Breaking news

metro-thessalonikis.jpg
A

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη δοκιμαστική διαδρομή σε όλο το μήκος της βασικής γραμμής του μετρό της Θεσσαλονίκης, την περασμένη Παρασκευή, 7 Απριλίου.

Ο συρμός ξεκίνησε από τον τερματικό σταθμό της Πυλαίας και έφτασε μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει το GRTimes, η γραμμή λειτούργησε από την Πυλαία μέχρι το σταθμό Σιντριβάνι αυτόματα και από το σταθμό Σιντριβάνι μέχρι τον σταθμό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, χειροκίνητα. Η δοκιμαστική διαδρομή στέφθηκε με επιτυχία.

Την είδηση επιβεβαίωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης που σήμερα επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη.

Συγκεκριμένα ο Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στο δημοτικό ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης FM100: «Τις προηγούμενες μέρες, για πρώτη φορά, είχαμε δοκιμαστική διαδρομή του Μετρό καθ’ όλο το μήκος της βασικής γραμμής. Εκτιμούμε ότι τα βασικά έργα θα ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους και αμέσως μετά θα ξεκινήσουν και οι ουσιαστικές δοκιμαστικές λειτουργίες, ώστε εντός των πρώτων μηνών του 2024 το έργο, επιτέλους, να παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς».

Παραδίδεται ολοκληρωμένο στις 31 Δεκεμβρίου 2023

Σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε στα μέσα του Μαρτίου 2023 η ιστοσελίδα «Μακεδονία», κατά την επίσκεψη της πολυμελούς αντιπροσωπείας του ΤΕΕ/ΤΚΜ, με επικεφαλής τον Πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής Γ. Τσακούμη, στο Αμαξοστάσιο στην Πυλαία οι διοικούντες την Αττικό Μετρό, υπογράμμισαν την πεποίθησή τους για την πιστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος παράδοσης του έργου προς λειτουργία στην καταληκτική ημερομηνία της 31ης Δεκεμβρίου 2023.

Σε ό,τι αφορά στην εξέλιξη του έργου, στο πλαίσιο της ενημέρωσης, υπογραμμίστηκαν μεταξύ άλλων ότι: 

  • Το έργο θα παραδοθεί ολοκληρωμένο στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ώστε να είναι δυνατή η έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του, με όλες τις πιστοποιήσεις που θα εξασφαλίζουν στον χρήστη τη βεβαιότητα πως χρησιμοποιεί ένα απολύτως ασφαλές αυτόματο Μετρό.
  • Η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη, ήδη αποτελεί το νέο ρεκόρ της «Αττικό Μετρό ΑΕ», με συνολικό χρόνο περάτωσης των εκσκαφών και σκυροδετήσεων τους 9 μήνες. Στη Βενιζέλου, αυτήν την εβδομάδα τελειώνει η σκυροδέτηση των πλακών στο κεντρικό τμήμα του σταθμού, ενώ έχει εγκατασταθεί και η σιδηροδρομική επιδομή και τις επόμενες μέρες θα πραγματοποιηθεί η πρώτη δοκιμαστική διέλευση συρμού.
  • Ξεκινά άμεσα και η επάνοδος των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου ώστε να επανατοποθετηθούν ακριβώς στα σημεία που είχαν εντοπιστεί.
  • Κατά την λειτουργία του μετρό προβλέπεται πως για κάθε τρεις συρμούς που θα κινούνται στην γραμμή, ο ένας θα καλύπτει την διακλάδωση από και προς Νέα Ελβετία και οι άλλοι δύο τη διακλάδωση από και προς Καλαμαριά. Η συχνότητα θα αυξηθεί πολύ σύντομα όμως, καθώς ήδη έχουν κινηθεί οι διαδικασίες για την προμήθεια 15 ακόμα συρμών των οποίων η παράδοση θα ξεκινήσει στα τέλη του 2024.
  • Κάθε συρμός θα έχει χωρητικότητα 450 ατόμων και η συχνότητα των δρομολογίων ανά κατεύθυνση σε ώρα αιχμής θα είναι ενάμιση λεπτό.
  • Τον Ιούνιο ξεκινά η τοποθέτηση των εκδοτηρίων και των πυλών ακύρωσης εισιτηρίων.
  • Ήδη εξελίσσονται οι απαραίτητες μελέτες σκοπιμότητας για τη χάραξη της επέκτασης του Μετρό βορειοδυτικά και προς το αεροδρόμιο με στόχο να εξασφαλιστούν πόροι για το εγχείρημα και κατά την τρέχουσα χρηματοδοτική περίοδο.
     
Google News Ακολουθήστε το Proson στo Google News

Δημοφιλείς Ειδήσεις