«Ζεύξη» σημαίνει ένωση, σύνδεση, δεσμός, γέφυρα.
Αυτό επιδιώκει να είναι και η Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση ΖΕΥΞΙΣ που ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2018.
Μία γέφυρα ανάμεσα στους ανθρώπους που βρίσκονται σε ευάλωτη κατάσταση και σε όλους εμάς που μπορούμε να τους παράσχουμε τη βοήθειά μας.
Ένα χέρι ουσιαστικής βοήθειας με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε ευπαθείς ομάδες ανθρώπων (ανήλικοι, πρόσφυγες, μετανάστες, μονογονεϊκές οικογένειες, θύματα εμπορίας ανθρώπων).
Έναν σύνδεσμο ανάμεσα στο Κράτος, τους κοινωνικούς φορείς και τις οργανώσεις για την προστιθέμενη αξία που η συνεργασία αυτών μπορεί να αποδώσει προς όφελος όλων όσοι χρειάζονται βοήθεια.
Αρωγό όχι μόνον για την κάλυψη των κενών σε συγκεκριμένους τομείς ανθρωπιστικής βοήθειας αλλά και προσφοράς υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τη βέλτιστη αξιοποίηση των διαθέσιμων οικονομικών πόρων.
Στην προσπάθειά μας αυτή, αναζητούμε άτομα για να στελεχώσουν την ομάδα μας.
Οι θέσεις εργασίας
Δικηγόρος (Αττική)
Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
1) Η παροχή νομικών συμβουλών σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ασυνόδευτων ανήλικων.
2) Η νομική συνδρομή των ανηλίκων κατά την υποβολή και εξέταση ενός αιτήματος διεθνούς προστασίας, κατά την υποβολή αίτησης για χορήγηση άδειας διαμονής βάσει του Κώδικα Μετανάστευσης ή και οποιασδήποτε άλλης νομιμοποιητικής διαδικασίας.
3) Η παράσταση ενώπιον κάθε αρμόδιου δικαστηρίου εκ μέρους του ανηλίκου, στο πλαίσιο δικαστικής διαδικασίας.
4) Η νομική εκπροσώπηση των ανηλίκων, σε όποια διαδικασία απαιτείται ενώπιον κάθε δημόσιου ή ιδιωτικού φορέα και ελληνικής αρχής.
5) Η παρακολούθηση των διαδικασιών που σχετίζονται με αιτήματα οικογενειακής επανένωσης και γενικότερα των διαδικασιών που άπτονται διακρατικών σχέσεων (π.χ. πρόγραμμα εθελοντικής μετεγκατάστασης).
Απαραίτητα Προσόντα:
1) Πτυχίο ΠΕ Νομικών Επιστημών
2) Εγγραφή σε Δικηγορικό Σύλλογο της χώρας
3) Πολύ καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής γλώσσας
4) Γνώση χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα:
α) επεξεργασία κειμένων
β) υπολογιστικών φύλλων και
γ) υπηρεσιών διαδικτύου
η οποία αποδεικνύεται με:
α) Πιστοποιητικά Πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ
β) Τίτλους σπουδών ειδικότητας Πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ
Θα συνεκτιμηθεί προϋπηρεσία/εμπειρία απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό.
Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω αίτηση και να την αποστείλετε μέσω email στο [email protected], αναγράφοντας τον κωδικό LW0222 και επισυνάπτοντας τα παρακάτω έγγραφα:
1. Βιογραφικό Σημείωμα
2. Φωτοαντίγραφο/α του/ων τίτλου/ων σπουδών
3. Στοιχεία τεκμηρίωσης της προϋπηρεσίας σας & συστατική επιστολή
4. Αντίγραφο Πιστοποιητικού γνώσης ξένων γλωσσών
5. Πιστοποιητικό ή βεβαίωση γνώσης χρήσης Η/Υ
6. Για να συμπεριληφθείτε στην διαδικασία επιλογής θα πρέπει να υποβάλλετε υπεύθυνη δήλωση (άρθ. 8 ν. 1599/1986) στην οποία θα δηλώνετε τα ακόλουθα:
«Δεν έχετε υποστεί κυρώσεις (πειθαρχικές, διοικητικές συνέπειες ή ποινικές)για ανάρμοστη συμπεριφορά σχετιζόμενη με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση. Δεν εκκρεμεί εις βάρος σας διαδικασία έρευνας ή δίωξης για αδικήματα ή ανάρμοστη συμπεριφορά που σχετίζεται με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση. Δεν έχει εκκινήσει σχετική διαδικασία ή έρευνα εις βάρος σας ή τρίτου και αρνηθήκατε να συνεργαστείτε. Δεν έχετε φύγει από εργασία λόγω άρνησης συνεργασίας σε έρευνα σχετιζόμενη με τέτοια αδικήματα».
Διοικητικά Υπεύθυνος (Αττική)
Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
1) Διεκπεραίωση των διοικητικών και οικονομικών υποθέσεων της Δομής, όπως τήρηση του αρχείου με τις δαπάνες και έκδοση παραστατικών για κάθε συναλλαγή μεταξύ της Δομής και οποιουδήποτε φυσικού ή νομικού προσώπου, παρακολούθηση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού της Δομής και αναφορές σχετικά με την πρόοδο αυτής, συνεννόηση με προμηθευτές αναφορικά με την τιμολόγηση αγαθών και υπηρεσιών, συνεργασία με το λογιστήριο για την καταχώριση των παραστατικών και την τήρηση των απαιτήσεων του θεσμικού πλαισίου του έργου. (οικονομικός απολογισμός, Μητρώο Επιχορηγούμενων Φορέων κλπ)
2) Κατάρτιση και υποβολή οικονομικών αναφορών (δελτία δαπανών) σύμφωνα με τις απαιτήσεις του έργου.
3) Διεκπεραίωση των διαδικασιών για τις προμήθειες της Δομής, παρακολούθηση ορθότητας και νομιμότητας διαδικασιών προμηθειών ειδών και υπηρεσιών. (πχ Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων)
4) Έλεγχος των παραστατικών των αναδόχων τόσο ως προς την ορθότητα τους όσο και βάσει των υπογεγραμμένων συμβάσεων, κωδικοποίηση παραστατικών και προώθηση προς πληρωμή με μέριμνα για την έγκαιρη εξόφληση όλων των οφειλών προς προμηθευτές και συνεργάτες.
5) Διεξαγωγή κάθε ενέργειας που ανάγεται στη διοικητική, γραμματειακή και διαχειριστική υποστήριξη της Δομής.
6) Τήρηση αρχείου έντυπου και ηλεκτρονικού σχετικά με την πιστοποίηση του οικονομικού αντικειμένου.
7) Αναπαραγωγή εγγράφων και διακίνηση της αλληλογραφίας.
Απαραίτητα Προσόντα:
1) Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά προτίμηση Οικονομικής Κατεύθυνσης ή κατεύθυνσης Διοίκησης.
2) Καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής γλώσσας. (επίπεδο Β1/Β2)
3) Γνώση χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα:
α) επεξεργασία κειμένων
β) υπολογιστικών φύλλων και
γ) υπηρεσιών διαδικτύου
η οποία αποδεικνύεται με:
1) Πιστοποιητικά πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ.
2) Τίτλους σπουδών ειδικότητας πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ.
4) Προηγούμενη συναφής εργασιακή εμπειρία.
5) Ομαδικό πνεύμα , ικανότητα επίλυσης συγκρούσεων, αμεροληψία, αντικειμενική κρίση.
6) Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση, εχεμύθεια / εμπιστευτικότητα.
7) Διάθεση εξέλιξης (κατάρτιση, επιμόρφωση, ενημέρωση) και δυνατότητα ευελιξίας και προσαρμογής.
Θα συνεκτιμηθούν
•Προϋπηρεσία/ εμπειρία απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες.
• Γνώση και 2ης ξένης γλώσσας.
• Εθελοντική εργασία.
Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω αίτηση και να την αποστείλετε μέσω email στο [email protected], αναγράφοντας τον κωδικό AD122022 και επισυνάπτοντας τα παρακάτω έγγραφα:
1. Βιογραφικό Σημείωμα.
2. Φωτοαντίγραφο/α του/ων τίτλου/ων σπουδών.
3. Στοιχεία τεκμηρίωσης της προϋπηρεσίας σας & συστατική επιστολή.
4. Αντίγραφο Πιστοποιητικού γνώσης ξένων γλωσσών.
5. Πιστοποιητικό ή βεβαίωση γνώσης χρήσης Η/Υ.
6. Για να συμπεριληφθείτε στην διαδικασία επιλογής θα πρέπει να υποβάλλετε υπεύθυνη δήλωση (άρθ. 8 ν. 1599/1986) στην οποία θα δηλώνετε τα ακόλουθα:
«Δεν έχετε υποστεί κυρώσεις (πειθαρχικές, διοικητικές συνέπειες ή ποινικές)για ανάρμοστη συμπεριφορά σχετιζόμενη με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση. Δεν εκκρεμεί εις βάρος σας διαδικασία έρευνας ή δίωξης για αδικήματα ή ανάρμοστη συμπεριφορά που σχετίζεται με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση. Δεν έχει εκκινήσει σχετική διαδικασία ή έρευνα εις βάρος σας ή τρίτου και αρνηθήκατε να συνεργαστείτε. Δεν έχετε φύγει από εργασία λόγω άρνησης συνεργασίας σε έρευνα σχετιζόμενη με τέτοια αδικήματα».
Μάγειρας (Αττική)
Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
1) Η προετοιμασία και παρασκευή των γευμάτων (ομαδικών και ατομικών).
2) Η καθαριότητα του χώρου και του εξοπλισμού της κουζίνας.
3) Η καταγραφή των προμηθειών και των ελλείψεων της κουζίνας σε αναλώσιμα υλικά και εργαλεία και η υποβολή αναφοράς στο Συντονιστή της Δομής.
4) Η κατάρτιση εβδομαδιαίου προγράμματος σίτισης και των ατομικών προγραμμάτων σε συνεργασία με τον Συντονιστή της Δομής και υπό την εποπτεία διατροφολόγου.
Απαραίτητα Προσόντα:
1) Ύπαρξη σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας, πιστοποίησης ή κατάρτισης.
2) Ομαδικό πνεύμα , ικανότητα επίλυσης συγκρούσεων, αμεροληψία, αντικειμενική κρίση.
3) Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση, εχεμύθεια / εμπιστευτικότητα.
4) Διάθεση εξέλιξης (κατάρτιση, επιμόρφωση, ενημέρωση) και δυνατότητα ευελιξίας και προσαρμογής.
Θα συνεκτιμηθούν
• Γνώση χρήσης Η/Υ.
•Προϋπηρεσία/ εμπειρία απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες.
• Γνώση και 2ης ξένης γλώσσας.
• Εθελοντική εργασία.
Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω αίτηση και να την αποστείλετε μέσω email στο [email protected], αναγράφοντας τον κωδικό COOK1222 και επισυνάπτοντας τα παρακάτω έγγραφα:
1. Βιογραφικό Σημείωμα.
2 Στοιχεία τεκμηρίωσης της προϋπηρεσίας σας & συστατική επιστολή.
6. Για να συμπεριληφθείτε στην διαδικασία επιλογής θα πρέπει να υποβάλλετε υπεύθυνη δήλωση (άρθ. 8 ν. 1599/1986) στην οποία θα δηλώνετε τα ακόλουθα:
«Δεν έχετε υποστεί κυρώσεις (πειθαρχικές, διοικητικές συνέπειες ή ποινικές)για ανάρμοστη συμπεριφορά σχετιζόμενη με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση. Δεν εκκρεμεί εις βάρος σας διαδικασία έρευνας ή δίωξης για αδικήματα ή ανάρμοστη συμπεριφορά που σχετίζεται με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση. Δεν έχει εκκινήσει σχετική διαδικασία ή έρευνα εις βάρος σας ή τρίτου και αρνηθήκατε να συνεργαστείτε. Δεν έχετε φύγει από εργασία λόγω άρνησης συνεργασίας σε έρευνα σχετιζόμενη με τέτοια αδικήματα».
Συντονιστής/Επιστημονικά Υπεύθυνος (Αττική)
Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
Ο Συντονιστής / Επιστημονικά Υπεύθυνος της Δομής φροντίζει για την εύρυθμη λειτουργία της Δομής και αναλαμβάνει την υποστήριξη της λειτουργίας της. Είναι υπεύθυνος για το συνολικό παραγόμενο έργο έναντι της ΖΕΥΞΙΣ. Ειδικότερα, ο Συντονιστής λειτουργίας
της Δομής:
1) Εποπτεύει τις συνθήκες διαβίωσης των ασυνόδευτων ανήλικων, ιδίως την καλή χρήση, συντήρηση και επισκευή των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού της Δομής, την ποσότητα και ποιότητα του φαγητού, την έγκαιρη παρασκευή ή παραλαβή των γευμάτων και την έγκαιρη διανομή τους, την κατάρτιση και ανάρτηση προγράμματος σίτισης εγκεκριμένου από διατροφολόγο, την καθαριότητα των χώρων και την τήρηση των όρων ασφάλειας.
2) Συντονίζει, καθοδηγεί και εποπτεύει το απασχολούμενο προσωπικό κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους και διασφαλίζει την αποτελεσματική επικοινωνία και συνεργασία τους.
3) Εκπονεί μηναίο πρόγραμμα με τις βάρδιες του προσωπικού και εποπτεύει το εβδομαδιαίο πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών σε ομαδικό ή ατομικό επίπεδο ή και ημερήσιο σε περιπτώσεις διενέργειας έκτακτων δραστηριοτήτων.
4) Διαχειρίζεται την αποθήκευση και διανομή της ανθρωπιστικής βοήθειας που υπάρχει στη Δομή, όπως ενδεικτικά, ρούχα, τρόφιμα μακράς διάρκειας και είδη ατομικής υγιεινής.
5) Διαχειρίζεται την προμήθεια των πρώτων υλών για την παρασκευή των γευμάτων σίτισης, ειδών καθαριότητας, ειδών ρουχισμού, και κάθε άλλου αναλώσιμου ή μη υλικού.
6) Έχει την οικονομική διαχείριση της Δομής, καθώς και τη διοικητική και γραμματειακή
υποστήριξή της. Σε αυτό το πλαίσιο:
7) Τηρεί τα αρχεία της Δομής, (Κανονισμός Λειτουργίας, Κώδικας Δεοντολογίας και Πολιτική Παιδικής Προστασίας υπογεγραμμένος από το σύνολο του απασχολούμενου προσωπικού, τις βάρδιες του προσωπικού κλπ), τα προγράμματα σίτισης και των επιμέρους παρεχόμενων υπηρεσιών και δραστηριοτήτων των ωφελούμενων.
8) Διεκπεραιώνει τις διοικητικές διαδικασίες για την εισαγωγή, διαμονή και αποχώρηση των ωφελούμενων από τη Δομή.
9) Τηρεί πρωτόκολλο και αρχείο εισερχομένων - εξερχομένων εγγράφων και διακινεί την αλληλογραφία, σε συνεργασία με τον Διοικητικά Υπεύθυνο της Δομής και διεκπεραιώνει τα διοικητικά θέματα που προκύπτουν στα πλαίσια συνεργασίας με άλλες υπηρεσίες και φορείς του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα.
11) Διεκπεραιώνει τις διαχειριστικές και οικονομικές υποθέσεις της Δομής, ιδίως δε την τήρηση αρχείου με τις δαπάνες και την έκδοση παραστατικών για κάθε συναλλαγή μεταξύ της Δομής και οποιουδήποτε φυσικού και νομικού προσώπου σε συνεργασία με τον Διοικητικά Υπεύθυνο της Δομής.
12) Σε συνεργασία με το υπόλοιπο επιστημονικό προσωπικό καταρτίζει το εβδομαδιαίο πρόγραμμα παροχής υπηρεσιών και δραστηριοτήτων σε ομαδικό ή ατομικό επίπεδο.
13) Προγραμματίζει και εποπτεύει τις διεπιστημονικές συναντήσεις.
14) Εποπτεύει και παρακολουθεί το επιστημονικό έργο και αποτελεί σημείο αναφοράς και λογοδοσίας του επιστημονικού προσωπικού.
15) Έχει την ευθύνη για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του προσωπικού της Δομής και μεριμνά για την επιμόρφωσή του σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο Προσωπικού.
Απαραίτητα Προσόντα:
1) Πτυχίο ΤΕ ή ΠΕ κοινωνικής εργασίας ή πτυχίο ψυχολογίας και άδεια άσκησης επαγγέλματος.
2) Καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής γλώσσας (επίπεδο Β1/Β2).
3) Γνώση χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα:
α) επεξεργασία κειμένων
β) υπολογιστικών φύλλων και
γ) υπηρεσιών διαδικτύου
η οποία να αποδεικνύεται με:
1) Πιστοποιητικά Πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ.
2) Τίτλους σπουδών ειδικότητας Πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ.
3) Τουλάχιστον ένας χρόνος συναφούς επαγγελματικής εμπειρίας.
4) Ομαδικό πνεύμα , ικανότητα επίλυσης συγκρούσεων, αμεροληψία, αντικειμενική κρίση .
5) Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση, εχεμύθεια / εμπιστευτικότητα.
6) Διάθεση εξέλιξης (κατάρτιση, επιμόρφωση, ενημέρωση) και δυνατότητα ευελιξίας και προσαρμογής .
Θα συνεκτιμηθούν
• Προηγούμενη εμπειρία εργασίας στην παιδική προστασία και γνώση του πλαισίου παιδικής προστασίας.
•Προϋπηρεσία/ εμπειρία απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες.
• Γνώση και 2ης ξένης γλώσσας.
• Εθελοντική εργασία.
Εάν σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη θέση, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την παρακάτω αίτηση και να την αποστείλετε μέσω email στο [email protected], αναγράφοντας τον κωδικό SH_CO 122022 και επισυνάπτοντας τα παρακάτω έγγραφα:
1. Βιογραφικό Σημείωμα
2. Φωτοαντίγραφο/α του/ων τίτλου/ων σπουδών και άδειας άσκησης επαγγέλματος
3. Στοιχεία τεκμηρίωσης της προϋπηρεσίας σας & συστατική επιστολή
4. Αντίγραφο Πιστοποιητικού γνώσης ξένων γλωσσών
5. Πιστοποιητικό ή βεβαίωση γνώσης χρήσης Η/Υ
6. Για να συμπεριληφθείτε στην διαδικασία επιλογής θα πρέπει να υποβάλλετε υπεύθυνη δήλωση (άρθ. 8 ν. 1599/1986) στην οποία θα δηλώνετε τα ακόλουθα:
«Δεν έχετε υποστεί κυρώσεις (πειθαρχικές, διοικητικές συνέπειες ή ποινικές)για ανάρμοστη συμπεριφορά σχετιζόμενη με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση. Δεν εκκρεμεί εις βάρος σας διαδικασία έρευνας ή δίωξης για αδικήματα ή ανάρμοστη συμπεριφορά που σχετίζεται με σεξουαλική εκμετάλλευση και κατάχρηση. Δεν έχει εκκινήσει σχετική διαδικασία ή έρευνα εις βάρος σας ή τρίτου και αρνηθήκατε να συνεργαστείτε. Δεν έχετε φύγει από εργασία λόγω άρνησης συνεργασίας σε έρευνα σχετιζόμενη με τέτοια αδικήματα».
Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων: 15/12/2022