Σε 48ωρη απεργία προχωρούν από σήμερα, ξημερώματα Τρίτης, οι ιδιοκτήτες ταξί στην Αττική, αντιδρώντας μαζικά στο φορολογικό νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών και Εθνικής Οικονομίας, το οποίο ορίζει τεκμαρτό εισόδημα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.
Αυτή είναι η δεύτερη απεργία στην οποία προχωρούν οι ιδιοκτήτες ταξί στην Αττική μέσα σε λίγες ημέρες, ενώ ταυτόχρονα, στην υπόλοιπη χώρα, οι ιδιοκτήτες έχουν κηρύξει 4ήμερη απεργία.
Όσον αφορά την Αττική, το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) ανακοίνωσε από την πλευρά του, με ομόφωνη απόφαση όλων των παρατάξεων, την κλιμάκωση των απεργιακών κινητοποιήσεων από σήμερα Τρίτη 5 και έως αύριο, Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου. Στην ίδια συνεδρίαση αποφασίστηκε τουλάχιστον άλλη μια ημέρα απεργία όταν θα ψηφίζεται το νομοσχέδιο στην Βουλή. Αυτό αποφάσισε το Συνδικάτο της Αθήνας και η απόφαση ήταν ομόφωνη.
Αν το νομοσχέδιο ψηφιστεί την Πέμπτη τότε η απεργία θα συνεχιστεί και την Πέμπτη. Σε διαφορετική περίπτωση (άλλη ημερομηνία ψήφισης) θα οριστεί και νέα ημερομηνία απεργίας.
Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ για την απεργία
Από τις 06.00 το πρωί της Τρίτης έως τις 06.00 το πρωί της Πέμπτης
Με ομόφωνη απόφαση όλων των παρατάξεων, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ προέκρινε την κλιμάκωση του αγώνα μας. Και οι 21 σύμβουλοι εκφράζοντας την απαίτηση του κλάδου των ταξί απαιτούν
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Το υπό ψήφιση φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης είναι μια απροκάλυπτη πρόθεση εξόντωσης κάθε μορφής ατομικής επιχειρηματικότητας. Είναι ωμή δολοφονία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των αξιών που υποτίθεται ότι παρέχει μια δημοκρατική χώρα στους πολίτες της.
Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης σχεδίασε τον εργασιακό θάνατο χιλιάδων επαγγελματιών, μεταξύ αυτών και τον δικό μας.
ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΞΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ - ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ - ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ
Υπερασπιζόμαστε την εργασία μας, τη ζωή μας και το μέλλον μας!
• Αλήθεια μπορεί να μας πει ο κ. Χατζηδάκης τι φόρο πληρώνει η Uber στην Ελλάδα;
• Μπορεί να μας πει ο κ. Χατζηδάκης πόσα ιδιωτικά αυτοκίνητα κάνουν παράνομα αστική μεταφορά στην Αθήνα κλέβοντας μεταφορικό έργο από τα ταξί και έσοδα από το κράτος;
• Μπορεί να μας πει ο κ. Χατζηδάκης πόσα εκατομμύρια ευρώ συνεισφέρει ο κλάδος των ταξί στην εθνική οικονομία με την καταβολή άμεσων και έμμεσων φόρων;
Είναι η ώρα του Ταξί.
Το ταξί κινδυνεύει με αφανισμό. Πρόθεσή τους είναι να μας εξοντώσουν οικονομικά και να μας αναγκάσουν να παραδώσουμε τις άδειές μας σε πολυεθνικές και μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους.
Συνάδελφοι
Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Ο αγώνας που έχουμε μπροστά μας είναι δύσκολος και απαιτητικός. Οργανώνουμε τον αγώνα μας από την βάση, ενημερώνουμε τον διπλανό μας για το εξοντωτικό νομοσχέδιο, συμμετέχουμε και περιφρουρούμε όλες τις συλλογικές διαδικασίες και προχωράμε στην κλιμάκωση έχοντας στο μυαλό μας μόνο νικηφόρα προοπτική.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
• Την απόσυρση του φορολογικού νομοσχεδίου
• Την καθιέρωση αφορολόγητου ορίου στα 12.000 ευρώ
• Την κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος
• Μονιμοποίηση του ΦΠΑ στο 13%