Breaking news

Φωτογραφία με smartphone
A

Η τεχνολογία έχει κατακλείσει σε μεγάλο βαθμό τη ζωή μας τα τελευταία χρόνια, τόσο σε εργασιακό αλλά και καθημερινό επίπεδο, μαζί της, καλώς ή κακώς και τα κινητά και ειδικότερα τα smartphones, τα οποία έχουν γίνει πραγματική προέκταση του χεριού μας.

Σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό οι περισσότερες δουλειές γίνονται μέσα από αυτά. Είτε οι πληρωμές της καθημερινότητας, το άκουσμα μουσικής, η ανάγνωση βιβλίων, ακόμη και το ατελείωτο σκρολάρισμα στα social media.

Ωστόσο τα κινητά πλέον, δεν παρέχουν μόνο τις μέγιστες δυνατότητες και λειτουργίες, αλλά είναι διαθέσιμα και σε μία πληθώρα αποχρώσεων και σχεδίων, προκειμένου να ικανοποιήσουν και αισθητικά τις προτιμήσεις των αγοραστών τους. 

Όπως αναφέρει η ψυχολόγος Κέιτ Σμιθ, το παρελθόν παίζει βασικό ρόλο στα χρώματα τα οποία μας ελκύουν και μας απωθούν ταυτόχρονα. Για παράδειγμα εάν το γκρι ή το καφέ είναι συνδεδεμένα με μία όχι και τόσο ευχάριστη χρονική περίοδο ή το πράσινο και το μπλε, με το καλύτερο καλοκαίρι διακοπών σε έναν αξεπέραστο προορισμό, είναι ίσως κάποιοι λόγοι, για να διαλέξει κάποιος υποσυνείδητα ένα αντίστοιχο χρώμα, που θα αντικατοπτρίζει τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις του.

Η ίδια απάντησε στη Wall Street Journal, για το ερώτημα που γεννάτε και για το τι λέει πραγματικά το χρώμα του κινητού σας, για εσάς; 

Το «κυανό» μπλε

Το μπλε είναι ένα θερμό και έντονο χρώμα, το οποίο συνδέεται είτε με τα στοιχεία της φύσης είτε με τη μελαγχολία, αλλά εκφράζει παράλληλα κάτι το ασφαλές και αξιόπιστο. Οι ιδιοκτήτες μπλε κινητών, είναι πιθανότατα έμπιστοι και αξιόπιστοι, έχουν όμως και τις παραξενιές τους, όπως για παράδειγμα μία ολοένα και αυξανόμενη τάση να ονειροπολούν.

Το «φλογερό» κόκκινο

Το κόκκινο έχει χαρακτηριστεί ως το χρώμα του πάθους, της αγάπης και του έρωτα και σίγουρα τα άτομα που ελκύονται από αυτό είναι συνήθως εξωστρεφείς άνθρωποι που τείνουν να επιζητούν την προσοχή. Δεν τους τρομάζει το να ξεχωρίζουν, καθώς το προτιμούν, δίνοντας αξία στις ισχυρές απόψεις τους, ενώ σίγουρα διακατέχονται και από έντονη αυτοπεποίθηση.

Το «νατουραλιστικό» πράσινο

Το πράσινο αδιαμφισβήτητα είναι το χρώμα που είναι απόλυτα συνυφασμένο με τη φύση, τα δέντρα, τα δάση και οτιδήποτε εκφράζει μία νατουλαριστική αίσθηση ηρεμίας. Οι άνθρωποι που τείνουν να το επιλέξουν γενικότερα σαν χρώμα ή ειδικότερα για τις αγορές τους, φαίνεται να παρουσιάζουν μεγαλύτερη ενσυναίσθηση. Οι άνθρωποι αυτοί συγκεκριμένα, δείχνουν να καταλαβαίνουν τα προβλήματα των άλλων και να προσπαθούν να καθοδηγήσουν τους συνομιλητές τους στην αντιμετώπιση τους.  Συνήθως όσοι έχουν σκούρο πράσινο κινητό, υιοθετούν αυτόν τον ρόλο, ενώ εκείνοι που έχουν πιο ανοιχτές αποχρώσεις στην κατοχή τους, τείνουν να υιοθετούν μία πιο διπλωματική προσέγγιση, αποκαλύπτει η ψυχολόγος.

Το «ηλιόλουστο» κίτρινο

Μιλώντας για το κίτρινο, το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τον ήλιο, η Σμιθ αναφέρει ότι εκφράζει κυρίως κάτι το αναζωογονητικό και έντονο. Συνήθως οι άνθρωποι που βλέπουν το μέλλον με αισιοδοξία, τείνουν να επιλέξουν κίτρινες αποχρώσεις κινητών. Συγκεκριμένα αναφέρει ότι «Όταν υπάρχει αβεβαιότητα στον κόσμο, μας ελκύουν τα πιο φωτεινά χρήματα. Πώς μπορείς να βλέπεις ένα κίτρινο χρώμα και να μην χαμογελάς;».

Το «διαπεραστικό» μαύρο

Το μαύρο είναι διαπεραστικό, κλασικό και συνάμα κομψό σαν χρώμα. Μπορεί να μην είναι αμετάκλητα συνδεδεμένο με την αυτοπεποίθηση, αλλά δίνει σε ένα βαθμό. Αποτελεί μία απόχρωση που δηλώνει δύναμη. Οι αγοραστές που το προτειμούν σύμφωνα με την ψυχολόγο έχουν ισχυρές πεποιθήσεις, αλλά μπορούν να τις δικαιολογήσουν και εύκολα, όπως αναφέρει η ψυχολόγος. 

Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις