Παρελθόν αποτελεί από σήμερα το γνωστό μπλε πουλί του twitter, καθώς από το πρωί οι χρήστες βλέπουν ένα στιλιζαρισμένο X σε μαύρο φόντο. Ο εκκεντρικός ιδιοκτήτης του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης ξεκίνησε από χτες, Κυριακή, να προαναγγέλλει πως εξετάζει το ενδεχόμενο να αλλάξει το λογότυπο του Twiiter, γράφοντας σε σχετική ανάρτησή: «Και σύντομα θα πρέπει να αποχαιρετίσουμε το λογότυπο του Twitter, σταδιακά, όλα τα πουλιά».
Αργότερα τα ξημερώματα ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης πρόσθεσε: «Αν ένα αρκετό καλό λογότυπο αναρτηθεί σήμερα τη νύχτα, θα το παρουσιάσουμε παγκόσμια αύριο». Ο Μασκ ανάρτησε μία εικόνα ενός “ X” που τρεμόσβηνε χωρίς αρχικά να δημοσιοποιήσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Νωρίτερα είχε κάνει δημοσκόπηση μεταξύ των εκατομμυρίων ακολούθων του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης αν θα τους άρεσε να αλλάξει το χρώμα του ιστότοπου από μπλε σε μαύρο.
Γιατί άλλαξε το logo
Tο αρχικό λογότυπο του Twitter σχεδιάστηκε το 2012 από μία τριμελή ομάδα. «Το λογότυπο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να είναι απλό, ισορροπημένο και ευδιάκριτο σε πολύ μικρά μεγέθη, όπως ένα ‘e», έγραψε σε ένα τουίτ ο Μάρτιν Γκράσερ, ένας από τους σχεδιαστές.
Μερικές εβδομάδες πριν ολοκληρώσει την απόκτηση του Twitter πέρυσι, ο Μασκ είχε πει πως η αγορά της εταιρίας θα επέσπευδε τη φιλοδοξία του να δημιουργήσει μια “εφαρμογή για όλα” με την επωνυμία “X” από τρία σε πέντε χρόνια.
Ο Μασκ αγόρασε το x.com από την PayPal το 2017, λέγοντας ότι έχει “συναισθηματική αξία”. Ο Μασκ ήταν συνιδρυτής του x.com ως διαδικτυακής τράπεζας το 1999 η οποία αργότερα έγινε το PayPal.
Αν και η επίσημη σελίδα του Twitter στην πλατφόρμα έχει μετονομαστεί σε “X,” το domain x.com δεν έχει ενεργοποιηθεί.
“To X είναι η μελλοντική κατάσταση απεριόριστης διαδραστικότητας — επικεντρωμένο σε ηχητικά, βίντεο, μηνύματα, πληρωμές/τραπεζική– δημιουργώντας μια παγκόσμια αγορά για ιδέες, αγαθά, υπηρεσίες και ευκαιρίες”, έγραψε χθες η νέα διευθύνουσα σύμβουλος του Twitter, Λίντα Γιακαρίνο