Ταχύπλοο σημαίας Νήσων Κέιμαν με τέσσερις αλλοδαπούς επιβαίνοντες, τρεις Άγγλους και μία Ολλανδή, συγκρούστηκε με ιστιοφόρο με δύο Έλληνες επιβαίνοντες, που ήταν αγκυροβολημένο στη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή.
Από το συμβάν, προκλήθηκε εισροή υδάτων στην πλώρη του ιστιοφόρου, η οποία αντιμετωπίστηκε από ένα καταδυτικό συνεργείο απάντλησης υδάτων. Ολλανδή επιβάτης τραυματίστηκε στο πόδι και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκάδος, όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους.
Στη συνέχεια, απαγορεύτηκε ο απόπλους των σκαφών, μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών και τη προσκόμιση πιστοποιητικών αξιοπλοΐας, ενώ από το περιστατικό δεν διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.
Η ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος
«Τις πρώτες πρωινές ώρες χθες ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Λευκάδας, για τη σύγκρουση δύο σκαφών στη θαλάσσια περιοχή «Λυγιά». Για το σημείο έσπευσαν ένα περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και ένα περιπολικό όχημα, τα οποία διαπίστωσαν ότι ένα ταχύπλοο (Τ/Χ) σκάφος σημαίας CAYMAN ISLANDS με τέσσερις αλλοδαπούς επιβαίνοντες (3 Άγγλοι και 1 Ολλανδή), είχε συγκρουστεί με ένα ιστιοφόρο (Ι/Φ) σκάφος με δύο ημεδαπούς επιβαίνοντες, το οποίο ήταν αγκυροβολημένο στην ανωτέρω θαλάσσια περιοχή. Από το συμβάν, προκλήθηκε εισροή υδάτων στη πλώρη του Ι/Φ, η οποία αντιμετωπίστηκε από ένα καταδυτικό συνεργείο απάντλησης υδάτων. Η Ολλανδή τραυματίστηκε στο πόδι και μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκάδος, όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους.
Από τη Λιμενική Αρχή της Λευκάδας, απαγορεύτηκε ο απόπλους των σκαφών, μέχρι την αποκατάσταση των ζημιών και τη προσκόμιση πιστοποιητικών αξιοπλοΐας, ενώ από το περιστατικό δεν διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση. Κατόπιν αξιολόγησης των ζημιών από ιδιώτη δύτη, τα δύο σκάφη κατέπλευσαν με ασφάλεια στο λιμάνι της Λυγιάς, με τη συνδρομή των ταχυπλόων «ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ - ΑΛΕΞΗΣ» Τ.Λ. 605 και «ΔΙΑΥΛΟΣ Χ» Τ.Λ. 474. Από το Λιμεναρχείο της Λευκάδας που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθη ο Κυβερνήτης του Τ/Χ σκάφους, για παράβαση των άρθρων 225 του Κ.Δ.Ν.Δ. (Παράβαση Κανονισμού προς αποφυγή συγκρούσεων), του άρθρου 314 (Σωματική βλάβη από αμέλεια) του Π.Κ., του 291 παρ. 2 και 3 (Διατάραξη της ασφάλειας) του Π.Κ., του άρθρου 42 παρ. 11 του Κ.ΟΚ. (Οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, φαρμάκων ή τοξικών ουσιών) καθώς και για τις διατάξεις του Ν.Δ. 712/1970 (Περί διοικητικού ελέγχου ναυτικού ατυχήματος)».