Συνεχή έκτακτα δρομολόγια δρομολογεί η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε. ενόψει των εορτών του Πάσχα, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των εκδρομέων που ταξιδεύουν προς την Αθήνα, τον Πειραιά, αλλά και σε προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας και της Βόρειας Ελλάδας.
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του οργανισμού, κ. Στέφανος Τσόλης, η φετινή επιβατική κίνηση εμφανίζεται αυξημένη κατά τουλάχιστον 20% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
«Προσθέτουμε συνεχώς έκτακτα δρομολόγια για να ανταποκριθούμε στην αυξημένη ζήτηση, η οποία ξεκίνησε από την προηγούμενη εβδομάδα και κορυφώνεται από τη Μεγάλη Δευτέρα και μετά», επισημαίνει ο κ. Τσόλης. «Η φετινή έξοδος των εκδρομέων θυμίζει εποχές όπου οι πόλεις άδειαζαν πλήρως κατά τις ημέρες του Πάσχα» ανέφερε.
Αν και δεν υπάρχουν ακόμα επίσημα στοιχεία, ο πρόεδρος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ανέφερε πως τα λεωφορεία αναχωρούν με πληρότητα 100%. «Όσοι σκοπεύουν να ταξιδέψουν την τελευταία στιγμή, καλό θα ήταν να επισπεύσουν την κράτηση των εισιτηρίων τους, χωρίς αυτό να διασφαλίζει την εύρεση διαθέσιμης θέσης», σημείωσε.
Ο στόλος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αριθμεί 320 λεωφορεία, πολλά εκ των οποίων πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6, αποτελώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογικά επιλογή, με το κόστος ανά όχημα να φθάνει έως και τις 300.000 ευρώ. Το παλαιότερο λεωφορείο που χρησιμοποιείται για υπεραστικές διαδρομές δεν ξεπερνά τα πέντε έτη, γεγονός που αποδίδεται στις πρόσφατες επενδύσεις του οργανισμού με στόχο την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.
Τα λεωφορεία είναι καθαρά, πολυτελή, εξοπλισμένα με θύρες USB σε κάθε κάθισμα, προσφέροντας παράλληλα δωρεάν ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο (Wi-Fi). Τα ανακλινόμενα καθίσματα, με δυνατότητα πλάγιας μετατόπισης κατά περίπου πέντε εκατοστά, συμβάλλουν στην άνεση και την ευχάριστη εμπειρία του ταξιδιού.
Η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης απασχολεί 500 οδηγούς, αριθμός σημαντικός, ειδικά σε μια εποχή όπου παρατηρείται αυξανόμενη έλλειψη επαγγελματιών οδηγών, όπως υπογραμμίζει ο κ. Τσόλης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο οργανισμός έχει μισθώσει χώρο στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης για την περίοδο 2016–2035, ενώ εκτελεί και συγκοινωνιακό έργο για λογαριασμό του ΟΑΣΘ, στο πλαίσιο σχετικής σύμβασης που παρατάθηκε και θα ισχύει έως τα τέλη του 2025.