«Σήμερα λείπουν τουλάχιστον τετρακόσιοι οδηγοί για να μπορέσει ο ΟΑΣΘ να εκτελέσει το συγκοινωνιακό του έργο», επισήμανε σε συνέντευξη τύπου, ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων του ΟΑΣΘ Γιάννης Δήμκας και σημείωσε πως για να βγάλει ο οργανισμός 368 λεωφορεία και όχι μόνο 260 με 270 που βγάζει σήμερα, χρειάζεται 1.250 οδηγούς και αυτή τη στιγμή με δυσκολία έχει 850 οδηγούς.
«Πρέπει να γίνουν άμεσα προσλήψεις. Χθες έπρεπε να γίνουν, για να πάψει επιτέλους να ταλαιπωρείται η πόλη», υπογράμμισε ο ίδιος και πρόσθεσε: «σήμερα ζητάμε να γίνει νομοθετική ρύθμιση για να μπορέσουν να γίνουν άμεσα προσλήψεις προσωπικού. Πρέπει άμεσα να έρθουν σύγχρονα λεωφορεία. Δυστυχώς την τελευταία δεκαετία ο ΟΑΣΘ έχει απαξιωθεί, είναι σε αποσύνθεση, τον έχουν αφήσει στην τύχη του. Έχουν αφήσει στην τύχη του όχι μόνο τον οργανισμό αλλά ολόκληρη την πόλη».
«Από τα 520 λεωφορεία που σήμερα πρέπει να κυκλοφορούν, ο ΟΑΣΘ πρέπει να κυκλοφορεί 368 καθώς τα υπόλοιπα κυκλοφορούν από τα ΚΤΕΛ. Αν σήμερα κυκλοφορούν περίπου 260 λεωφορεία, αυτό οφείλεται στους εργαζόμενους. Χωρίς υπερβολές, λεωφορείο 20 ετών με 1 εκ. χιλιόμετρα, όσο καλά συντηρημένο και να είναι, είναι δύσκολο να κυκλοφορήσει», τόνισε.
Ο κ. Δήμκας διευκρίνισε πως δεν υπάρχει έλλειψη μόνο οδηγών αλλά, αντίστοιχο πρόβλημα υπάρχει και με τους τεχνίτες. «Πρόσληψη τεχνικού προσωπικού έχει να γίνει από το 2008, λείπουν τουλάχιστον 70 με 80 εξειδικευμένοι τεχνίτες» πρόσθεσε.
«Γνωρίζετε τι έχουμε περάσει όλα αυτά τα χρόνια, με έναν οργανισμό που ήταν ιδιωτικός, πάρθηκε κάποια στιγμή η απόφαση να αποκρατικοποιηθεί, να γίνει ένας καινούργιος οργανισμός, έτσι ώστε να μπορέσει να συνεχίσει να εκτελείται το συγκοινωνιακό έργο, κάτι που δεν έγινε ποτέ και ακόμα παραμένει υπό εκκαθάριση», ανάφερε.
Η σημερινή απεργιακή κινητοποίηση, διευκρίνισε ο κ. Δήμκας, «δεν γίνεται για τους εργαζόμενους, γίνεται για τους πολίτες αυτής της πόλης. Όχι για να τους ταλαιπωρήσουμε, αλλά για να σταματήσει επιτέλους αυτή η ταλαιπωρία», είπε και δεσμεύτηκε πως δεν θα γίνουν απεργιακές κινητοποιήσεις τη Μεγάλη Εβδομάδα.