Breaking news

ceo_better
A

Μεγάλη είναι η κριτική που έχει δεχθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο CEO της Αμερικάνικης εταιρείας Better.com, Vishal Garg ο οποίος μόλις πριν από μερικές μέρες απέλυσε 900 εργαζόμενους της εταιρείας μέσα από μια κλήση στο Zoom

Ωστόσο ο ίδιος αναγκάστηκε να απολογηθεί εξαιτίας της θύελλας αντιδράσεων και της σφοδρής κριτικής την οποία δέχτηκε, στα social media και τα ΜΜΕ, τα οποία ασχολήθηκαν με το θέμα των εκατοντάδων απολύσεων. 

Συγκεκριμένα  επικεφαλής της εταιρείας, που ασχολείται με την έκδοση ψηφιακών στεγαστικών δανείων στις ΗΠΑ, απέλυσε κυνικά 900 εργαζόμενους λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, με το βίντεο από την κλήση μέσω Zoom να κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

Καθισμένος στο γραφείο του, ο Vishal Garg ανακοίνωσε στους εργαζόμενους « Πόσο στενοχωρημένος είναι με την εν λόγω κίνηση του αλλά και πόσο δύσκολη είναι αυτή η στιγμή για εκείνον, ενώ είναι αναγκασμένος να προβεί σε μία τέτοια ενέργεια για δεύτερη φορά στη ζωή του, αναφέροντας πως την προηγούμενη φορά είχε βάλει τα κλάματα ». Κατά την διάρκεια της κλήσης είχε αναφέρει χαρακτηριστικά: « Αν είστε σε αυτή την κλήση, είστε μέρος της άτυχης ομάδας που απολύεται. Η εργασία σας εδώ σταματά άμεσα. Σας εύχομαι κάθε τύχη, σας ευχαριστώ για όσα κάνετε για την Better ».

Ωστόσο μετά την κατακραυγή που δέχθηκε o επικεφαλής της Better, σύμφωνα με το BusinessInsider.com αποφάσισε να ζητήσει δημόσια συγνώμη για την κίνηση του επιδεινώνοντας ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Ειδικότερα δήλωσε:

« Θέλω να ζητήσω συγγνώμη για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκα τις απολύσεις την περασμένη εβδομάδα. Δεν κατάφερα να επιδείξω τον απαιτούμενο σεβασμό και την εκτίμηση στους ανθρώπους που συνεισέφεραν στην Better.com », ενώ πρόσθεσε: « Πήρα την απόφαση προχωρήσω σε απολύσεις, αλλά η επικοινωνία δεν έγινε με τον σωστό τρόπο. Πράττοντας έτσι, σας ντρόπιασα. Ο τρόπος με τον οποίο κοινοποίησα την είδηση χειροτέρευσε μια ήδη δύσκολη κατάσταση. Λυπάμαι βαθιά και δεσμεύομαι να διδαχθώ από την κατάσταση. Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων για όλα όσα καταφέρατε στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών», κατέληξε στην δήλωσή του.

Το video του Guardian: 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις