Η ψηφιακή υπηρεσία του Δήμου, που τέθηκε σε λειτουργία πριν από δύο χρόνια και έχει ήδη δεχθεί περισσότερες από 31.000 αιτήσεις, αναβαθμίζεται. Πλέον, οι Αθηναίοι μπορούν να λαμβάνουν αυτόματα την πολυπόθητη βεβαίωση περί μη οφειλής ΤΑΠ.
Μέχρι σήμερα, οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στο Δήμο και στη συνέχεια να περιμένουν την επιβεβαίωση από τις υπηρεσίες για την έκδοση της σχετικής απόφασης.
Η αναμονή αυτή, προκαλούσε σοβαρά προβλήματα και καθυστερήσεις καθημερινότητα των ιδιοκτητών ακινήτων, αλλά και των επαγγελματιών της αγοράς, καθώς χανόταν πολύτιμος χρόνος μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της μεταβίβασης.
Από σήμερα, όμως, ο χρόνος αναμονής μηδενίζεται, καθώς μετά τη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων του συμβαλλόμενου και του μεταβιβαζόμενου ακινήτου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν αμέσως αυτόματα στα χέρια τους τη βεβαίωση.
Η αρχή για την αναβάθμιση αυτής της πολύτιμης υπηρεσίες για τους πολίτες, έγινε την περασμένη Τετάρτη με τη σχετική απόφαση (αριθ. 203/ 28-3-2022) του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας.
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη στην πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων και η είσοδος σε αυτήν γίνεται με τη χρήση των κωδικών taxisnet.
Παράλληλα, για τον έλεγχο της γνησιότητας της βεβαίωσης, στο έγγραφο που εκδίδεται από την πλατφόρμα υπάρχει ένας QR κωδικός, μπορεί να σκαναριστεί για να επιβεβαιώσει την εγκυρότητα του εγγράφου.
«Η περίοδος που οι Αθηναίοι αφιέρωναν ατελείωτο χρόνο για να εκδώσουν μια απλή βεβαίωση από τις υπηρεσίες του Δήμου ανήκει στο παρελθόν. Καταφέραμε να αλλάξουμε τη φιλοσοφία εξυπηρέτησης του πολίτη, αξιοποιώντας την τεχνολογία προς όφελός τους. Μέσω της ΔΑΕΜ Α.Ε, έχουμε δημιουργήσει 138 ψηφιακές υπηρεσίες, οι οποίες βάζουν τέλος στη βασανιστική γραφειοκρατία και αλλάζουν ριζικά τη σχέση του Δήμου με τους πολίτες. Δε σταματάμε εδώ, συνεχίζουμε», αναφέρει σε δήλωση του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.
Η υλοποίηση του σχεδιασμού του Δήμου Αθηναίων για τη μετάβαση της Αθήνας στη νέα ψηφιακή εποχή προχωρά με εντατικούς ρυθμούς, καθιστώντας τη μια «έξυπνη και ανθεκτική» πόλη, που κάνει ευκολότερη την καθημερινότητα των πολιτών και επαγγελματιών στις συναλλαγές τους με τις υπηρεσίες του Δήμου.