Εάν διαβάζετε για την εν λόγω θέση εργασίας, σίγουρα μιλάτε Ελληνικά! Εάν αναζητάτε θέση εργασίας στο εξωτερικό με υψηλό πακέτο αποδοχών και ευκαιρίες ανέλιξης, συγκεκριμένα στην Ευρώπη, τότε αυτή η θέση μπορεί να είναι κομμένη και ραμμένη για εσάς.
Εταιρεία στην Ισπανία με έδρα την Βαρκελώνη, ψάχνει υποψήφιους, για την κάλυψη της θέσης του account manager!
Σας αρέσει η πρόκληση των πωλήσεων σε επιχειρηματικούς πελάτες; Θέλετε να δοκιμάσετε μια δουλειά στη διαχείριση λογαριασμού σε ένα διασκεδαστικό και μοντέρνο περιβάλλον που βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο γραφείο στο κέντρο της Βαρκελώνης;
Θέλετε να περάσετε τις μέρες σας βοηθώντας τους εμπορικούς συνεργάτες της εταιρείας, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους διαχειριζόμενοι τη γκάμα των προϊόντων τους και δίνοντας εξαιρετικές συμβουλές; Εάν η απάντηση είναι ναι, τότε αυτή θα μπορούσε να είναι η δουλειά για εσάς!
Διαβάστε επίσης: Μιλάτε Νορβηγικά; Εργαστείτε ως language expert στην Αθήνα με μισθό 1.450€
Τα καθήκοντα της θέσης
Ο ελληνόφωνος account manager καλείται να:
- Μιλάει ανεξάρτητα με καταστήματα λιανικής (όπως καταστήματα παιχνιδιών, καταστήματα για προϊόντα χόμπι και βιβλιοπωλεία) κάθε εβδομάδα για να διασφαλίσει ότι έχουν τη σωστή σειρά σε απόθεμα
- Συμβουλευτεί σχετικά με τα προϊόντα που πρέπει να παραγγείλουν για να ταιριάξουν στις επιχειρηματικές τους ανάγκες, ώστε να μπορούν να μεγιστοποιήσουν όλες τις ευκαιρίες πωλήσεων
- Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες
- Πραγματοποιεί ελέγχων αποθεμάτων και να διασφαλίσει ότι θα επανα παραγγείλουν το απόθεμα που έχει πουληθεί
- Ενημέρωση για νέες σειρές προϊόντων και εντοπισμός ευκαιριών για κλείσιμο πωλήσεων
- Αναζήτηση περισσότερων τρόπων για αύξηση του αριθμού των πελατών που είναι αφοσιωμένοι στο αποθεματικό πρόγραμμα και διασφάλιση για μία μακροπρόθεσμη επωφελή εμπορική σχέση.
- Γνωρίσει ότι μπορεί να είναι δύσκολο να τραβήξει την πλήρη προσοχή κάθε πελάτη κάθε φορά που τον καλεί, για να αναφέρει ότι πρέπει να βεβαιωθεί ότι γίνεται τακτικός έλεγχος αποθεμάτων.
- Η αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου για να βεβαιωθεί ότι κάθε πελάτης εξυπηρετείτε αναλόγως.
Τα απαραίτητα προσόντα που καλείτε να φέρει ο υποψήφιος της θέσης
- Ικανότητα οικοδόμησης ισχυρών σχέσεων με επιχειρηματικούς εταίρους και συναδέλφους
- Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση χρόνου
- Ικανότητα πολλαπλών εργασιών και υψηλές οργανωτικές δεξιότητες
- Δυνατότητα εξασφάλισης σχέσεων με υπάρχοντες πελάτες και αύξηση των πωλήσεων
Μερικές ακόμη βασικές πληροφορίες
- Ώρες εργασίας: 40 ώρες την εβδομάδα. Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9:00 έως τις 17:00 (ανάλογα με την περιοχή σας)
- Η προσφορά: 32.000€ ετησίως + εταιρικά οφέλη
- Τοποθεσία: Βαρκελώνη, για δουλειά γραφείου, πράγμα που σημαίνει πως θα σας ζητηθεί να εργαστείτε από το γραφείο σας στο κέντρο της Βαρκελώνης. Προσφέρεται υποστήριξη μετεγκατάστασης.
Λίγα λόγια για την εταιρεία
Το Games Workshop, όπως αναφέρει το προσόν, είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές παιχνιδιών και γενικότερα παιχνιδιών στον κόσμο. Μόλις πέρυσι σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων άνω των 400 εκ. €, ενώ συνεχίζουν να αναπτύσσονται, πράγμα το οποίο κάνει την εταιρεία να αναζητά, ταλαντούχους πωλητές για να ενταχθούν στην ολοένα επεκτεινόμενη ομάδα τους.
Εάν σας ενδιαφέρει η προαναφερθείσα θέση μπορείτε να κάνετε αίτηση, με υποβολή βιογραφικού σημειώματος (Προσοχή! Η υποβολή του βιογραφικού πρέπει να γίνει με την πιο ενημερωμένη μορφή του στα Αγγλικά) εδώ.