CLOSE

Breaking news

kinito-tilefono-android-efarmogi.jpg
A

Ένα νέο ψηφιακό εργαλείο θα μπορούν να χρησιμοποιούν, από τις αμέσως επόμενες μέρες, οι καταναλωτές και να συγκρίνουν, από το κινητό τους, όλες τις τιμές, πρόσφορες ή όχι, στα σούπερ μάρκετ.

Όπως σημειώνει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Λουίτζι-Δημήτρης Γουλιανός, που δημιούργησε το διαδικτυακό market place υπηρεσιών Doitforme, «όλοι έχουμε έρθει αντιμέτωποι με το φαινόμενο κάποια προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά στο τάδε σούπερ μάρκετ να είναι ακριβότερα από τα ίδια προϊόντα σε άλλο σούπερ μάρκετ χωρίς προσφορά. Δημιουργούμε έτσι ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια όλων των καταναλωτών. Μετά και τη θετική απάντηση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων  'Αδωνι Γεωργιάδη, βρισκόμαστε εν αναμονή της ενσωμάτωσης της εφαρμογής μας στο e-katanalotis.gr ενώ παράλληλα είμαστε σε επικοινωνία για τη δημιουργία εφαρμογής που θα αντιμετωπίζει τις απατηλές εκπτώσεις».

Εκτός δηλαδή από την διευκόλυνση των καταναλωτών στις καθημερινές αγορές τους, το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων θα αξιοποιήσει το ίδιο εργαλείο στον έλεγχο της αγοράς ώστε με γρήγορο και αδιαμφισβήτητο τρόπο να εντοπίζονται τυχόν φαινόμενα εξαπάτησης των καταναλωτών.

Υπενθυμίζεται ότι, την ιδέα της εταιρείας παρουσίασε, πρόσφατα, ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Μαραβέγιας, στον υφυπουργό Έρευνας και Τεχνολογίας Χρίστο Δήμα, ακολούθησε ραντεβού με τον υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων 'Αδωνι Γεωργιάδη και υπήρξε θετική διάθεση προκειμένου να ενταχθεί, άμεσα, η εφαρμογή στο E- katanalotis και οι καταναλωτές να ενημερώνονται καθημερινά, για όλες τις προσφορές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Δημήτρη Λουίτζι Γουλιάνου στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και στην Εύη Παπαδοσηφάκη έχει ως εξής:

- Έχετε δηλώσει ότι το όραμά σας  είναι να αποτελείτε, το δεξί χέρι του μικρομεσαίου ελεύθερου επαγγελματία. Μιλήστε μας λίγο για την βολιώτικη startup εταιρεία «Doitforme»  που έχετε δημιουργήσει.

Ναι, η Doitfome ξεκίνησε με αυτό το όραμα, να αποτελέσει το δεξί χέρι του μικρομεσαίου ελεύθερου επαγγελματία δημιουργώντας μια σειρά ψηφιακών εργαλείων που θα τον βοηθήσουν στο ψηφιακό του ταξίδι. Να μπορεί δηλαδή αφενός να έχει ψηφιακή παρουσία (για όποιες επιχειρήσεις δεν έχουν ακόμα) και αφετέρου να μπορεί πολύ εύκολα και γρήγορα να δημιουργεί και να δημοσιεύει αποδοτικές διαφημιστικές εκστρατείες στη Google και τα social media. Μέσα από το περιβάλλον της Doitforme θα μπορεί εύκολα να τις διαχειρίζεται και να κατανοεί τα αποτελέσματά τους. Εκτός αυτού, θέλουμε να προσφέρουμε στους καταναλωτές εργαλεία που θα διευκολύνουν την καθημερινότητά τους. Για παράδειγμα, το βασικό εργαλείο της πλατφόρμας μας στο οποίο όποιος επιθυμεί μπορεί να αναζητήσει και να βρει τον επαγγελματία που επιθυμεί αλλά και τη νέα μας προσθήκη, το Doitforme Market, με τη οποία οι καταναλωτές μπορούν να βρουν εύκολα τα προϊόντα που βρίσκονται ανά πάσα στιγμή σε προσφορά στα μεγάλα super markets, να τα προσθέσουν στη λίστα τους και να τα προμηθευτούν. Η Doitforme όμως δεν είναι μόνο αυτό.

Παράλληλα, η Doitforme απέκτησε το δικό της ολοκληρωμένο Digital Marketing Agency που προσφέρει 360 υπηρεσίες για κάθε επιχείρηση. Έτσι, στo Doitforme Agency μπορεί κάποιος να απευθυνθεί εάν θέλει Branding/Graphic design, ολοκληρωμένες υπηρεσίες Digital Marketing (social media management, content creation, micro blogging, seo services κ.α.), και Web Development για websites, e-shops αλλά και apps.

- Διαπιστώνετε με τα χρόνια ότι αλλάζει η εικόνα της μικρομεσαίας επιχείρησης και αξιοποιεί - με δημιουργικό τρόπο για την επιβίωσης της - τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία; 

Με χαρά διαπιστώνω ότι τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει γενικότερα η εικόνα του ψηφιακού κόσμου στη χώρα μας και ακόμα και οι πιο παραδοσιακές επιχειρήσεις κάνουν το βήμα της μετάβασης στην ψηφιακή εποχή «εκμεταλλευόμενες» τις δυνατότητες της τεχνολογίας. «Οδηγό» σε αυτή την προσπάθεια αποτελεί και η τεράστια προσπάθεια που κάνει το ελληνικό κράτος τα τελευταία χρόνια να ψηφιοποιηθεί. Κλείνοντας το 4ο έτος λειτουργίας της Doitforme, διαπιστώνω μια μεγάλη διαφορά σε σχέση με το ξεκίνημά μας. Πλέον πολλές λειτουργίες είναι διαθέσιμες ψηφιακά, εύκολα, γρήγορα και άμεσα και το ευρύ κοινό αλλά και οι επιχειρήσεις με τον καιρό εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την τεχνολογία. Δεν φοβούνται πλέον να χρησιμοποιήσουν ψηφιακά εργαλεία, δοκιμάζουν, καταλαβαίνουν τη λειτουργία τους στο να κάνουν την καθημερινότητά τους πιο εύκολη, και τα χρησιμοποιούν ολοένα και πιο πολύ και με μεγαλύτερη ευκολία. Οι δυνατότητες που μας προσφέρει η τεχνολογία είναι τεράστιες και θεωρώ ότι είναι κρίμα για μια μικρομεσαία επιχείρηση που θέλει να επιβιώσει  να μην τις εκμεταλλεύεται. Το πιο κοινό παράδειγμα που μπορώ να δώσω είναι η δυνατότητα online πληρωμής με κάρτα ενώ παλαιότερα χρησιμοποιούνταν η αντικαταβολή ή η τραπεζική κατάθεση.

- Οι κρίσεις δημιουργούν αβεβαιότητες και προβλήματα αλλά δημιουργούν και επιχειρηματικές  ευκαιρίες. Η δραστηριοποίησή σας στο λιανεμπόριο τροφίμων και ποτών είναι ένα νέο βήμα. Η εφαρμογή για την σύγκριση όλων των προσφορών στα σούπερ μάρκετ, πως πιστεύετε ότι θα βοηθήσει την αγορά; Θα πιέσει τις εταιρείες για περισσότερες προσφορές, ή αποτελεί ένα χρηστικό εργαλείο μόνο στα χέρια του καταναλωτή;

Αυτό που κάνει το Doitfotme market είναι καθημερινά να «φορτώνει» όλα τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά - και όχι μόνο - από τα μεγαλύτερα ελληνικά σούπερ μάρκετ. Πώς βοηθά αυτό τους καταναλωτές; Με πολλούς τρόπους αλλά θα αναφέρω τους τρεις σημαντικότερους. Πρώτον, μπορούν με μια απλή αναζήτηση να βρουν το φθηνότερο προϊόν στο ράφι, να δημιουργήσουν τη λίστα τους ανά σούπερ μάρκετ και να την έχουν διαθέσιμη στο κινητό τους. Δεύτερον μπορούν να δουν τη διακύμανση των τιμών σε πραγματικό χρόνο αφού καθημερινά υπάρχει στη βάση δεδομένων μας η αρχική και η τελική τιμή των προϊόντων - αντιμετωπίζοντας έτσι το φαινόμενο των απατηλών εκπτώσεων, καθώς μπορούμε να διαπιστώσουμε τυχόν ακραίες διακυμάνσεις των τιμών των προϊόντων.  Θεωρώ ότι αυτό το εργαλείο μπορεί να πιέσει τις επιχειρήσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων και ποτών να συμμορφωθούν με τους κανόνες αλλά και να κάνουν πραγματικές προσφορές. Τρίτον, βοηθάμε τους καταναλωτές να αντιμετωπίσουν την ακρίβεια. Σίγουρα θέλουμε το νέο εργαλείο της Doitforme να αποτελέσει έναν πολύτιμο σύμμαχο των καταναλωτών στις αγορές τους.

- Πότε εκτιμάτε ότι η «Doitforme» θα έχει έτοιμη την εφαρμογή για το καλάθι του νοικοκυριού και πως θα λειτουργεί αυτό το εργαλείο; 

Η Doitforme έχει ήδη λανσάρει την πρώτη έκδοση του Doitforme market ενώ μόλις λανσάραμε και την δεύτερη έκδοση στην οποία μπορεί κανείς να δει όλα τα προϊόντα των σούπερ μάρκετ και όχι μόνο αυτά που βρίσκονται σε προσφορά. Έτσι οι καταναλωτές μπορούν πραγματικά να γνωρίζουν πού μπορούν να βρουν φθηνότερα το προϊόν που τους ενδιαφέρει. Εξάλλου, όλοι έχουμε έρθει αντιμέτωποι με το φαινόμενο κάποια προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά στο «τάδε σούπερ μάρκετ» να είναι ακριβότερα από τα ίδια προϊόντα σε άλλο σούπερ μάρκετ χωρίς προσφορά. Δημιουργούμε έτσι ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια όλων των καταναλωτών.  Τώρα, μετά και τη θετική απάντηση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων  κυρίου 'Αδωνι Γεωργιάδη, βρισκόμαστε εν αναμονή της ενσωμάτωσης της εφαρμογής μας στο e-katanalotis.gr ενώ παράλληλα είμαστε σε επικοινωνία για τη δημιουργία εφαρμογής που θα αντιμετωπίζει τις απατηλές εκπτώσεις.

- Τι θα συμβουλεύσατε έναν νέο επιστήμονα που θέλει να δημιουργήσει μια νεοφυή επιχείρηση; Έχετε ξεκινήσει την επιχειρηματική σας δραστηριότητα όταν ακόμη σπουδάζατε στο 3ο έτος της Σχολής Μηχανολόγων - Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ποια η εκτίμησή σας για την εκπαίδευση και την σύνδεσης της με την επιχειρηματικότητα; 

Έναν νέο επιστήμονα που θέλει να δημιουργήσει μια νεοφυή επιχείρηση, θα τον συμβούλευα να ξεκινήσει όσο πιο νωρίς γίνεται να αφιερώνει χρόνο στο project του και να αντιμετωπίζει τα προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά, όχι να τα σκεπάζει. Με τον χρόνο θα μεγαλώσει το project του ενώ εάν στην πορεία το κρίνει απαραίτητο μπορεί να τροποποιήσει την αρχική του ιδέα. Εγώ ξεκίνησα στο 3ο έτος της Σχολής Μηχανολόγων - Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τον συμφοιτητή μου και πλέον συνέταιρο Ιωσήφ Ρέντα και πλέον η Doitforme διαθέτει μια καταπληκτική ομάδα ανθρώπων, καθένας από τους οποίους είναι πολύ καλός επαγγελματίας και επιστήμονας στον τομέα του. Θεωρώ ότι στη χώρα μας δεν υπάρχει επιχειρηματική κουλτούρα και νοοτροπία ενώ θα ήθελα στο άμεσο μέλλον η εκπαίδευση να συνδεθεί με την επιχειρηματικότητα με διάφορους τρόπους, όπως με σχετικά μαθήματα ή σεμινάρια.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις