CLOSE

Breaking news

etairia_ergasia_job
A

Η εταιρεία iRepair για τη στελέχωση του νέου καταστήματος στην Κομοτηνή, αναζητά νέο προσωπικό στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατολογίου και στην τεχνική υποστήριξη του ηλεκτρονικού τμήματος.

Συγκεκριμένα οι δύο θέσεις που χρίζουν κάλυψης αφορούν έναν υπάλληλο εξυπηρέτησης πελάτων και έναν τεχνικό ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Η Εταιρεία

Η iRepair είναι η κορυφαία τεχνολογική εταιρεία επισκευών στην Ελλάδα με καταστήματα σχεδόν σε όλη την Ελλάδα. Η αρχή έγινε το 2007 με ένα μικρό κατάστημα στη Γλυφάδα, με 3 μόνο τεχνικούς. Πλέον, με πάνω από 50 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο και 200 τεχνικούς, είμαστε η πιo ενεργή εταιρία επισκευών στο χώρο. Η οικονομική και αποτελεσματική επίλυση των τεχνολογικών προβλημάτων των πελατών μας, έφερε αυτήν την ανάπτυξη κατά την διάρκεια της μεγαλύτερης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης όλων των εποχών. Ξεκίνησαν με επισκευές υπολογιστών και laptop, αλλά σύντομα οι πελάτες ζήτησαν να επισκευάσουν τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας τους. Συγκεκριμένα άρχισαν αμέσως να εκπαιδεύουν τους τεχνικούς τους να επισκευάζουν Apple συσκευές τηλεφωνίας. Σταδιακά πρόσθεσαν στην γκάμα των επισκευών συσκευές Blackberry και Samsung καθώς και tablet. Από εκείνη την ημέρα έχουν επισκευάσει πάνω από 800.000 κινητά τηλέφωνα και tablet για πελάτες από όλη την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό. 

Προτεραιότητα της iRepair είναι να προσφέρει στους πελάτες της υπηρεσίες επισκευών με τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας και επαγγελματισμού. Κατανοώντας ότι αν οι πελάτες της δεν είναι ευχαριστημένοι, τότε δεν θα έχουν πελάτες. Ειδικότερα κάνουν πάντα το επιπλέον βήμα για να βεβαιωθούν ότι οι πελάτες μένουν ικανοποιημένοι με την ποιότητα, το χρόνο και το κόστος της επισκευής. Οι υπάλληλοι της iRepair, από την εξυπηρέτηση των πελατών έως τους τεχνικούς, είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι ώστε να ανταποκρίνονται αποτελεσματικά σε όλα τα στάδια της επισκευής, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

Οι Θέσεις Εργασίας

Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Επιθυμητά Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή ΙΕΚ στον τομέα της τεχνολογίας
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός έτους σε ανάλογη θέση
  • Εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις hardware και software Η/Υ
  • Γνώσεις σε τεχνολογίες Windows και OSx
  • Υψηλή τεχνική κατάρτιση σε προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις σύγχρονης τεχνολογίας
  • Ικανότητες εργασίας σε ομάδα, προγραμματισμού εργασιών και τήρησης χρονοδιαγραμμάτων
  • Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, προθυμία, ευγένεια
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, άνεση στον προφορικό λόγο και αναλυτική σκέψη
  • Προσανατολισμός στην ποιότητα επισκευών και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Άριστη γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)

Οι Αρμοδιότητες

  • Ορθή διάγνωση και επίλυση απλών και σύνθετων τεχνικών προβλημάτων Η/Υ
  • Τηλεφωνική και on-line εξυπηρέτηση πελατών για την παροχή εξατομικευμένων συμβουλών και λύσεων
  • Επεξήγηση τεχνικών προβλημάτων με άμεσο και κατανοητό τρόπο / προτάσεις ενδεδειγμένων λύσεων

Τα Προνόμια

  • Ικανοποιητικό πακέτο σταθερών αποδοχών αναλόγως προσόντων
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση
  • Ευκαιρίες εξέλιξης

Μπορείτε να κάνετε ΕΔΩ την αίτηση σας.

Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών

Επιθυμητά Προσόντα

  • Πτυχίο Ανώτερης/Ανώτατης Εκπαίδευσης
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστονενόςέτους σε ανάλογη θέση
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και επαφή με τις νέες τεχνολογίες
  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες, πελατοκεντρική αντίληψη
  • Ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα, ευχάριστη προσωπικότητα, ικανότητα ανάληψης αρμοδιοτήτων
  • Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια, άνεση στην εργασία υπό πίεση
  • Άριστη γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία σε σχετικό κλάδο θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν

Βασικές Αρμοδιότητες

  • Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης
  • Ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, διαχείριση ερωτημάτων και επίλυση των προβλημάτων
  • Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας έπειτα από διερεύνηση αναγκών
  • Ενημέρωση CRM με στοιχεία επισκευής και επικοινωνίας βάσει διαδικασιών εταιρικού πρωτοκόλλου
  • Υποστήριξη του τεχνικού τμήματος της εταιρίας απαντώντας σε βασικές τεχνικές ερωτήσεις
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και ιεράρχησή τους
  • Οργάνωση ροής εργασιών καταστήματος
  • Διασφάλιση ικανοποίησης πελατών από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών

Τα Προνόμια 

  • Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών αναλόγως προσόντων
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση
  • Ευκαιρίες εξέλιξης

Μπορείτε να κάνετε ΕΔΩ την αίτηση σας.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις