Ο Αλέξανδρος Αλεξανδρόπουλος είναι μαθητής Γ' Λυκείου από την Κρήτη, ο οποίος κατάφερε να επιτύχει βαθμολογία 19.580 μορίων, γράφοντας 20 σε Βιολογία, Φυσική και Χημεία και 17,9 στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας.
Ο μαθητής αισθάνεται δικαιωμένος για τις προσπάθειες που κατέβαλε κατά την διάρκεια του έτους αλλά και σε ολόκληρο το ταξίδι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δήλωσε ο Αλέξανδρος Αλεξανδρόπουλος, ο «πρώτος των πρώτων στην Κρήτη».
Ο Ηρακλειώτης μαθητής του 11ου ΓΕΛ, δήλωσε στο neakriti.gr πως αισθάνεται ευγνώμων για όλα τα άτομα που τον βοήθησαν από το στενότερο οικογενειακό του κύκλο και ιδιαίτερα τους γονείς του, που δίχως την στήριξη τους, όπως λέει, «δεν θα είχα καταφέρει τίποτα».
Επιπλέον, ο Αλέξανδρος ευχαρίστησε τους καθηγητές του που «έκαναν το παιδί, επιστήμονα» όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, αλλά και τους προπονητές - μέντορες του στο μπάσκετ, οι οποίοι συνέβαλαν τα μέγιστα ώστε να αποκτήσει πειθαρχία, συνέπεια και στοχοπροσήλωση.
Όταν ρωτήθηκε για το αν κατάφερε να διατηρήσει «ζωντανές» προσωπικές στιγμές και απαραίτητα διαλείμματα από το άγχος των πανελληνίων, ο Αλέξανδρος τόνισε στη συνέντευξη του πως συνέχισε να παίζει αγώνες μπάσκετ και να προπονείται μέχρι και τον Απρίλιο, στο άθλημα που αγαπά από τα 6 του χρόνια.
Ο μαθητής δήλωσε για το μπάσκετ πως: «Το μπάσκετ με βοήθησε να βάζω σε τάξη τις σκέψεις μου. Παράλληλα, έβγαινα όσο μπορούσα με τους φίλους μου και προσπαθούσαμε να μην συζητούμε για τις πανελλήνιες, δεν στερήθηκα διασκέδασης. Ευεργετικό διάλλειμα ήταν και αυτό της κιθάρας με την οποία ασχολούμουν όταν έβρισκα χρόνο, μετέχοντας και στην σχολική μπάντα».
Ο Αλέξανδρος τόνισε πως δεν υπήρχε κανένας άλλος στόχος στο μυαλό του πέρα από την Ιατρική. Οι γονείς του, τους οποίους έχει ως πρότυπο, είναι ιατροί και εργάζονται σε κέντρο υγείας της ενδοχώρας της Κρήτης, ήρθε αμέσως σε επαφή με το λειτούργημα. «Από μικρός έπαιζα με στηθοσκόπια και τα ιατρικά εργαλεία, έκανα πως εξέταζα παιδικά παιχνίδια» τονίζει χαρακτηριστικά.
O μαθητής επεσήμανε πως: «να βοηθάω τους ανθρώπους και γιατί όχι να ανακαλύψω κάτι καινούργιο στον τομέα της Ιατρικής. Δεν είμαι σίγουρος για το αν θα ακολουθήσω το κλινικό κομμάτι της επιστήμης, μάλλον κλείνω περισσότερο προς το ακαδημαϊκό, καθώς θα με ενδιέφερε να γίνω καθηγητής Ιατρικής».