Τηλεφωνικό κέντρο που χειρίζονται φοιτητές, παρακάμπτοντας την γραμματεία του Τμήματος Διοίκησης Οργανισμών Μάρκετινγκ και Τουρισμού έχει στηθεί στο τμήμα καταγγέλλει ο Σύλλογος Εργαζομένων του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας (ΔΙΠΑΕ). Σύμφωνα με ανακοίνωσή του γίνεται εκτροπή τηλεφωνικών γραμμών των υπαλλήλων της Γραμματείας σε τηλέφωνα που χειρίζονται φοιτητές του Τμήματος που κάνουν την πρακτική τους με αυτόν τον τρόπο.
«Οι φοιτητές απαντούν στα τηλέφωνα, καταγράφουν τα αιτήματα και κάθε μέρα τα παραδίδουν στην Προϊσταμένη του Τμήματος για να τα διανείμει στους συναδέλφους της προς διεκπεραίωση. Το ίδιο γίνεται και με τα email. Οι φοιτητές που δεν θέλουν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά θα μπορούν να αποστέλλουν στο email: [email protected] και ο χειριστής θα αποστέλλει επιβεβαιωτικό email παραλαβής του αιτήματος και θα το αποστέλλει άμεσα στο email της Γραμματείας. Με αυτόν τον τρόπο οι διορισμένοι υπάλληλοι της γραμματείας παρακάμπτονται εντελώς και δεν υπάρχει δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τους φοιτητές μέσα από τα υπηρεσιακά τηλέφωνα παρά μόνο μέσω των κινητών τους!» αναφέρει στην καταγγελία του ο Σύλλογος Εργαζομένων.
Προανάκριση διέταξε για την καταγγελία του Συλλόγου υπαλλήλων ο Πρύτανης του πανεπιστημίου Σταμάτης Αγγελόπουλος. «Δεν έχουν καμία πρόσβαση στην γραμματεία οι φοιτητές» απαντά στο ethnos.gr ο Πρύτανης. Σύμφωνα με πηγές του πανεπιστημίου οι φοιτητές έκαναν μόνο διαχείριση ενός προγράμματος για να κλείνουν ραντεβού σε άλλους φοιτητές.
Πρόεδρος της σχολής: Γιατί δημιουργήσαμε το τηλεφωνικό κέντρο
Όπως εξηγεί στο ethnos.gr ο πρόεδρος του Τμήματος Παναγιώτης Κασσιανίδης το τμήμα με 3.000 φοιτητές είναι από τα μεγαλύτερα του ΔΙΠΑΕ και η γραμματεία είναι υποστελεχωμένη με αποτέλεσμα πολλά τηλεφωνήματα και πολλά email να μένουν αναπάντητα και να δημιουργείται μια κακή εικόνα.
«Από την άλλη πρέπει η λειτουργία της γραμματείας να βελτιωθεί στο πνεύμα των οδηγιών του υπουργού Παιδείας ότι όλα αυτά πρέπει να γίνονται αυτοματοποιημένα και μηχανογραφημένα και ηλεκτρονικά. Αποφασίσαμε στη συνέλευση του τμήματος και με την σύμφωνη γνώμη και της προϊστάμενης της γραμματείας στα πλαίσια του νόμου και των κανονισμών να βελτιώσουμε την λειτουργία του τμήματος όσο μπορούμε για να διευκολύνουμε τους φοιτητές. Έτσι δημιουργήσαμε ένα τηλεφωνικό κέντρο σε ένα ξεχωριστό χώρο όπου οι χειριστές αναλαμβάνουν τα τηλεφωνήματα των φοιτητών, τα καταγράφουν και τα στέλνουν επίσημα στην γραμματεία για την διεκπεραίωσή τους. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται ότι ο φοιτητής δεν έχει ένα ανώνυμο τμήμα που παίρνει τηλ. και δεν το σηκώνει κανείς ή ένα email που δεν απαντά κανείς. Οι χειριστές των τηλεφωνημάτων έχουν ένα σύστημα που έχουμε φτιάξει που δεν έχει σχέση με γραμματειακά ή με άλλες ιστορίες. Και για να μπορέσουμε να το χρησιμοποιήσουμε, εκμεταλλευτήκαμε τη λειτουργία της πρακτικής άσκησης μέσα στο ίδρυμα έτσι ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε και μια μελέτη καθώς υπάρχουν αντίστοιχα μαθήματα διαχείρισης τηλεφωνημάτων των πελατών. Οπότε με αυτόν τρόπο ανοίξαμε ένα παράθυρο και δώσαμε μια ανάσα στους φοιτητές που παίρνουν τηλέφωνο» προσθέτει ο κ. Κασσιανίδης.
Τίθεται ζήτημα προσωπικών δεδομένων και βαθμολόγησης
Όπως εξηγεί από την πλευρά του ο Σύλλογος υπαλλήλων του ΔΙΠΑΕ από κάθε άποψη τέτοιες ενέργειες των συνελεύσεων είναι προβληματικές. ‘Επίσης στον πυρήνα αυτών των αποφάσεων βρίσκεται για άλλη μια αφορά η χρησιμοποίηση της Γραμματείας ως χώρος για την πρακτική άσκηση των φοιτητών του τμήματος στο οποίο ανήκει η ίδια Γραμματεία που διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα τους την βαθμολογία τους των συμφοιτητών τους.
Παρόμοια καταγγελία υπήρξε από το Σύλλογο τον Μάιο του 2022 προς τη Διοίκηση του Πανεπιστημίου και τα όργανα της Σχολής Δ.Ο. και του Τμήματος ΔΟΜΤ, η οποία ανέφερε. «Μάθαμε ότι η καταγγελία μας είχε ως αποτέλεσμα τη διενέργεια ΕΔΕ η οποία βέβαια έγινε "για τα μάτια του κόσμου" χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Και αναρωτιούνται από πότε οι συνελεύσεις των τμημάτων παίρνουν αποφάσεις που αφορούν την λειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών του πανεπιστημίου. Το είπαμε στην προηγούμενη καταγγελία μας το τονίζουμε και τώρα: Η τραγική υποστελέχωση του Διοικητικών Υπηρεσιών του Ιδρύματος δεν αντιμετωπίζεται με εξωθεσμικές πρακτικές και μεθόδους και αποδεικνύει περίτρανα την επίπτωση που έχει στην οργάνωση και λειτουργία των Υπηρεσιών του Ιδρύματος στην εντατικοποίηση της εργασίας του Διοικητικού Προσωπικού και στην σωματική και ψυχική εξουθένωσή του! Καλούμε τις Πρυτανικές Αρχές να παρέμβουν γι αυτή την αυθαίρετη ενέργεια της Συνέλευσης του ΤΔΟΜΤ και να αποκαταστήσουν την ομαλή λειτουργία της Γραματείας ΤΔΟΜΤ. Ο Σύλλογος θα παρακολουθήσει από κοντά την εξέλιξη του ζητήματος και θα κρίνει στην πορεία τις ενέργειες στις οποίες θα προβεί».
Πηγή: ethnos.gr
Διαβάστε ακόμα στο ethnos.gr: