Breaking news

texniti-noimosini-tourismos
A

Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, των εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης και η αυξανόμενη ανάγκη για καινοτομία στον τουριστικό κλάδο (Tourism and Hospitality) οδηγούν στην εκπαίδευση μιας νέας γενιάς επαγγελματιών.

Το Πανεπιστήμιο Πατρών, σε συνεργασία με κορυφαίους φορείς του κλάδου, εγκαινιάζει το πρώτο επίσημα αναγνωρισμένο στην Ελλάδα πιστοποιητικό στην Τεχνητή Νοημοσύνη για τον Τουρισμό, προσφέροντας εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που θα βοηθήσουν στην ψηφιακή μετάβαση του κλάδου

Πιστοποιούνται Πανεπιστημιακά και online 35.000 επαγγελματίες το κλάδου

Με το 1ο εξ αποστάσεως πανεπιστημιακό επιμορφωτικό πρόγραμμα 35.000 επαγγελματίες του Τουρισμού έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν ένα  πιστοποιητικό με πλήρη αναγνώριση από τον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, ανοίγοντας τον δρόμο για σύγχρονες καριέρες σε ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία και τουριστικές επιχειρήσεις που επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Μάλιστα σε 2 μήνες από τώρα θα έχουμε τους πρώτους πιστοποιημένους επαγγελματίες στον κλάδο του Τουρισμού στην Ελλάδα στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Πάνω από 200.000 επαγγελματίες θα περάσουν στα "ψηφιακά" θρανία του Πανεπιστημίου Πατρών

Το νέο πρόγραμμα πιστοποίησης του Πανεπιστημίου Πατρών αναμένεται να λάβουν πάνω από 200.000 εργαζόμενοι και στελέχη στους κλάδους της φιλοξενίας, του τουρισμού και γενικότερα της εστίασης.

Ποιες είναι οι εξειδικευμένες εφαρμογές Α.Ι. στον Τουρισμό

Οι επαγγελματίες του τουρισμού θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρακτικές δεξιότητες σε εφαρμογές A.I. που θα τους καταστήσουν ανταγωνιστικούς στην αγορά εργασίας. Οι συμμετέχοντες εκπαιδεύονται σε:

  1.  Ανάπτυξη δεξιοτήτων σε εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στον Τουρισμό
  2. Αυτοματοποιημένες διαδικασίες κρατήσεων – Χρήση AI για βελτιστοποίηση των κρατήσεων και διαχείριση πληρότητας.
  3. Chatbots και Ψηφιακοί Βοηθοί – Δημιουργία έξυπνων συστημάτων εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργούν 24/7.
  4. Big Data & Customer Analytics – Ανάλυση δεδομένων για την κατανόηση προτιμήσεων και συμπεριφορών των ταξιδιωτών.
  5. Εξατομικευμένο Τουριστικό Μάρκετινγκ – Χρήση AI για την πρόβλεψη τάσεων και τη δημιουργία στοχευμένων διαφημιστικών εκστρατειών.
  6. Διαχείριση εμπειρίας πελάτη – Βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας μέσω προσωποποιημένων προτάσεων και υπηρεσιών.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος εδώ και διεκδίκηση μίας από τις 312 υποτροφίες σπουδών

Το πρόγραμμα είναι εξ ολοκλήρου ασύγχρονο

tourismos-epaggelmaties
Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις