Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, με την κυβέρνηση να συνεχίζει την εφαρμογή του καλαθιού των εορτών. Φέτος, θα περιλαμβάνουν 6 επιπρόσθετες κατηγορίες προϊόντων που είναι απαραίτητα για το τραπέζι των εορτών.
Το «Καλάθι των Χριστουγέννων» ξεκινά την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 και ολοκληρώνεται στις 3 Ιανουαρίου 2025 και όπως ανακοινώθηκε από τον γενικό γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρη Αναγνωστόπουλο, μπαίνει το αρνί, το κατσίκι και η γαλοπούλα, καθώς και το τσουρέκι, η βασιλόπιτα και η σοκολάτα.
«Είμαστε πάρα πολύ κοντά να ανακοινώσουμε το καλάθι των Χριστουγέννων. Έχουν γίνει, ήδη, συζητήσεις με την αγορά για το συγκεκριμένο ζήτημα και θα έχει τη σύνθεση, λίγο πολύ, που είχε και πέρυσι. Θα υπάρχουν αγαθά όπως το τσουρέκι, η σοκολάτα, η γαλοπούλα, το αρνί, το κατσίκι. Δηλαδή, βασικά καταναλωτικά προϊόντα για το εορταστικό τραπέζι.
Στο μεταξύ, πάντοτε ξεκινάει Τετάρτη και το ερώτημα είναι αν θα αρχίσει η Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου ή την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου, αλλά προσανατολιζόμαστε μάλλον προς την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου. Αυτό όμως, είναι κάτι που θα το δούμε μετά την ολοκλήρωση των συζητήσεων με την αγορά την επόμενη Τετάρτη», δήλωσε.
Τις επόμενες ημέρες οι ανακοινώσεις για το «καλάθι του Άι Βασίλη»
Όσον αφορά στο «καλάθι του Άι Βασίλη» ο κ. Αναγνωστόπουλος σημείωσε ότι: «βρίσκεται σε εξέλιξη συζήτηση με την αγορά. Τις επόμενες ημέρες θα είμαστε έτοιμοι και θα γίνουν ανακοινώσεις. Η αίσθηση που υπάρχει είναι ότι και φέτος θα καταφέρουμε να έχουμε το καλάθι του Άι Βασίλη».
Θυμίζουμε πως πέρσι το συγκεκριμένο καλάθι περιλάμβανε τα εξής παιχνίδια:
- Επιτραπέζια
- κούκλες
- κουκλόσπιτα
- βρεφικά παιχνίδια
- φιγούρες δράσης
- παιχνίδια κατασκευών
- οχήματα
- τηλεκατευθυνόμενα
- ηλεκτρονικά παιχνίδια
- αθλητικά παιχνίδια
- λούτρινα
- μουσικά παιχνίδια
Τι ισχύει για κουραμπιέδες και μελομακάρονα
Όσον αφορά τα γλυκά για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι, ο κ. Αναγνωστόπουλος υπογράμμισε: «Σε ό,τι αφορά στα γλυκά, δηλαδή σε κουραμπιέδες και μελομακάρονα, έγινε συζήτηση με την αγορά και η εικόνα που έχουμε είναι ότι τα προϊόντα αυτά μπορούν να τα βρουν οι καταναλωτές, σε εξειδικευμένα καταστήματα, παρά στα σούπερ μάρκετ, σε καλύτερες τιμές. Κι αυτό συμβαίνει διότι τα σούπερ μάρκετ έχουν το πλεονέκτημα, εκεί που μπορούν, να κάνουν μεγάλα αποθέματα. Όμως κουραμπιέδες και μελομακάρονα μετά την χριστουγεννιάτικη περίοδο δεν μπορούν να διατηρηθούν ως απόθεμα».
Στη συνέχεια υπογράμμισε ότι «πρέπει να θυμόμαστε πως κουραμπιέδες και μελομακάρονα έχουν πολύ διαφορετικές ποιότητες, και πραγματικά οι φούρνοι και τα ζαχαροπλαστεία έχουν μεγαλύτερη εξειδίκευση και οι περισσότεροι καταναλωτές τα προτιμούν αλλά, φυσικά, οι καταναλωτές θα μπορούν να βρουν κουραμπιέδες και μελομακάρονα και στα σούπερ μάρκετ».