Τα καταστήματα Πλαίσιο προσλαμβάνουν νέο προσωπικό υπαλλήλων για περισσότερες από 15 διαθέσιμες θέσεις εργασίας. Οι προσλήψεις αφορούν μία πληθώρα ειδικοτήτων όπως συνεργάτες τμήματος picking, αποθήκης, staging, sales advisors, customer advisor, συνεργάτες ταμείου, social media specialist, υπάλληλους για παραλαβές καταστημάτων, e-commerce content manager και άλλες ιδιότητες.
Οι θέσεις εργασίας στα καταστήματα Πλαίσιο
- Συνεργάτες τμήματος Picking - Μαγούλα
- Συνεργάτες Αποθήκης- Καλοχώρι, Θεσσαλονίκης
- Συνεργάτες Αποθήκης- Μάνδρα
- Συνεργάτες τμήματος Staging - Μαγούλα
- Sales Advisors - Κατάστημα Ιωαννίνων
- Customer Advisor - Direct Sales Center
- Associate of G/L Accounting
- Συνεργάτες Ταμείου και Χαρτοπωλείου- Καταστήματα Αθήνα
- Συνεργάτες Ταμείου - Χαρτοπωλείου- Καταστήματα Νοτίων Προαστίων
- Συνεργάτες Ταμείου & Χαρτοπωλείου- Κατάστημα Χανίων
- Συνεργάτες Ταμείου και Χαρτοπωλείου -Κατάστημα Λάρισας
- Social Media Specialist
- Sales Advisors Κινητής Τηλεφωνίας - Καταστήματα Αθήνας
- Παραλαβές Καταστημάτων - Καταστήματα Αθήνας
- Sales Advisor Τεχνολογίας -Καταστήματα Θεσσαλονίκης
- E- commerce Content Manager
Μπορείτε να κάνετε αίτηση για τη θέση του ενδιαφέροντος σας, στον ακόλουθο ενεργό σύνδεσμο, εδώ.
Η εταιρεία
Η Πλαίσιο Computers A.E.B.E. αποτελεί εταιρεία λιανικής πώλησης υπολογιστών, προϊόντων τεχνολογίας, ειδών γραφείου και οικιακών συσκευών στην Ελλάδα. Πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά το 1969 με την επωνυμία ''Το Ηλεκτρονικό Μαγαζί'' ή "Είδη Σχεδίου και Χαρτοπωλείου" και ιδρυτή τον Γιώργο Γεράρδο.
Η Πλαίσιο στην πολυετή πορεία της έχει καταφέρει να ξεχωρίσει και να αποσπάσει βραβεία τόσο για τη συμβολή της στο εμπορικό γίγνεσθαι, όσο και στην κοινωνία. Η Εταιρεία μετρά πάνω από 100 διακρίσεις από την εμφάνισή της μέχρι σήμερα.
Ο όμιλος διατηρεί συνολικά 27 καταστήματα, 26 στην Ελλάδα και ένα στη Βουλγαρία, με έτος ίδρυσης το 2005. Οι πιο πρόσφατες προσθήκες στο δίκτυο της Εταιρείας, είναι το superstore της Αγίας Παρασκευής, το κατάστημα των Χανίων, αλλά και το experience store της Πέτρου Ράλλη, όπου το κοινό μπορεί να απολαύσει προσωποποιημένη εμπειρία πριν καταλήξει σε κάποια αγορά.