Mε καμπάνια που φέρει το μήνυμα «Rhodes, What you love is here», και μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού «απαντά» το υπουργείου Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στις πυρκαγιές που έκαιγαν για έντεκα ολόκληρες ημέρες στο νησί των Ιπποτών.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρία Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών την καμπάνια και άμεσα θα «τρέξει» στις αγορές ενδιαφέροντος.
Η εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, θέλει να αποτελέσει προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού και για το λόγο αυτό βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ.
Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη, αναφέρει η πολιτική ηγεσία του τουρισμού.