Από σήμερα, Παρασκευή έχουν οι επιχειρήσεις τη δυνατότητα να διορθώσουν και να συμπληρώσουν στο Μητρώο POS, σύμφωνα με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).
Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να διορθώσουν και να επικαιροποιήσουν την εικόνα των ενεργών POS, που διέθεταν κατά την 30η Σεπτεμβρίου 2023, που τυχόν δεν περιλαμβάνονται στα στοιχεία, τα οποία έχουν αποσταλεί από τους παρόχους, μέχρι την Τρίτη 31 Οκτωβρίου, μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE ► Μητρώο & Επικοινωνία ► Στοιχεία Επιχείρησης.
Διευκρινίζεται ότι ως ενεργό νοείται το POS, που δύναται να χρησιμοποιηθεί για την ολοκλήρωση συναλλαγών με κάρτα, ακόμα και όταν χρησιμοποιείται ή διατίθεται ως εφεδρικό, για την περίπτωση λειτουργικής βλάβης ή άλλης έκτακτης ανάγκης.
Ταυτόχρονα, στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ, έχει δημιουργηθεί ειδική σελίδα για τη Διασύνδεση POS – Ταμειακών Συστημάτων, από την οποία επιχειρήσεις και λοιποί εμπλεκόμενοι (Λογιστές, Πάροχοι κλπ.) μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με:
- τις επιμέρους υποχρεώσεις κάθε εμπλεκομένου
- τις διαθέσιμες επιλογές ταμειακών συστημάτων και POS
- το χρονοδιάγραμμα και την εξέλιξη του έργου.