Μουσικοχορευτική διαμαρτυρία πραγματοποίησαν σήμερα, Τρίτη, το πρωί, στα Προπύλαια, οι μαθητές μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων.
Ειδικότερα, με κύρια αιτήματα να εξυγιανθούν οι σχολικές μονάδες και να επιλυθούν τα χρόνια, άλυτα προβλήματα, που υπονομεύουν την εκπαιδευτική διαδικασία, μαθητές μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων, γονείς και εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στα Προπύλαια για να διαμαρτυρηθούν.
Σε σχετική ανακοίνωση, οι μαθητές και οι γονείς καταγγέλλουν συνθήκες υποχρηματοδότησης, σοβαρές υλικοτεχνικές ελλείψεις και ελλιπή υποδομή, που υπονομεύουν την εκπαιδευτική εμπειρία.
Πιο συγκεκριμένα, αναφέρουν:
- Ακατάλληλες αίθουσες, όπως αίθουσες μέσα σε ντουζιέρες ή αποθήκες.
- Επικίνδυνες εγκαταστάσεις, με πλημμυρισμένες αίθουσες και ακατάλληλα πατώματα που θέτουν σε κίνδυνο μαθητές.
- Έλλειψη εξειδικευμένων καθηγητών και εξοπλισμού, που καθιστά ανέφικτη την ουσιαστική διδασκαλία των μαθημάτων τέχνης και μουσικής.
«Oι σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και της εκπαιδευτικής κοινότητας θεωρούνται κόστος για την πολιτεία»
Η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων κατηγορεί το uπουργείο Παιδείας, τις Περιφέρειες και τις δημοτικές αρχές για αδιαφορία και υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Όπως αναφέρουν, «οι σύγχρονες ανάγκες των μαθητών και της εκπαιδευτικής κοινότητας θεωρούνται κόστος για την πολιτεία», με αποτέλεσμα να παραμένουν άλυτα προβλήματα που επηρεάζουν μαθητές και οικογένειες.
Η εκπαιδευτική κοινότητα διαμαρτύρεται έντονα για τις καθυστερήσεις στις προσλήψεις καθηγητών χορού, κινηματογράφου και μουσικής, που οδηγούν σε απώλεια διδακτικών ωρών. Παράλληλα, ζητούν άμεση πιστοποίηση των καλλιτεχνικών σπουδών και κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων για τους μαθητές.
Οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί ενώνουν τις φωνές τους, απαιτώντας μια παιδεία που σέβεται τις ανάγκες τους και υποστηρίζει το μέλλον τους. «Η τέχνη και η μουσική είναι βασικά εργαλεία έκφρασης και πολιτισμού. Δεν θα αφήσουμε τα σχολεία μας να συνεχίσουν να απαξιώνονται. Αγωνιζόμαστε για το δικαίωμα των παιδιών μας στη γνώση, τη δημιουργία και την αξιοπρέπεια».