Νέα εποχή για την επαλήθευση της ηλικίας των καταναλωτών λανσάρει η Amazon.
Για να αγοράσουν αλκοόλ με το νέο σύστημα οι πελάτες θα πρέπει να ανεβάσουν μια επίσημη αμερικανική ταυτότητα στον ιστότοπο του Amazon One. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει επίσης την κατάθεση κάποιων προσωπικών πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων εικόνων της παλάμης, στοιχείων πληρωμής και μιας selfie.
Σύμφωνα με τον ΟΤ, όταν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί την… παλάμη του σε τοποθεσίες που χρησιμοποιούν την υπηρεσία. Έτσι, σε αυτή την περίπτωση ο μπάρμαν ή ο ταμίας θα βλέπει ένα μήνυμα «21+» μαζί με τη selfie του χρήστη ώστε να επαληθεύσει και οπτικά την ηλικία και την ταυτότητά του. Στη συνέχεια τοποθετεί εκ νέου το χέρι του πάνω από τη συσκευή, αυτή τη φορά για να πραγματοποιηθεί η πληρωμή.
Η ασφάλεια των δεδομένων
Η Amazon αναφέρει ότι η τεχνολογία σάρωσης παλάμης χρησιμοποιεί κάμερες για να ταιριάξει «πολλές πτυχές της παλάμης», συμπεριλαμβανομένων των γραμμών, των ραβδώσεων και των φλεβών με τις φωτογραφίες που έχουν παρασχεθεί στην υπηρεσία, τις οποίες αποθηκεύει στο cloud. Αυτό από μόνο του θα μπορούσε να εγκυμονεί κινδύνους για το απόρρητο και την ασφάλεια, ωστόσο η αμερικανική εταιρεία υποστηρίζει ότι τα δεδομένα αναγνώρισης παλάμης των χρηστών είναι ασφαλή.
Πιο συγκεκριμένα, η Amazon λέει ότι χρησιμοποιεί «πολλαπλούς ελέγχους ασφαλείας ενσωματωμένους στο υλικό, το λογισμικό και την υποδομή cloud, για να διασφαλίσει ότι τα δεδομένα των πελατών παραμένουν κρυπτογραφημένα και ασφαλή». Επιπλέον, η εταιρεία σημειώνει ότι δεν αποθηκεύει τα στοιχεία των ταυτοτήτων, αντίθετα λέει ότι αυτές οι πληροφορίες μεταδίδονται μέσω ενός «πιστοποιημένου παρόχου επαλήθευσης ταυτότητας» που επαληθεύει την ταυτότητα, διασταυρώνει τη selfie και επιβεβαιώνει την ηλικία.