Το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοίνωσε νέες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στο ψηφιακό φροντιστήριο για το διδακτικό έτος 2024-2025.
Συγκεκριμένα, το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 6 εκπαιδευτικοί, κλάδων/ειδικοτήτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την παροχή ψηφιακής εκπαίδευσης και εκπαιδευτικού διδακτικού έργου στο ψηφιακό φροντιστήριο.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας από την Τρίτη 12 έως και την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2024 όπου και τοποθετούνται με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Δείτε ΕΔΩ την απόφαση με τα ονόματα.
Πώς γίνονται τα μαθήματα στο Ψηφιακό Φροντιστήριο
Για τους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς του υπό στοιχεία Ι ισχύουν όσα ορίζονται για τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε σχολικές μονάδες, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά.
Διδάσκουν:
- Το απόγευμα μετά το πέρας των μαθημάτων των Ημερήσιων Λυκείων, μέχρι 9 ώρες των 45 λεπτών την εβδομάδα με σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία.
- Στο υπόλοιπο ωράριό τους ασύγχρονη εξ αποστάσεως προετοιμασία της διδασκαλίας, παροχή εποικοδομητικής ανατροφοδότησης, προετοιμασία δοκιμασιών. Συγκεκριμένα, οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί ασκούν τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, στους κάτωθι τομείς:
- Ανάπτυξη Προγράμματος Σπουδών για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά και δεν διαθέτουν πρόγραμμα σπουδών. Σχεδιασμός και ανάπτυξη του προγράμματος για τα διαδικτυακά μαθήματα βάσει των θεμάτων που απαιτούνται να καλύπτονται στις πανελλαδικές εξετάσεις.
- Σχεδιασμός ενοτήτων: Δημιουργία ενότητας, με περιγραφή των προσδοκώμενων μαθησιακών αποτελεσμάτων, δραστηριοτήτων και μεθόδων αξιολόγησης.
- Διδασκαλία μαθημάτων: Διδασκαλία μαθημάτων σε πραγματικό χρόνο, διάρκειας 45 λεπτών, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας.
- Δημιουργία Περιεχομένου: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού όπως παρουσιάσεις, κουίζ και άλλες πηγές πολυμέσων για την ενίσχυση της μάθησης.
- Αξιολόγηση και ανατροφοδότηση: Σχεδιασμός και διαχείριση διαδικασιών για την αξιολόγηση της κατανόησης του υλικού από τους μαθητές, παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση για την υποστήριξη της μαθησιακής τους προόδου.
- Άλλες δραστηριότητες συναφείς με τη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.