Breaking news

ηλεκτρικός σιδηρόδρομος (ΗΣΑΠ)
A

Δεν έχουν τέλος τα ατυχήματα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που βάζουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών αλλά και των εργαζομένων. Μετά την πόρτα που κατέρρευσε στο λεωφορείο του ΟΑΣΑ που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς - Πέραμα ακόμα ένα περιστατικό με χαλασμένη πόρτα συνέβη, αυτή τη φορά στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο (ΗΣΑΠ). 

Το περιστατικό συνέβη τη Δευτέρα όταν συρμός της Γραμμής 1 του μετρό κινήθηκε από τη στάση «Άγιος Νικόλαος» στη στάση «Αττική» έχοντας ανοικτή μία πόρτα καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής. 

Μάλιστα, το ανησυχητικό είναι ότι ο οδηγός δεν είχε αντιληφθεί το παραμικρό καθώς στο σύστημα οδήγησης του τρένου δεν υπήρξε κάποια ένδειξη για βλάβη. Ευτυχώς, η ανοικτή πόρτα έγινε αντιληπτή από τον υπάλληλο ασφαλείας ο οποίος ενημέρωσε τον οδηγό. Με την επισήμανση του σεκιούριτι ο συρμός τελικά εκκενώθηκε και αποσύρθηκε, ενώ οι επιβάτες επιβιβάστηκαν στο επόμενο τρένο. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τα πρωτοκόλλα ασφαλείας της ΣΤΑΣΥ οι συρμοί απαγορεύεται να ξεκινήσουν αν δεν έχουν κλείσει πρώτα όλες οι θύρες. 

Όπως επισημαίνουν εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ, πρόκειται για έναν από τους παλαιότερους συρμούς που εκτελούν ακόμα δρομολόγια και ανήκει στους 14 που έχουν ενταχθεί στη σύμβαση ανακατασκευής, η οποία ωστόσο έχει ήδη σημειώσει μεγάλες καθυστερήσεις στην πρόοδό της με τον πρώτο πιλοτικό συρμό να αναμένεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς.

Επιβεβαίωσε το περιστατικό η ΣΤΑΣΥ

Η ΣΤΑΣΥ, με την οποία επικοινώνησε το «Έθνος» επιβεβαίωσε το περιστατικό, επισημαίνοντας ότι βρίσκεται ήδη υπό διερεύνηση μέσω και του βιντεοληπτικού υλικού προκειμένου να εντοπίσει τα αίτιά του, με πηγές της να επισημαίνουν ότι η πόρτα του συρμού δεν ήταν τελείως ανοιχτή, αλλά δεν είχε κλείσει κατά περίπου 15 εκατοστά στο ένα φύλλο της. Κατά συνέπεια διερευνάται και το ενδεχόμενο κάποιος να προσπάθησε να την ανοίξει, σημειώνουν.

Οι εργαζόμενοι, πάντως, επιμένουν ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικά σοβαρό περιστατικό ασφαλείας, το οποίο μπορεί να προκαλέσει τραυματισμό επιβατών, ενώ υπογραμμίζουν ότι με τόσο παλαιούς συρμούς είναι πιο επίκαιρη από ποτέ η συζήτηση για την επιστροφή των συνοδών των συρμών, οι οποίοι είχαν καταργηθεί το 2010.

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις