Από την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025 και για πάνω από δύο εβδομάδες, οι περισσότερες οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων δεν θα λειτουργούν, ενόψει μίας νέας πληροφοριακής αναβάθμισης.
Όπως ενημερώνει ο Δήμος, για τις ανάγκες προετοιμασίας λειτουργίας του νέου συστήματος, οι οικονομικές υπηρεσίες θα περιορίσουν τη λειτουργία τους το χρονικό διάστημα από 2 έως 20 Ιανουαρίου 2025 και θα δύνανται να παρέχουν μόνο τις ακόλουθες υπηρεσίες:
- Έκδοση και πληρωμή βεβαιωτικών σημειωμάτων (άμεση βεβαίωση Οίκοθεν), ηλεκτρονικά και δια ζώσης στα ταμεία του Δήμου Αθηναίων.
- Πληρωμή κλήσεων της Δημοτικής Αστυνομίας και της Τροχαίας (που δεν έχουν ενταχθεί σε Χρηματικό Κατάλογο).
- Ηλεκτρονικές πληρωμές οφειλών με Κωδικό RF που έχει ήδη δημιουργηθεί από το παλαιό σύστημα (Μη Ληξιπρόθεσμες Δόσεις Ρυθμίσεων και Ατομικές Ειδοποιήσεις).
Πώς θα επανέλθουν οι ανανεωμένες υπηρεσίες
Επισημαίνεται ότι, έως ότου ολοκληρωθεί η μεταφορά δεδομένων από το παλαιό σύστημα στο νέο, δεν θα υπάρχει δυνατότητα ένταξης των οφειλών σε ρύθμιση, παρά μόνο παραλαβή των σχετικών Αιτήσεων οι οποίες θα διεκπεραιωθούν μετά τις 20 Ιανουαρίου 2025.
Επιπλέον, βασικές λειτουργίες του νέου πληροφοριακού συστήματος ERP-SAP θα τεθούν σταδιακά σε λειτουργία από τις 20 Ιανουαρίου 2025, ως μέρη μιας ολοκληρωμένης ροής εργασιών, ενώ η παραμετροποίηση θα συνεχίζεται και νέες λειτουργίες θα ενσωματώνονται συνεχώς, έως ότου επιτευχθεί πλήρης και συνολική κάλυψη των αναγκών όλων των οικονομικών λειτουργιών του Δήμου.