Αλλαγές φέρνει το νέο έτος στα ράφια των σούπερ μάρκετ.
Ειδικότερα, ήρθε στο φως της δημοσιότητας το καρτελάκι με το οποίο θα σηματοδοτούνται οι μειώσεις έως 20% σε 600 προϊόντα καθώς έγιναν γνωστές και οι αλλαγές που θα τεθούν σε εφαρμογή για τις προσφορές.
Ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξήγησε πως η σήμανση είναι μία διαδικασία που απαιτεί χρόνο καθώς αφορά 4.200 καταστήματα ενώ κάθε μέρα προστίθενται και νέοι κωδικοί.
Ωστόσο, ήδη, σε κάποια μεγάλα σούπερ μάρκετ έχει τοποθετηθεί σήμανση αλλά απαιτείται, περίπου, ένα δεκαήμερο για να τοποθετηθούν τα καρτελάκια σε όλα τα καταστήματα. Όπως επεσήμανε ο κ. Πεταλάς, η σήμανση δεν θα είναι η ίδια σε όλα τα σούπερ μάρκετ καθώς πρόκειται για πρωτοβουλία και κάθε επιχείρηση επιλέγει τον δικό της τρόπο για την ειδική σήμανση.
Τι αλλάζει στις προσφορές
Στόχος πλέον των προσφορών θα είναι αρχικά να υπάρχουν λιγότερες αλλά πραγματικές προσφορές στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η συχνότητα των προσφορών θα περιοριστεί αισθητά προκειμένου να περιοριστούν τα φαινόμενα παραπλάνησης των καταναλωτών.
Τα βασικά σενάρια που βρίσκονται στο τραπέζι των συζητήσεων είναι να μπει τέλος στις συνδυαστικές προσφορές για το ίδιο προϊόν, να μην ισχύει δηλαδή ταυτόχρονα το 1+1 δώρο και το 50%, ή οι προσφορές να κυμαίνονται στο ίδιο εύρος στην περίπτωση που για το ίδιο προϊόν ισχύουν ταυτόχρονες προσφορές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρωτοβουλία έχει αναπτύξει μια δυναμική και καθημερινά οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης ενημερώνονται για νέους κωδικούς που προστίθενται στη λίστα.
Όπως αναφέρουν πήγες της αγοράς, εκτιμάται ότι στην ανανεωμένη λίστα που θα ανακοινώσει, την ερχόμενη εβδομάδα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης ο αριθμός των κωδικών θα πλησιάζει στον αρχικό στόχο των 600 κωδικών και, σύντομα, αναμένεται να τον ξεπεράσει.
Το σχετικό βίντεο: