Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών συνεχίζει την υποστήριξη των μελών του και εν γένει των επαγγελματιών και των εργαζομένων τους με μια σειρά από πέντε εξαιρετικά δωρεάν webinar τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο.
Τα σεμινάρια αφορούν βασικές αρχές κοστολόγησης για καταστήματα εστίασης και για Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, βασικές αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού για μικρές επιχειρήσεις, βασικές δεξιότητες επιτυχημένων μάνατζερ και Εργαλεία Ρύθμισης οφειλών.
Πιο συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν δυο σεμινάρια κοστολόγησης, ένα για τα καταστήματα Εστίασης και ένα για τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης. Τα σεμινάρια μπορεί να τα παρακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος για να λάβει τις βασικές γνώσεις της κοστολόγησης. Εισηγητής είναι ο κ. Στέφανος Οικονομίδης, Σύμβουλος Επιχειρήσεων με πολυετή εμπειρία στην συμβουλευτική των επιχειρήσεων αναφορικά με την αύξηση της κερδοφορίας τους. Έχει εξειδικευθεί στην μεθοδολογία κοστολόγησης Time Driven Activity Based Costing, η οποία επιτρέπει τον ακριβή εξωλογιστικό υπολογισμό του κόστους των υπηρεσιών και προϊόντων των επιχειρήσεων με τον πλέον αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο.
Το σεμινάριο κοστολόγησης αποσκοπεί στο να ενημερώσει κάθε ενδιαφερόμενο του κλάδου για την μεθοδολογία την οποία μπορεί να εφαρμόσει για την κοστολόγηση της επιχείρησης του. Για την παρακολούθηση του σεμιναρίου δεν απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις. Η διάρκεια του σεμιναρίου είναι δύο ώρες και θα υλοποιηθεί διαδικτυακά.
- Το σεμινάριο για την κοστολόγηση καταστημάτων εστίασης και θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου στις 17:00 (Κλείστε θέση εδώ).
- Το σεμινάριο για την κοστολόγηση φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου στις 11:00 (Κλείστε θέση εδώ).
Η σειρά σεμιναρίων στο γνωστικό αντικείμενο «Βασικές Αρχές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού» και «Βασικές Δεξιότητες Επιτυχημένων Μάνατζερ» θα έχει εισηγήτρια τη Μαρία Βακόλα, καθηγήτρια του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στο τέλος του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης από το Ε.Ε.Α..
Το σεμινάριο απευθύνεται στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που απασχολούν υπαλλήλους, που έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες και αποτελούν το προσωπικό πρώτης γραμμής. Έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να έχει τη μέγιστη δυνατή πρακτική εφαρμογή στην καθημερινότητα των συγκεκριμένων ατόμων, προσφέροντας τα απαραίτητα εργαλεία-μεθόδους που θα διευκολύνουν την επικοινωνία και την διαχείριση των σχέσεων των εν λόγω ατόμων με τους εργαζομένους τους, με στόχο τη βελτιστοποίηση της απόδοσής τους.
Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες πρακτικές συμβουλές και τεχνικές που θα βελτιώσουν τη συμπεριφορά, τις δεξιότητες και την απόδοσή τους κατά την καθημερινή επαφή τους με τους εργαζομένους που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες. Η βελτίωση αυτή συμβάλλει καθοριστικά στην εικόνα της επιχείρησης και αποτελεί βασικό συστατικό της διαφοροποίησής της σε σχέση με τους ανταγωνιστές.
Οι ενότητες είναι οι εξής:
Βασικές αρχές Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού
- Προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
- Σημασία της επιλογής, διαχείρισης και αξιολόγησης των ανθρώπων.
- Πρακτικές λύσεις για την αντιμετώπιση των θεμάτων που προκύπτουν.
Βασικές Δεξιότητες Επιτυχημένων Μάνατζερ
- Πόσο σημαντική είναι η σωστή ανάθεση καθηκόντων και η απαλλαγή από στερεότυπα.
- Τα βασικά συστατικά της επανατροφοδότησης, ενσυναίσθησης και ενεργητικής ακρόασης.
- Βέλτιστες πρακτικές αναφορικά με την Διοίκηση Ομάδων.
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου στις 18:00 (Κλείστε θέση εδώ) και την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου στις 18:00 (Κλείστε θέση εδώ).
Το σεμινάριο με θέμα «Εργαλεία Ρύθμισης Οφειλών Εξωδικαστικός Μηχανισμός. Εξυγίανση, Πτωχεύσεις Μικρού Αντικειμένου» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 19 Δεκεμβρίου στις 16:00.
Η γενική γραμματέας Χρηματοπιστωτικού Τομέα και Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους Θεώνη Αλαμπάση και τα στελέχη της ΓΓΧΤΔΙΧ θα παρουσιάσουν τις διαθέσιμες επιλογές ρύθμισης οφειλών για τους επαγγελματίες και συγκεκριμένα τον εξωδικαστικό μηχανισμό ρύθμισης οφειλών, τη λειτουργία του και τις παραγόμενες λύσεις, καθώς και την διαδικασία εξυγίανσης για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Επίσης θα παρουσιάσουν το πλαίσιο πτωχεύσεων μικρού αντικειμένου.
Μετά τις παρουσιάσεις θα απαντηθούν οι ερωτήσεις των συμμετεχόντων και θα ακολουθήσει συζήτηση (Κλείστε θέση εδώ).