιμη ύλη η οποία προκάλεσε την αρχική ανάφλεξη και συνέβαλε στην εξέλιξη της φωτιάς».

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις