CLOSE

Breaking news

καταναλωτής, πελάτης, κατάστημα, ταμείο, ταμίας, τρόφιμα
A

Μάθετε τα δικαιώματά σας ως καταναλωτές. Τι πρέπει να κάνετε, τι πρέπει να γνωρίζετε για τις τιμές των προϊόντων, για τις υπηρεσίες

Κατ΄ αρχάς πρέπει να γνωρίζετε πως αρμόδιος φορέας στον οποίο πρέπει να απευθυνθείτε σε περίπτωση κάποιου προβλήματος είναι οι Αρμόδιες Διευθύνσεις των Δήμων.
Δεν υπάρχει κανένα κόστος σε οποιαδήποτε διαδικασία εμπλακείτε σχετικά με την ενημέρωσή σας.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα και στη σελίδα : http://www.ermis.gov.gr
Όλες οι διαδικασίες, οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καλύπτονται από το νομικό πλαίσιο που έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ 1180/Β΄/11.09.2002

Περιγραφή

Διαδικασία, προϋποθέσεις και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την ενημέρωση των καταναλωτών, όσον αφορά τις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών και γενικότερα την προάσπιση των καταναλωτικών τους δικαιωμάτων.

Προϋποθέσεις

Να είναι καταναλωτής κάποιου προϊόντος ή δέκτης παροχής υπηρεσίας.

Διαδικασία

Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για να αιτηθεί την ενημέρωσή του σε θέματα που αφορούν τις τιμές προϊόντων και υπηρεσιών και γενικά την προστασία των δικαιωμάτων του καταναλωτή, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Βήµα 1 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης.
Βήμα 2 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος.
Βήµα 3 : O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο).
Βήµα 4 : Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει. 

Ο πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ και παραλαμβάνει τη σχετική απάντηση.
Μετά την υποδοχή του αιτήματός σας αυτό διαβιβάζεται στην αρμόδια υπηρεσία και θα επιδοθεί απάντηση στον καταναλωτή.
 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις