Breaking news

paradox_3.jpg
A

Η Paradox, είναι η πιο καινοτόμος και ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στον κλάδο της εκπαίδευσης.

Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια νέα παγκόσμια τάση όπου η διασκέδαση και η εκπαίδευση πάνε χέρι-χέρι, προσφέροντας μια εντελώς νέα εμπειρία.

Το μουσείο Paradox είναι το μέρος όπου οι πελάτες όχι μόνο διασκεδάζουν, μαθαίνουν τα πάντα για τη συναρπαστική επιστήμη πίσω από τα παράδοξα και βγάζουν μοναδικές φωτογραφίες, αλλά έχουν επίσης τη δύναμη να ορίζουν οι ίδιοι την εμπειρία.

Το όραμα της Paradox είναι να γίνει παγκόσμιο brand και να αναγνωριστεί ως ο πιο καινοτόμος χώρος στον τομέα της βιωματικής ψυχαγωγίας παγκοσμίως.

Το Paradox άνοιξε τα πρώτα 3 μουσεία στο Όσλο, τη Στοκχόλμη και το Μαϊάμι το 2022.

Ακολούθησαν άλλα 5 στη Βαρκελώνη, τη Λεμεσό, το Παρίσι, το Λας Βέγκας και το Νιου Τζέρσεϋ το 2023 και επί του παρόντος αναπτύσσονται άλλα 7 σε Λονδίνο, Βερολίνο, Αμβούργο, Σικάγο, Δυτικό Έντμοντον (Καναδάς), Βομβάη και Σαγκάη.

Με άλλες 20 τοποθεσίες να ακολουθούν σε βασικές πόλεις σε όλο τον κόσμο το 2023-2024, το Paradox βρίσκεται σε μια αυξανόμενη φάση, αόρατη στο παρελθόν στον κλάδο.

Επισκόπηση ρόλων και λογοδοσία

Η Paradox αναζητά Ειδικούς Έρευνας για να ενταχθούν στην ομάδα Έρευνας και Ανάπτυξης, με στόχο να επεκτείνει τη συνεργασία της με μια ποικιλία επαγγελματιών, που μπορούν να φέρουν προστιθέμενη αξία στο όραμα του Μουσείου Paradox.

Η εταιρεία αναζητά έναν επαγγελματία του οποίου η τεχνογνωσία, το υπόβαθρο, η δέσμευση και η δέσμευση θα υποστηρίξουν το φιλόδοξο σχέδιο επέκτασης των μουσείων Paradox και θα μοιραστούν τις αξίες και το όραμα της εταιρείας.

Θα έχετε την ευκαιρία να συνεργαστείτε με μια πολυεθνική ομάδα παθιασμένων επαγγελματιών που φιλοδοξούν να είναι καινοτόμοι και να σκέφτονται έξω από το κουτί.

Η Paradox έχει αυτή τη στιγμή 3 κεντρικά γραφεία σε Αθήνα, Ζάγκρεμπ και Μαϊάμι.

Θα έχετε έδρα στα κεντρικά γραφεία της Αθήνας όταν δεν ταξιδεύετε σε όλο τον κόσμο για να συναντηθείτε με τις τοπικές ομάδες και να συγκεντρώσετε έμπνευση.

Ευθύνες

  • Ακολουθήστε τη στρατηγική του τμήματος Ε&Α για να διασφαλίσετε ότι επιτυγχάνονται οι στόχοι του τμήματος
  • Παροχή συγκεκριμένων παραδοτέων σε ερευνητικά έργα για να διασφαλιστεί ότι τηρούν τις προθεσμίες και τα ορόσημα
  • Παράδοση δεδομένων σχετικά με θέματα έρευνας, παρέχοντας γνώσεις για δημοφιλείς ανάγκες μεταξύ των καταναλωτών, τα οποία μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία νέων προϊόντων ή υπηρεσιών
  • Έρευνα και δημιουργία συνεργασιών με διαφορετικούς επαγγελματίες, για την περαιτέρω ενίσχυση της ανάπτυξης προϊόντων των μουσείων
  • Έρευνα και δημιουργία σχέσεων με πανεπιστήμια, ερευνητικά εργαστήρια και άλλους οργανισμούς που διεξάγουν έρευνα σε τομείς που σχετίζονται με τα συμφέροντα του οργανισμού
  • Διεξαγωγή έρευνας σχετικά με τις αναδυόμενες τάσεις στον κλάδο για τον εντοπισμό νέων ευκαιριών ανάπτυξης

Απαραίτητα προσόντα

  • Δημιουργικότητα
  • Πάθος
  • Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και παρουσίασης
  • Να έχετε εμμονή με τον πελάτη, με ομαδικό πνεύμα, προσανατολισμένο στα αποτελέσματα
  • Αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη
  • Διεθνής έκθεση
  • Ισχυρή γραπτή και προφορική γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Ανθεκτικότητα
  • Θετική στάση
  • Πάθος για καινοτομία

Ωραίο να έχετε

  • Επιπλέον ξένες γλώσσες
  • Περιέργεια
  • Αγάπη για τα ταξίδια

Αν ενδιαφέρεστε για τη θέση, διαβάστε περισσότερα εδώ

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις