Breaking news

Youth Pass: Oι πιθανές καταστάσεις των αιτήσεων και τι σημαίνουν
A

Άνοιξε εχθές, Δευτέρα 1η Απριλίου, η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων για το Youth Pass με στόχο την οικονομική ενίσχυση ύψους 150 ευρώ σε νέους οι οποίοι έχουν συμπληρώσει είτε το 18ο έτος, είτε το 19ο έτος της ηλικίας τους από 1η Ιανουαρίου 2023 έως και 31η Δεκεμβρίου 2023.

Οι νέοι οι οποίοι το 2023 έλαβαν το voucher, καθώς το 2022 είχαν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους θα εισπράξουν και φέτος την οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ χωρίς νέα αίτηση. Σημειώνεται ότι, εάν για τον οποιοδήποτε λόγο, ένας νέος δεν υποβάλει την αίτησή του όταν είναι 18 ετών, μπορεί να το πράξει όταν γίνει 19 ετών, λαμβάνοντας βέβαια την ενίσχυση μόνο για το δεύτερο έτος και όχι αναδρομικά.

Υπενθυμίζεται ότι το Youth Pass, θα έχει τη μορφή ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, την οποία οι δικαιούχοι θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στους τομείς του πολιτισμού, τουρισμού και μεταφορών.

Ωστόσο, πολλοί είναι οι δικαιούχοι που αναρωτιούνται σε τι κατάσταση βρίσκεται η αίτησή τους, αλλά και τι μπορεί να σημαίνουν τα μηνύματα κατάστασης για τους πίνακες πληρωμών.

Ποιες είναι οι πιθανές καταστάσεις των αιτήσεων και τι σημαίνουν;

  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
  • ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
  • ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
  • ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ): Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Στην περίπτωση αυτή ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  • ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102157518 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00).

Τι σημαίνουν τα μηνύματα κατάστασης του Πίνακα Πληρωμών;

  • ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή θα αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα προς πραγματοποίηση κατά την εκτιμώμενη ημερομηνία εκτέλεσης.
  • ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ - ΣΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει αποσταλεί στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα και η επεξεργασία της μπορεί να διαρκέσει έως 10 εργάσιμες ημέρες.
  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ: Η συγκεκριμένη πληρωμή έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς.
  • ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της συγκεκριμένης πληρωμής. Στην περίπτωση αυτή ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
  • ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ: Aπαιτείται επανέλεγχος πλήρωσης των προϋποθέσεων χορήγησης της οικονομικής ενίσχυσης, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η πληρωμή για το επόμενο έτος, έως την αναγραφόμενη ημερομηνία.
  • ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102157518 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00).

Πού θα υποβάλλετε αίτηση

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν αίτηση μέσω ειδικής πλατφόρμας του gov.gr και συγκεκριμένα στο vouchers.gov.gr, ενώ τονίζεται πως δεν υπάρχουν περιουσιακά ή εισοδηματικά κριτήρια.

Συγκεκριμένα, η αίτηση υποβάλλεται άπαξ και δεν επανυποβάλλεται μετά και τη συμπλήρωση του 19ου έτους της ηλικίας του δικαιούχου.

Παράλληλα, η είσοδος του δικαιούχου στην ειδική εφαρμογή, πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησης του δικαιούχου με τη χρήση των κωδικών taxisnet.

Αμέσως μετά την είσοδο του στην εφαρμογή, ο δικαιούχος καταχωρίζει στα εμφανιζόμενα στο σύστημα πεδία τα στοιχεία επικοινωνίας, και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου, το πιστωτικό ίδρυμα που επιλέγει για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και αιτείται την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του σχετικού ποσού. 

Η διαδικασία της πίστωσης

Αμέσως μετά την υποβολή της εκάστοτε αίτησης, το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός, καλείται να ενημερώσει κάθε δικαιούχο για την πρώτη ενεργοποίηση της κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού, μέσω γραπτού μηνύματος (sms) ή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) με ενσωματωμένο σύνδεσμο, προκειμένου να ενεργοποιηθεί η ψηφιακή χρεωστική κάρτα.

Έπειτα οι ωφελούμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν την ενίσχυση που θα λάβουν για την πραγματοποιήση των αγορών ή τη λήψη υπηρεσιών από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού (π.χ. σε τουριστικά καταλύματα), του πολιτισμού (π.χ. για παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων ή συναυλιών, για την αγορά βιβλίων κ.α.), καθώς και μεταφορών (ταξί, λεωφορεία, τρένα, ακτοπλοϊκά - αεροπορικά εισιτήρια ή για την ενοικίαση ΙΧ ή σκαφών αναψυχής κ.α.).

Πού εξαργυρώνεται το voucher

Το επίδομα δίδεται σαν μπόνους για τους νέους οι οποίοι θα μπορούν να το ξοδέψουν σε δραστηριότητες όπως σινεμά, θέατρα, τουρισμός, μεταφορές και άλλα. Τότε, οι δραστηριότητες στις οποίες μπορούσαν να εξαργυρώσουν το voucher ήταν:

  • αεροπορικές εταιρείες, αερομεταφορές
  • ενοικίαση αυτοκινήτων
  • ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα
  • σιδηροδρομικές μεταφορές
  • σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών
  • υπηρεσίες ταξί
  • υπηρεσίες λεωφορείων
  • θαλάσσιες μεταφορές / ακτοπλοϊκά
  • ενοικίαση θαλάσσιων σκαφών
  • μαρίνες / παροχή υπηρεσιών σε μαρίνες
  • λοιπές αερομεταφορές
  • αεροδρόμια / αεροσταθμοί
  • ταξιδιωτικά πρακτορεία
  • λοιπές μεταφορές
  • ενοικίαση σκαφών
  • μεταφορές
  • ενοικίαση τροχόσπιτων κ.λπ.
  • λοιπές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις / καταλύματα
  • κατασκηνώσεις αναψυχής και αθλητισμού
  • campings
  • λοιπές ενοικιάσεις μηχανοκίνητων οχημάτων
  • σινεμά
  • αίθουσες χορού, σχολεία, στούντιο
  • θεατρικές επιχειρήσεις, πρακτορεία εισιτηρίων
  • ορχήστρες και μπάντες
  • εκθέσεις, τουριστικές ατραξιόν, μουσεία
  • λοιπές υπηρεσίες αναψυχής.
Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις