Breaking news

Μόνιμη μείωση τιμής σε προϊόντα στα σούπερ μάρκετ
A

«Τέλος» φαίνεται να μπαίνει στις προσφορές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, οι οποίες φέρουν συσκευασίες του 1+1, αλλά και νέα ρύθμιση με το "every day low price" σύμφωνα με όλα όσα έκανε γνωστά το υπουργείο ανάπτυξης και ο υπουργός Κώστας Σκρέκας.

Ο ίδιος, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, ανέφερε ότι, «παρατηρείται τα προϊόντα προσφορών είτε κατά μόνας είτε 1+1 να είναι για μία περίοδο μίας εβδομάδας. Αυτή η πρακτική των σούπερ μάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτες να στοκάρει με προϊόντα. Αντί να πάρει ένα σαμπουάν που χρειάζεται, αναγκάζεται να πάρει 1+1 για να το πάρει σε προσφορά ενώ χρειάζεται μόνο ένα. Τελικά αυτό δεν βοηθάει στο να έχουμε μία σταθερά χαμηλή τιμή στα προϊόντα».

Ακόμη ο υπουργός Ανάπτυξης πρόσθεσε ότι, «εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα να το πάρει σε προσφορά ο καταναλωτής, να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα. Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέας μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης».

Σημειώνεται ότι, ο ίδιος πρόσθεσε ότι «η νέα ρύθμιση πρόκειται να εφαρμοστεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, με βασικό στόχο να μπει ένα φρένο στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή».

Μόνιμη Μείωση Τιμής

Το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε ότι μέχρι τις 13 Νοεμβρίου, τα προϊόντα τα οποία συμμετείχαν στην πρωτοβουλία της «Μόνιμης Μείωσης Τιμής» έχουν φτάσει συνολικά τα 770.

Ο αρχικός στόχος των 500 κωδικών με μείωση το λιγότερο 5%, στα ράφια των σούπερ μάρκετ για τουλάχιστον έξι μήνες έχει ξεπεραστεί κατά πολύ, ενώ μέχρι τώρα έχουν ανταποκριθεί 62 εταιρείες.

Ο κ. Σκρέκας ανέφερε ότι «η πρωτοβουλία ‘Μόνιμη Μείωση Τιμής’ βρίσκει ολοένα και μεγαλύτερη ανταπόκριση. Το  γεγονός αυτό μας ικανοποιεί αλλά δεν εφησυχάζουμε. Έχουμε ξεπεράσει κατά πολύ τον αρχικό στόχο μας. Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα την προσπάθειά μας να στηρίξουμε τα νοικοκυριά και τους ευάλωτους συμπολίτες μας, δίνοντας καθημερινά τη μάχη με την ακρίβεια. Την ίδια στιγμή, συνεχίζουμε τους εντατικούς ελέγχους για την πάταξη της αισχροκέρδειας. Η κυβέρνηση στέκεται με συνέπεια δίπλα στους πολίτες».

Η λίστα των προϊόντων

Ακολουθούν οι 37 κατηγορίες που εντάσσονται τα 770 προϊόντα καθώς και ο μέσος όρος μείωσης τιμής:

  1. Αλεύρι 26-10%
  2. Αλλαντικά 11-5%
  3. Βρεφικά και παιδικά είδη 31-5%
  4. Γάλα 23-6%
  5. Γιαούρτι 26 -5%
  6. Δημητριακά και βρώμη 18-5%
  7. Επιδόρπια 16-5%
  8. Έτοιμα φαγητά συσκευασμένα 32-6%
  9. Ζάχαρη και υποκατάστατα ζάχαρης 4-5%
  10. Κατεψυγμένα τρόφιμα 20-9%
  11. Κρέμες 1-5%
  12. Μαρμελάδες και συναφή 7-6%
  13. Μέλι 7-5%
  14. Μπισκότα και γλυκά 41-5%
  15. Προϊόντα καθαριότητας και οικιακής φροντίδας 68-7%
  16. Προϊόντα προσωπική υγιεινής 117-6%
  17. Ρύζι 7-5%
  18. Τρόφιμα σε σκόνη (π.χ. πουρές, μπεσαμέλ, σούπες κ.α.) 3-5%
  19. Τυριά 37-6%
  20. Φρυγανιές, παξιμάδια, κράκερς και συναφή 4-5%
  21. Χυμοί και ροφήματα 27-8%
  22. Βρεφικές τροφές -5%
  23. Αναψυκτικά 34-5%
  24. Καφές 24-7%
  25. Άλλα φυτικά έλαια 3-5%
  26. Ζωμοί και σάλτσες 26-8%
  27. Προϊόντα για τη διατροφή και τη φροντίδα των κατοικίδιων ζώων 14-6%
  28. Ζυμαρικά 66-6%
  29. Ψωμί 16-6%
  30. Τρόφιμα σε κονσέρβα 1-5%
  31. Βούτυρο 7-5%
  32. Μαργαρίνες 3-5%
  33. Αυγά 9-6%
  34. Μπαταρίες 7-5%
  35. Νωπά κρέατα 4-5%
  36. Όσπρια 11-6%
  37. Σοκολάτα 10-6%
Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις