Στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που έχει προκηρύξει η Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος (ΓΣΕΕ) θα συμμετάσχει και το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΘ. Ειδικότερα, τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης θα μείνουν ακινητοποιημένα από την έναρξη της πρωινής βάρδιας, τα ξημερώματα της Τετάρτης έως και τη λήξη της νυχτερινής βάρδιας της ίδιας μέρας.
Το Συνδικάτο θα διαθέσει προσωπικό ασφαλείας για την κυκλοφορία 50 λεωφορείων.
Κανονικά θα εκτελεστούν τα δρομολόγια των ειδικά διασκευασμένων οχημάτων εξυπηρέτησης των Ατόμων με Αναπηρίες, καθώς και η νυχτερινή γραμμή Ν1 που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο Νυχτερινό.
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ στην Αττική
Όσον αφορά το πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής, ακόμα δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση από τους εργαζόμενους. Σύμφωνα με πληροφορίες του proson.gr οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα συνεδριάσουν την σήμερα, Δευτέρα, προκειμένου να αποφασίσουν το αν θα συμμετάσχουν στην 24ωρη απεργία.
Εργαζόμενοι στο Μετρό ανέφεραν στο proson.gr πως είναι πιθανό να συμμετάσχουν στην απεργία του ιδιωτικού τομέα με στάσεις εργασίας. Σε κάθε περίπτωση, τη Δευτέρα θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις.
Ακινητοποιημένα τραμ και τρένα
Τη συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία που εξήγγειλε η ΓΣΕΕ για την Τετάρτη 17 Απριλίου ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς.
Η ΠΟΣ - ΜΣΤ ζητά άμεσες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με σταθερή εργασία, επαναφορά των ελεύθερων διαπραγματεύσεων των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, αυξήσεις στους μισθούς για την αντιμετώπιση της κρίσης και του κόστους ζωής, επαναλειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου σε όλη την Ελλάδα, αναβάθμιση του τροχαίου υλικού, πλήρη αποκατάσταση των υποδομών - εγκαταστάσεων που επλήγησαν από τις θεομηνίες (π.χ. Εργοστάσιο Βόλου) και καλύτερες συνθήκες εργασίας παντού.
Δεμένα τα πλοία
Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργία της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ), με κεντρικό αίτημα την αντιμετώπιση της ακρίβειας και τη διασφάλιση των κατάλληλων εκείνων συνθηκών για ένα αξιοπρεπές βιοτικό επίπεδο.
Σε σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι οι Έλληνες ναυτεργάτες, λόγω της ιδιαιτερότητας του ναυτικού επαγγέλματος, είναι από τους πρώτους που έρχονται αντιμέτωποι με τις επιπτώσεις της ακρίβειας, «γιατί είναι οι μόνοι που, στην καλύτερη περίπτωση, εργάζονται 5 με 6 μήνες τον χρόνο για να ζήσουν αυτοί και οι οικογένειες τους όλο τον χρόνο».